Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
David Westenbrink schreef:-
- Hoe komt hij aan die turbo's?
Volgens mij heeft vdh spul van van eerd gekocht, wat lange tijd allemaal dus bij bijvelds is gebouwd, wellicht zat het daarbij?
Wel een mooie soap trouwens
kraats schreef:David Westenbrink schreef:-
Volgens mij heeft vdh spul van van eerd gekocht, wat lange tijd allemaal dus bij bijvelds is gebouwd, wellicht zat het daarbij?
Volgens mij, en als ik lieg lieg ik in commissie, zijn geen van beide auto's bij Bijvelds gebouwd. Tuning van de motoren al helemaal niet.
Tevens vraag ik me af of ik het dan goed begrijp dat jij Frits van Eerd beticht van het rijden met en illegale restrictor? Mag toch hopen van niet?
Een tijd geleden heeft Bijvelds een Mitsubishi met onderdelen verkocht aan Frits Van Eerd. Uiteindelijk kwam de betrokken auto met onderdelen bij Van den Heuvel terecht, die net als Bijvelds rally-preparateur is. Volgens onze bron zaten bij die onderdelen vier turbo's, waarvan één voorzien was van de frauduleuze restrictor.

antoine schreef:kraats schreef:David Westenbrink schreef:-
Volgens mij, en als ik lieg lieg ik in commissie, zijn geen van beide auto's bij Bijvelds gebouwd. Tuning van de motoren al helemaal niet.
Tevens vraag ik me af of ik het dan goed begrijp dat jij Frits van Eerd beticht van het rijden met en illegale restrictor? Mag toch hopen van niet?Een tijd geleden heeft Bijvelds een Mitsubishi met onderdelen verkocht aan Frits Van Eerd. Uiteindelijk kwam de betrokken auto met onderdelen bij Van den Heuvel terecht, die net als Bijvelds rally-preparateur is. Volgens onze bron zaten bij die onderdelen vier turbo's, waarvan één voorzien was van de frauduleuze restrictor.
Lees de rest hier: http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsberic ... wsid=10890
Wat een gezeik allemaal weer. Wat ik van peter vind kan ik hier beter niet plaatsen.
Hij heeft het woord Bijvelds niet in de mond genomen. Feit is wel dat de restrictor van een reserve turbo van Bijvelds af kwam die ze in 2004 in hun bezit hebben gekregen. Daar houdt het dan ook mee op. Er is niet aan te tonen dat het ding ooit gebruikt is tijdens een wedstrijd en zeker is het ding niet gebruikt tijdens de Ieper rally van 2005 (lees stuk RACB).
martini racing schreef:Oja, en uhh Holkers:
onderstaande tekst trof ik aan op Pitstoptv.beHij heeft het woord Bijvelds niet in de mond genomen. Feit is wel dat de restrictor van een reserve turbo van Bijvelds af kwam die ze in 2004 in hun bezit hebben gekregen. Daar houdt het dan ook mee op. Er is niet aan te tonen dat het ding ooit gebruikt is tijdens een wedstrijd en zeker is het ding niet gebruikt tijdens de Ieper rally van 2005 (lees stuk RACB).
WAAR IS DIT FEIT ZOALS JIJ HET NOEMT OP GEBASEERD!!!!!!!!![]()
![]()
Holkers schreef:Van hemzelf. 2004 was trouwens een gokje.
martini racing schreef:[quote="Holkers
Van hemzelf. 2004 was trouwens een gokje
Dus jij en JvdH hebben HET bewijs dat die turbo van Bijvelds komt.
Een unicum al zeg ik het zelf, zeker als je gaat bekijken dat dit niet
eerder is getoond. Mag ik vragen waaruit dit bewijs bestaat. Het mag
dan wel verdomde sterk zijn om te zeggen wat jij zegt. Misschien dat
ook jij je mening wel eens kan bijschaven, ook al ben je geen Bijvelds
fan
Holkers schreef:
Dit gaat even over de PB als de rest het niet erg vind.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast