Elke week RallyReport

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Re: Elke week RallyReport

Berichtdoor antoine » zo jul 11, 2004 20:05

michel uit berg wrote:
ik snap niet dat jullie nog kijken, ik kijk al lang niet of nauwelijks meer en stem nu af op de belgische la deux met het programma champions
dat is vanalles wat en je kan je frans verbeteren :D

Ja ,maar champions kunnen wij niet ontvangen.Nu hebben ze champions ook al van rtbf sat gehaalt volgens mij.Dus na ab moteur en motors tv nu dit.
Afbeelding
antoine

Re: Re: Re: Elke week RallyReport

Berichtdoor FIRE » zo jul 11, 2004 20:18

billy wrote:
merijnaldewereld wrote:
Toch nogmaals even inhaken.

Ik kan mij voorstellen dat de ingekochte beelden een stuk goedkoper zijn als ze zelf maken, maar zoals al eerder aangegeven is vooral die cameraman, geluidsman, etc zo duur. Toch is hij met die hele ploeg wel vaak een hele rally aanwezig, om het commentaar wat in het programma gegeven wordt van leuke achtergrondbeelden te voorzien.

Daar komt bij dat hij ze wel MOET huren, want de teams die wel betalen moeten tijdens die rally ook gefilmt worden.

Personeelskosten zijn er dus al, montagekosten ook, etc.

Vandaar dus nogmaals de vraag, waarom is het niet te doen om ipv Engelse beelden te kopen die niets opleveren (naast kijkcijfers en reclames) NL beelden te schieten en deze voor kostprijs te verkopen?

Nogmaals zeer nadrukkelijk: Ik heb respect voor het programma wat neergezet wordt en niemand doet het hem na, dus alles wat er is, is al mooi meegenomen.

Groeten,

Merijn

Aangezien Frank Pandora's doos heeft geopend met het vragen van (redelijk hoge) vergoedingen voor uitzenden beelden van rallyteams kun je de prijs voor een aantal anderen niet verlagen.

Hij is gewoon standvastig: niet betalen, niet op tv.

Maar wel met z'n team naar Turkije reizen voor een paar interviews....

Wat ik ook wel jammer vind is dat het vaak een paar weken duurt voordat een rally uitgezonden wordt. Bijvoorbeeld Ieper wordt pas volgende week uitgezonden, ik had dat al graag deze week gezien. Nu zit het nog vers in geheugen en wordt er nog over gepraat, volgende week is de BHV rally weer aktueel.

antoine wrote:
michel uit berg wrote:
ik snap niet dat jullie nog kijken, ik kijk al lang niet of nauwelijks meer en stem nu af op de belgische la deux met het programma champions
dat is vanalles wat en je kan je frans verbeteren :D

Ja ,maar champions kunnen wij niet ontvangen.Nu hebben ze champions ook al van rtbf sat gehaalt volgens mij.Dus na ab moteur en motors tv nu dit.

En Motors TV zend volgens mij praktisch geen rally uit.
FIRE

Re: Elke week RallyReport

Berichtdoor antoine » zo jul 11, 2004 20:26

Wel meer dan de normale sport zenders.Motorstv de naam zegt al genoeg toch.Ik kan me hiermee de hele dag vermaken.:)
Afbeelding
antoine

Berichtdoor FIRE » ma jul 12, 2004 16:10

antoine wrote:
Wel meer dan de normale sport zenders.Motorstv de naam zegt al genoeg toch.Ik kan me hiermee de hele dag vermaken.:)

Inderdaad Motors TV is goed, echter toen ik een half jaar geleden Motors TV voor een paar maanden kon ontvangen heb ik alleen een documentaire gezien over de Renault 5 Turbo van Ragnotti en beelden van het Amerikaanse rally kampioenschap. Wordt er inmiddels meer aandacht aan rally besteedt?
FIRE

Berichtdoor Martijn_Braat » za jul 24, 2004 14:54

Waarom niet bij uitgebreide verslagen van rally,s (zoals Ieper vanmiddag) af en toe de tussenstand even laten zien. Gewoon over het beeld heen in overzichtelijk kolommetje. Frank legt het allemaal wel uit maar ik vind het over het algemeen zeer moeilijk te volgen, zelfs als ik de rally al live heb gezien of gevolgd.
Het kost niks en maakt de uitgezonden rally's ontelbare malen duidelijker te volgen.
[url]http://i2.ytimg.com/vi/9Z45svvy_lU/default.jpg[url
Martijn_Braat

Berichtdoor ExTaxi » zo jul 25, 2004 11:38

In de uitzending van vandaag geen geluid onder de crash van Wevers......opvallend. Hij zal wel alles bij elkaar gevloekt hebben denk ik zo.

Berichtdoor Maxmax » zo jul 25, 2004 11:41

Om het verhaal duidelijker te maken, Je moest erbij zijn zeker..

Over de crash van Wevers: Hij stuurde te vroeg in waarna hij corrigeerde en dus de bocht scherper werd. Vervolgens breekt hij achter uit en sodemietert hij er aan de binnenzijde af. (hij ging niet te hard)
Max Jonkers :shock:
Maxmax

Berichtdoor nkroeze » zo jul 25, 2004 11:50

Inderdaad, de fout zat hem in het aanremmen/insturen!

Het was dus niet dat de achterkant "zomaar" uitbrak, maar vanwege de lastwisseling door zijn stuurcorrectie bij/na het insturen!
Groeten Niels Kroeze
nkroeze@dds.nl
"Alles voor de kijkcijfers"
Afbeelding
nkroeze

Berichtdoor erikjan » zo jul 25, 2004 12:57

duur foutje voor het kampioenschap !

goede uitzending van RallyReport overigens
Erik-Jan Noltus
--------------------------------------------------------------------
m'n rallyvideo's zijn te vinden op http://youtube.com/ejn68
erikjan

Berichtdoor Turboboost » zo jul 25, 2004 13:01

Die afleveringen die Frank brengt van eigen bodem zijn altijd goed in elkaar gezet met mooie on-board beelden, nu nog wat meer aandacht voor de diverse cup's en de strijd in de andere klassen, en je hebt een wereld programma :D
Turboboost

Berichtdoor MartijnB » zo jul 25, 2004 21:21

mhhh ik hoorde dat ik in beeld was voor 0.2 sec op t podium .....

LoL
MartijnB

Berichtdoor Maarten » zo jul 25, 2004 22:12

MartijnB wrote:
mhhh ik hoorde dat ik in beeld was voor 0.2 sec op t podium .....

LoL

Heeft je dat veel geld gekost? :D
Gr. Maarten Ruijten
Maarten

Berichtdoor Turboboost » ma jul 26, 2004 21:48

Dacht dat M. te Kampe was die op de achtergrond bij Frank op het startpodium stond? of was jij dat? ??
Turboboost

Berichtdoor admin » di jul 27, 2004 7:32

maxmax wrote:
Om het verhaal duidelijker te maken, Je moest erbij zijn zeker..

Over de crash van Wevers: Hij stuurde te vroeg in waarna hij corrigeerde en dus de bocht scherper werd. Vervolgens breekt hij achter uit en sodemietert hij er aan de binnenzijde af. (hij ging niet te hard)

Als je een beetje hebt opgelet de afgelopen paar jaar is dit de manier waarom Erik rijd!
admin
Site Admin

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia