Elke week RallyReport

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor gertveurink » za jun 23, 2007 19:46

ik hoorde in de aflevering van deze week dat waarschijnlijk Manfred Stohl zijn sponsor zou stoppen (OMV) en dat er misschien wel een Citroen Xsara WRC naar Nederland zou komen.

heeft er iemand een idee in welke wedstrijd dit zou kunnen zijn, als het al doorgaat en met welke rijder!!

Gert Veurink
gertveurink

Berichtdoor Mark Verhoeven » za jun 23, 2007 19:52

gertveurink schreef:ik hoorde in de aflevering van deze week dat waarschijnlijk Manfred Stohl zijn sponsor zou stoppen (OMV) en dat er misschien wel een Citroen Xsara WRC naar Nederland zou komen.

heeft er iemand een idee in welke wedstrijd dit zou kunnen zijn, als het al doorgaat en met welke rijder!!

Gert Veurink

:shock:

Het moest verboden worden, al die WRC's.... Straks kom ik niet meer boven een 15e plaats algemeen met mijn bejaarde Sub... :cry:

Waar zijn de tijden dat je met een Kadettje groep N rond de 10e plaats algemeen kon eindigen in een Nederlandse rally...

:wink: :wink: :wink:
Mark Verhoeven

Berichtdoor Martin » za jun 23, 2007 20:32

zal wel iemand zijn die nu ook een WRC rijdt.....blijven er niet heel erg veel over..
Martin

Berichtdoor Franed rally » za jun 23, 2007 20:41

gertveurink schreef:ik hoorde in de aflevering van deze week dat waarschijnlijk Manfred Stohl zijn sponsor zou stoppen (OMV) en dat er misschien wel een Citroen Xsara WRC naar Nederland zou komen.

Gert Veurink

Vorige jaar in Duitsland was al zoiets "on air". Aan het einde van het week einde werd bekend dat OMV ging door met sponsoring van de rally. Waarom dan stoppen met Mani, het is tussen hun een lang verkering.

Enneh als komt een Xsara hier wordt ook tijd voor een 206 of een 307 !
Afbeelding
Franed rally

Berichtdoor Mark Verhoeven » za jun 23, 2007 20:53

Franed rally schreef:

Gert Veurink

Vorige jaar in Duitsland was al zoiets "on air". Aan het einde van het week einde werd bekend dat OMV ging door met sponsoring van de rally. Waarom dan stoppen met Mani, het is tussen hun een lang verkering.

Enneh als komt een Xsara hier wordt ook tijd voor een 206 of een 307 !

Wat moet je nu met een 206 of 307, dan wordt je door een Xsara eruit gereden... :wink:
Mark Verhoeven

Berichtdoor Franed rally » za jun 23, 2007 21:40

Het gaat om de leeuw ! Vorige jaar in een franse kampoenschap werd de xsara door twee 307 en een 206 verslaan
Afbeelding
Franed rally

Berichtdoor John » zo jun 24, 2007 9:12

Martin schreef:zal wel iemand zijn die nu ook een WRC rijdt.....blijven er niet heel erg veel over..

van den Hoorn, Bijvelds, van Eerd of Kippel. ach allemaal speculaties
John

Berichtdoor michel uit berg » zo jun 24, 2007 10:53

Mark Verhoeven schreef:

Gert Veurink

:shock:

Het moest verboden worden, al die WRC's.... Straks kom ik niet meer boven een 15e plaats algemeen met mijn bejaarde Sub... :cry:

Waar zijn de tijden dat je met een Kadettje groep N rond de 10e plaats algemeen kon eindigen in een Nederlandse rally...

:wink: :wink: :wink:

Mark, kan je alleen maar gelijk geven, gaan we gelijk alle 4x4's verbannen :twisted:
michel uit berg

Berichtdoor erikjan » zo jun 24, 2007 11:24

of het kampioenschap opdelen in drie stukken:

> WRC
> 4x4 groep N
> 2wd

maar ja, dan wordt het wat moeilijk te begrijpen voor niet intimi.

en dan heb ik het nog niet eens over een coefficientensysteem :wink:
erikjan

Berichtdoor erikjan » zo jun 24, 2007 11:24

ps. zou die Xsara WRC niet wat kunnen zijn voor vMerksteijn jr. ?
erikjan

Berichtdoor Mr.T » zo jun 24, 2007 11:44

erikjan schreef:of het kampioenschap opdelen in drie stukken:

> WRC
> 4x4 groep N
> 2wd

maar ja, dan wordt het wat moeilijk te begrijpen voor niet intimi.

en dan heb ik het nog niet eens over een coefficientensysteem :wink:

Fijn :shock: , als je dit gaat doen kan iedereen met een groep A zijn auto wel gaan verkopen en wat te bedenken van de groep H en Y auto's.

De auto's zijn allemaal gehomologeerd en rijden in hun eigen klasse, moeten wij nou roomser dan de paus zijn en een nieuwe indeling gaan maken omdat ook Sjaakie van de hoek kampioen wilt worden.
Женщины, которые иногда Я ненавижу их :(
Mr.T

Berichtdoor erikjan » zo jun 24, 2007 11:47

hap hap hap... :mrgreen:
erikjan

Berichtdoor stefan » zo jun 24, 2007 13:35

erikjan schreef:ps. zou die Xsara WRC niet wat kunnen zijn voor vMerksteijn jr. ?

V merksteijn senior rijd met de focus in duitsland tijdens het wk mee, daarna zie ik deze focus wel naar junior gaan, dus de xsara zie ik niet snel naar hem toe gaan.... maar wie dan wel?

stefan
stefan

Berichtdoor stefan » zo jun 24, 2007 13:35

erikjan schreef:ps. zou die Xsara WRC niet wat kunnen zijn voor vMerksteijn jr. ?

V merksteijn senior rijd met de focus in duitsland tijdens het wk mee, daarna zie ik deze focus wel naar junior gaan, dus de xsara zie ik niet snel naar hem toe gaan.... maar wie dan wel?

stefan
stefan

Berichtdoor ZZR Fan » zo jun 24, 2007 14:22

die Xsara zou mooi zijn voor Bijvelds al zal een Weijs Jr. daar ook wel mooi mee kunnen trappen.

Al hoop ik zelf dat hij misschien naar een Smits gaat
ZZR Fan

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia