Elke week RallyReport

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor RallyCenter » za jun 30, 2007 15:50

:( ik vindt Rtl rallyreport met de week slechter worden , vandaag een groot deel over de ieper rally en verhoeven zegt volgende week een uitgebreid verslag van ieper :?: beetje raar of gewoon tijdvulling , ik vond ook dat ze weinig over de vechtdal rallysprint lieten zien alleen de toppers een klein beetje en geen andere klasses , zijn die niet belangrijk! :(
Bestel hem nu het Jaar Overzicht 2009 , meer info op Rallycenter.nl!!!!
RallyCenter

Berichtdoor SylviaVisser » za jun 30, 2007 16:02

nee :wink: en dat gaan we niet weer helemaal uitleggen :? :D
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor Gijs G » za jun 30, 2007 16:31

ik vond er mooie beelden bij zitten,

alleen dat ie nu zit te zeiekn over dat ze in ierland meer alles of niets rijdne dat de nederlanders dat ook meer moeten doen......

vorig jaar (en vaker) zat ie nog zo te klagen dat bijvelds en Heuvel JR zo reden en dat ze daardoor geen resultaten haalden.
Gijs G

Berichtdoor Martijn_Braat » za jun 30, 2007 17:07

Ik vond het een rommelig verslag van Ieper waar niks van de stand of leiderswissellingen/spanning uit te halen viel. Ik vind dit overigens vaker. Waarom niet proef voor proef laten zien en vermelden wat er op die proef allemaal is gebeurd. En af en toe een lijstje met de actuele stand op het scherm zou ook fijn zijn. De beelden en opmerkingen zijn vaak niet chronologisch in tijd en op het eind van de verslagen kun je gerust iemand zien die op kp 1 al is uitgevallen.
Martijn_Braat

Berichtdoor Mitsufan » za jun 30, 2007 19:14

Toivonen schreef:Ik vond het een rommelig verslag van Ieper waar niks van de stand of leiderswissellingen/spanning uit te halen viel. Ik vind dit overigens vaker. Waarom niet proef voor proef laten zien en vermelden wat er op die proef allemaal is gebeurd. En af en toe een lijstje met de actuele stand op het scherm zou ook fijn zijn. De beelden en opmerkingen zijn vaak niet chronologisch in tijd en op het eind van de verslagen kun je gerust iemand zien die op kp 1 al is uitgevallen.

Dat zal vast niet allemaal in een uurtje uitzendtijd passen :roll:, maar af en toe de stand laten zien, zou wel handig zijn jah :x
Mitsufan

Berichtdoor Jaccoooo » za jun 30, 2007 19:52

Gijs G schreef:ik vond er mooie beelden bij zitten,

alleen dat ie nu zit te zeiekn over dat ze in ierland meer alles of niets rijdne dat de nederlanders dat ook meer moeten doen......

vorig jaar (en vaker) zat ie nog zo te klagen dat bijvelds en Heuvel JR zo reden en dat ze daardoor geen resultaten haalden.

in het verleden zei hij dat buitenlanders veel agressiever starten dan de nederlandse toppers :roll:
met een agressieve start win je misschien een paar tiende van een sec. maar je riskeerd je hele aandrijflijn.
Jaccoooo

Berichtdoor leor888 » za jun 30, 2007 20:14

Toivonen schreef:Ik vond het een rommelig verslag van Ieper waar niks van de stand of leiderswissellingen/spanning uit te halen viel. Ik vind dit overigens vaker. Waarom niet proef voor proef laten zien en vermelden wat er op die proef allemaal is gebeurd. En af en toe een lijstje met de actuele stand op het scherm zou ook fijn zijn. De beelden en opmerkingen zijn vaak niet chronologisch in tijd en op het eind van de verslagen kun je gerust iemand zien die op kp 1 al is uitgevallen.

Ik dacht de laatste tijd dat het aan mijn internet verbinding lag :shock: ,
maar het is dus zo gemonteerd :lol:
leor888

Berichtdoor Starkoo » za jun 30, 2007 20:56

De nk autocrossens zijn slecht gefilmt dit jaar erg jammer, maar onze auto was wel weer een keer in beeld, alleen niet meer oranje/zwart maar rood/grijs :p
Starkoo

Berichtdoor Martijn_Braat » zo jul 01, 2007 17:13

Starkoo schreef:De nk autocrossens zijn slecht gefilmt dit jaar erg jammer, maar onze auto was wel weer een keer in beeld, alleen niet meer oranje/zwart maar rood/grijs :p

Hoe is die autocross zendtijd eigenlijk geregeld? Koopt jullie bond (met geld dus van alle licentiehouders) zendtijd en maakt FV daar objectieve verslagen van. Of is het een initiatief van FV en hebben de gasten die we zien daarvoor betaald. of een combinatie of nog iets anders. ben benieuwd
Martijn_Braat

Berichtdoor antoine » zo jul 01, 2007 17:53

Ik vond het een rare uitzending.
Een Guy die het weer over iemand anders moest hebben, wanneer nodigen ze diegene uit voor een wedstrijd in 1 van zijn wagens? :wink:
Blijkbaar wordt er tegenwoordig meer gefilmt tijdens de wedstrijden....
Ik denk eerder dat ze nu pas de beelden gaan gebruiken van de amateur filmers.
antoine

Berichtdoor erikjan » zo jul 01, 2007 19:13

antoine schreef:Ik vond het een rare uitzending.
Een Guy die het weer over iemand anders moest hebben, wanneer nodigen ze diegene uit voor een wedstrijd in 1 van zijn wagens? :wink:
Blijkbaar wordt er tegenwoordig meer gefilmt tijdens de wedstrijden....
Ik denk eerder dat ze nu pas de beelden gaan gebruiken van de amateur filmers.

voor goede beelden van NL-rally's kunnen we tegenwoordig beter de video-verslagen van onze collega-forumleden bekijken :wink:

die zijn ten minste actueel, en daar wordt de winnaar van een evenement goed in beeld gebracht !

>> ik zag Kuipers & z'n Fabia regelmatig voorbijkomen vandaag in de uitzending, terwijl de winnend oranje Fabia van Harry K. slechts 2 seconder voorbijreed...

zelfs Temmink werd genoemd in de aanloop naar de Exotic rally, over Boers & Wevers geen woord...

daarbij hoorde ik ook nog een paar onwaarden:

> de Honda zou een S2000 zijn (is toch een R3 ?)

> sponsor Autosoft had meerdere Porsche's als voorrijder in Hardenberg
(ik telde er 1, een 944)

Frank, doe beter je huiswerk !

En de vergelijking dat Ieren beter rijden dan NL rijders is ook in twijfel te trekken, met maximum-attack krijg je toestanden zoals de GTR2006, toen het gros van de kanshebbers in KP1 en KP2 al hun Waterloo vonden...

Trouwens, we zien aan C. Albers dat maximum attack ook niet helpt, tenminste niet als je 2 seconden bij een pitstop te vroeg wegrijdt en de vulinstallatie meesleurt met je Spijker; tekenend voor de malaise bij dat team trouwens... (ps. dit was OFF_TIPIC)
Erik-Jan Noltus
--------------------------------------------------------------------
m'n rallyvideo's zijn te vinden op http://youtube.com/ejn68
erikjan

Berichtdoor Starkoo » zo jul 01, 2007 21:58

Toivonen schreef:
Starkoo schreef:De nk autocrossens zijn slecht gefilmt dit jaar erg jammer, maar onze auto was wel weer een keer in beeld, alleen niet meer oranje/zwart maar rood/grijs :p

Hoe is die autocross zendtijd eigenlijk geregeld? Koopt jullie bond (met geld dus van alle licentiehouders) zendtijd en maakt FV daar objectieve verslagen van. Of is het een initiatief van FV en hebben de gasten die we zien daarvoor betaald. of een combinatie of nog iets anders. ben benieuwd
Sponsoren van de nk betalen er voor, daarom heeft elke klasse een arpate sponsor!
Starkoo

Berichtdoor paco » ma jul 02, 2007 8:16

erikjan schreef:[ filmers.

zelfs Temmink werd genoemd in de aanloop naar de Exotic rally, over Boers & Wevers geen woord...

Terwijl hij er zelf bij Boers naast zit...

Frank, doe beter je huiswerk !

Trouwens, we zien aan C. Albers dat maximum attack ook niet helpt, tenminste niet als je 2 seconden bij een pitstop te vroeg wegrijdt en de vulinstallatie meesleurt met je Spijker; tekenend voor de malaise bij dat team trouwens... (ps. dit was OFF_TIPIC)
En onnodig, Albers toont al vanaf dag 1 in de F1 dat het te hoog gegrepen is voor hem, hij kan beter weer toerwagens gaan rijden. Je moet als coureur ook weten tot waar je capaciteiten gaan.[/quote]
paco

Berichtdoor whity » di jul 03, 2007 5:58

Wat is het nou,Rallyreport of Autocrossreport? ik bedoel ik heb niks tegen autocross maar het heeft in feite niks met rally te maken.
whity

Berichtdoor jawvs » di jul 03, 2007 7:09

Volgens meneer Verhoeven is alles in Ierland beter.

Van het weekend zal Dirk Boers wel weer gaan klagen als hij 4 ipv 3 geworden is op een paar seconden omdat meneer Verhoeven door zijn te zware lichaam hem veel tijd heeft gekost.
jawvs

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia