Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
gertveurink schreef:ik hoorde in de aflevering van deze week dat waarschijnlijk Manfred Stohl zijn sponsor zou stoppen (OMV) en dat er misschien wel een Citroen Xsara WRC naar Nederland zou komen.
heeft er iemand een idee in welke wedstrijd dit zou kunnen zijn, als het al doorgaat en met welke rijder!!
Gert Veurink
gertveurink schreef:ik hoorde in de aflevering van deze week dat waarschijnlijk Manfred Stohl zijn sponsor zou stoppen (OMV) en dat er misschien wel een Citroen Xsara WRC naar Nederland zou komen.
Gert Veurink

Franed rally schreef:gertveurink schreef:ik hoorde in de aflevering van deze week dat waarschijnlijk Manfred Stohl zijn sponsor zou stoppen (OMV) en dat er misschien wel een Citroen Xsara WRC naar Nederland zou komen.
Gert Veurink
Vorige jaar in Duitsland was al zoiets "on air". Aan het einde van het week einde werd bekend dat OMV ging door met sponsoring van de rally. Waarom dan stoppen met Mani, het is tussen hun een lang verkering.
Enneh als komt een Xsara hier wordt ook tijd voor een 206 of een 307 !

Mark Verhoeven schreef:gertveurink schreef:ik hoorde in de aflevering van deze week dat waarschijnlijk Manfred Stohl zijn sponsor zou stoppen (OMV) en dat er misschien wel een Citroen Xsara WRC naar Nederland zou komen.
heeft er iemand een idee in welke wedstrijd dit zou kunnen zijn, als het al doorgaat en met welke rijder!!
Gert Veurink
Het moest verboden worden, al die WRC's.... Straks kom ik niet meer boven een 15e plaats algemeen met mijn bejaarde Sub...![]()
Waar zijn de tijden dat je met een Kadettje groep N rond de 10e plaats algemeen kon eindigen in een Nederlandse rally...
![]()
![]()
erikjan schreef:of het kampioenschap opdelen in drie stukken:
> WRC
> 4x4 groep N
> 2wd
maar ja, dan wordt het wat moeilijk te begrijpen voor niet intimi.
en dan heb ik het nog niet eens over een coefficientensysteem
erikjan schreef:ps. zou die Xsara WRC niet wat kunnen zijn voor vMerksteijn jr. ?
erikjan schreef:ps. zou die Xsara WRC niet wat kunnen zijn voor vMerksteijn jr. ?
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast