Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.Toivonen schreef:Ik vond het een rommelig verslag van Ieper waar niks van de stand of leiderswissellingen/spanning uit te halen viel. Ik vind dit overigens vaker. Waarom niet proef voor proef laten zien en vermelden wat er op die proef allemaal is gebeurd. En af en toe een lijstje met de actuele stand op het scherm zou ook fijn zijn. De beelden en opmerkingen zijn vaak niet chronologisch in tijd en op het eind van de verslagen kun je gerust iemand zien die op kp 1 al is uitgevallen.
Gijs G schreef:ik vond er mooie beelden bij zitten,
alleen dat ie nu zit te zeiekn over dat ze in ierland meer alles of niets rijdne dat de nederlanders dat ook meer moeten doen......
vorig jaar (en vaker) zat ie nog zo te klagen dat bijvelds en Heuvel JR zo reden en dat ze daardoor geen resultaten haalden.
Toivonen schreef:Ik vond het een rommelig verslag van Ieper waar niks van de stand of leiderswissellingen/spanning uit te halen viel. Ik vind dit overigens vaker. Waarom niet proef voor proef laten zien en vermelden wat er op die proef allemaal is gebeurd. En af en toe een lijstje met de actuele stand op het scherm zou ook fijn zijn. De beelden en opmerkingen zijn vaak niet chronologisch in tijd en op het eind van de verslagen kun je gerust iemand zien die op kp 1 al is uitgevallen.
Starkoo schreef:De nk autocrossens zijn slecht gefilmt dit jaar erg jammer, maar onze auto was wel weer een keer in beeld, alleen niet meer oranje/zwart maar rood/grijs :p
antoine schreef:Ik vond het een rare uitzending.
Een Guy die het weer over iemand anders moest hebben, wanneer nodigen ze diegene uit voor een wedstrijd in 1 van zijn wagens?![]()
Blijkbaar wordt er tegenwoordig meer gefilmt tijdens de wedstrijden....
Ik denk eerder dat ze nu pas de beelden gaan gebruiken van de amateur filmers.
Sponsoren van de nk betalen er voor, daarom heeft elke klasse een arpate sponsor!Toivonen schreef:Starkoo schreef:De nk autocrossens zijn slecht gefilmt dit jaar erg jammer, maar onze auto was wel weer een keer in beeld, alleen niet meer oranje/zwart maar rood/grijs :p
Hoe is die autocross zendtijd eigenlijk geregeld? Koopt jullie bond (met geld dus van alle licentiehouders) zendtijd en maakt FV daar objectieve verslagen van. Of is het een initiatief van FV en hebben de gasten die we zien daarvoor betaald. of een combinatie of nog iets anders. ben benieuwd
erikjan schreef:[ filmers.
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten