Bijvelds beschuldigd van restrictorfraude

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Crisis

Berichtdoor Humphrey » wo feb 22, 2006 16:57

Ik denk dat de nieuwsberichten op de homepage duidelijk genoeg zijn.
Geen van beide heren coureurs had het op elkaar gemunt en de situatie blijft niet geheel duidelijk.

Laat 't de partijen uitvechten; wij horen de uitkomsten wel over een x aantal dagen/weken.

(Zou 't wel stijl vinden van Japser om nu Bijvelds te gaan bijstaan in een eventueel vervolg van deze zaak!)

Humphrey
Humphrey

Berichtdoor David Westenbrink » wo feb 22, 2006 17:24

Gelukkig hebben we in Nederland hele LIEVE pers :)

Op het betreffende topic op pitstoptv.be begint ook dhr beart (betreffende journalist) langzamerhand de wind van voren te krijgen over dit artikel.
David Westenbrink

Berichtdoor Robert Wolter » wo feb 22, 2006 18:03

Je kunt ook aan de technische keuring een turbo laten zien, waar mee geknoeid is, zonder namen te noemen.......
Robert Wolter

Berichtdoor rallycoupe » wo feb 22, 2006 19:20

Ik heb nog steeds nergens gelezen, of bewezen dat die turbo van Bijvelds was,

Bijvelds is gewoon een supertalent, en supercoureur, keer op keer word hij beschuldigd,
Maar waar is het bewijs?

Denk nog maar eens na over ypres, gekeurd, en nog eens gekeurd, niets gevonden!
Ook denk ik dat meneer hissinck met zijn grote beurt niet op negatieve berichten zit te wachten.

als t bewezen is/word, vind ik hem een grote stomme prutser,
zonder bewijs blijf ik het een topcoureur vinden! :D
rallycoupe

Berichtdoor kraats » wo feb 22, 2006 19:35

David Westenbrink schreef:-

- Hoe komt hij aan die turbo's?
Volgens mij heeft vdh spul van van eerd gekocht, wat lange tijd allemaal dus bij bijvelds is gebouwd, wellicht zat het daarbij?

Wel een mooie soap trouwens

Volgens mij, en als ik lieg lieg ik in commissie, zijn geen van beide auto's bij Bijvelds gebouwd. Tuning van de motoren al helemaal niet.

Tevens vraag ik me af of ik het dan goed begrijp dat jij Frits van Eerd beticht van het rijden met en illegale restrictor? Mag toch hopen van niet?
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor antoine » wo feb 22, 2006 19:54

kraats schreef:

Volgens mij heeft vdh spul van van eerd gekocht, wat lange tijd allemaal dus bij bijvelds is gebouwd, wellicht zat het daarbij?

Volgens mij, en als ik lieg lieg ik in commissie, zijn geen van beide auto's bij Bijvelds gebouwd. Tuning van de motoren al helemaal niet.

Tevens vraag ik me af of ik het dan goed begrijp dat jij Frits van Eerd beticht van het rijden met en illegale restrictor? Mag toch hopen van niet?

Een tijd geleden heeft Bijvelds een Mitsubishi met onderdelen verkocht aan Frits Van Eerd. Uiteindelijk kwam de betrokken auto met onderdelen bij Van den Heuvel terecht, die net als Bijvelds rally-preparateur is. Volgens onze bron zaten bij die onderdelen vier turbo's, waarvan één voorzien was van de frauduleuze restrictor.

Lees de rest hier: http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsberic ... wsid=10890

Wat een gezeik allemaal weer. Wat ik van peter vind kan ik hier beter niet plaatsen. :wink:

Edit: ik bedoel de Belgische Peter. Sorry er zijn 2 Peter's bij betrokken. :wink:
Laatst bijgewerkt door antoine op wo feb 22, 2006 20:22, in totaal 1 keer bewerkt.
Afbeelding
antoine

Berichtdoor kraats » wo feb 22, 2006 20:11

antoine schreef:
kraats schreef:

Een tijd geleden heeft Bijvelds een Mitsubishi met onderdelen verkocht aan Frits Van Eerd. Uiteindelijk kwam de betrokken auto met onderdelen bij Van den Heuvel terecht, die net als Bijvelds rally-preparateur is. Volgens onze bron zaten bij die onderdelen vier turbo's, waarvan één voorzien was van de frauduleuze restrictor.

Lees de rest hier: http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsberic ... wsid=10890

Wat een gezeik allemaal weer. Wat ik van peter vind kan ik hier beter niet plaatsen. :wink:

Dus als ik het goed begrijp moeten we ervan uitgaan dat het hier een derde auto (die met de onderdelen) betreft? Oke is allemaal mogelijk.

Nu ga ik hardop denken; (ik ga even uit van de verhalen als zijnde de waarheid)
:arrow: Bijvelds heeft ooit een turbo met restrictor in zijn bezit gehad die niet conform de regelgeving was, toch? Velen vinden dat hij dus illegaal gereden heeft, toch?;
:arrow: v. Eerd heeft ooit een turbo met restrictor in zijn bezit gehad die niet conform de regelgeving was, toch? Niemand vind dat hij dus illegaal gereden heeft, toch?;
:arrow: vd Heuvel heeft ooit een turbo met restrictor in zijn bezit gehad (of heeft hem nog) die niet conform de regelgeving was, toch? Niemand vind dat hij dus illegaal gereden heeft, toch?;

Wanneer een Belgische rijder de auto van Bijvelds bestuurt is er nooit wat mis mee....

rara politiepet
Ik probeer alleen ze zinloosheid van deze topic weer te geven.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor Hammie » wo feb 22, 2006 20:16

yep het blijkt wel weer de beste stuurlui staan altijd aan wal!!!!!
Citroen Saxo 16V
Hammie

Berichtdoor martini racing » wo feb 22, 2006 20:17

Wat een lieve kinderen, tot ze achter hun computertje zitten. Verhalen opblazen uit het niets, alleen maar gissen, niemand echt wetend wat er gebeurt in Erp of Barneveld, wees volwassen.

Het feit dat JvdH met een illegale turbo aankomt staat vast. Verder.... is er volgens mij geen feit. Wellicht kan iemand de turbo met het Bijvelds Sport logo fotograferen... of een administratie overhandigen vanwaar de turbo afkomstig is...

Al met al stel ik voor om nogmaals deze onzin te laten rusten. Beide heren hebben een officieel persbericht uitgebracht zoals in hun ogen de situatie ligt. Het gevaar van illegale hollanders is door deze onzin helaas enkel versterkt! Was het eerst PB die vermoedens van illegaliteit kreeg toebedeelt, is er nu 1 bijgekomen. Immers, JvdH brengt officieel naar buiten dat hij een illegale turbo bezit.....

Oja, en uhh Holkers:
onderstaande tekst trof ik aan op Pitstoptv.be
Hij heeft het woord Bijvelds niet in de mond genomen. Feit is wel dat de restrictor van een reserve turbo van Bijvelds af kwam die ze in 2004 in hun bezit hebben gekregen. Daar houdt het dan ook mee op. Er is niet aan te tonen dat het ding ooit gebruikt is tijdens een wedstrijd en zeker is het ding niet gebruikt tijdens de Ieper rally van 2005 (lees stuk RACB).

WAAR IS DIT FEIT ZOALS JIJ HET NOEMT OP GEBASEERD!!!!!!!! :cry: :cry:

De groeten
Een liefhebber van strakke rijstijlen
martini racing

Berichtdoor Jan » wo feb 22, 2006 20:20

Na het lezen van het bericht, en nog geen eens dit topic te hebben de doorgelezen, kan ik wel zeggen dat ik hier SCHIJTZIEK van word :evil: Gunnen ze Peter dan helemaal niets :?: :!:

En Jasper, hij zal er wel verstand van hebben, maar hij zegt ook wel eens dingen waarin ik niet geloof... :?
Jan

Berichtdoor antoine » wo feb 22, 2006 20:23

FF mijn laatste post aangepast. :wink:
Afbeelding
antoine

Berichtdoor Holkers » wo feb 22, 2006 20:24

martini racing schreef:Oja, en uhh Holkers:
onderstaande tekst trof ik aan op Pitstoptv.be
Hij heeft het woord Bijvelds niet in de mond genomen. Feit is wel dat de restrictor van een reserve turbo van Bijvelds af kwam die ze in 2004 in hun bezit hebben gekregen. Daar houdt het dan ook mee op. Er is niet aan te tonen dat het ding ooit gebruikt is tijdens een wedstrijd en zeker is het ding niet gebruikt tijdens de Ieper rally van 2005 (lees stuk RACB).

WAAR IS DIT FEIT ZOALS JIJ HET NOEMT OP GEBASEERD!!!!!!!! :cry: :cry:

Van hemzelf. 2004 was trouwens een gokje.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor martini racing » wo feb 22, 2006 20:27

Holkers schreef:Van hemzelf. 2004 was trouwens een gokje.

Dus jij en JvdH hebben HET bewijs dat die turbo van Bijvelds komt.

Een unicum al zeg ik het zelf, zeker als je gaat bekijken dat dit niet
eerder is getoond. Mag ik vragen waaruit dit bewijs bestaat. Het mag
dan wel verdomde sterk zijn om te zeggen wat jij zegt. Misschien dat
ook jij je mening wel eens kan bijschaven, ook al ben je geen Bijvelds
fan
martini racing

Berichtdoor Holkers » wo feb 22, 2006 20:29

martini racing schreef:[quote="Holkers
Van hemzelf. 2004 was trouwens een gokje
Dus jij en JvdH hebben HET bewijs dat die turbo van Bijvelds komt.

Een unicum al zeg ik het zelf, zeker als je gaat bekijken dat dit niet
eerder is getoond. Mag ik vragen waaruit dit bewijs bestaat. Het mag
dan wel verdomde sterk zijn om te zeggen wat jij zegt. Misschien dat
ook jij je mening wel eens kan bijschaven, ook al ben je geen Bijvelds
fan

Dit gaat even over de PB als de rest het niet erg vind.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Ton Van Spanje » wo feb 22, 2006 20:34

Holkers schreef:
Dit gaat even over de PB als de rest het niet erg vind.

Ja, want nu ontloop je je verantwoordelijkheid. Je neemt hier, actief, deel aan de discussie. Imho zul je die discussie ook HIER vol moeten blijven houden.

Deze hele rel, zo ver ik nu kan concluderen ontketend door Jasper van de Heuvel, bestaat namelijk uit het heen en weer slingeren van vermoedens en insinuaties. Door je nu via een PB aan de discussie te ontrekken worden speculaties alleen maar meer gevoedt (Imho)
Ton Van Spanje

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl