billy wrote:
merijnaldewereld wrote:
Toch nogmaals even inhaken.
Ik kan mij voorstellen dat de ingekochte beelden een stuk goedkoper zijn als ze zelf maken, maar zoals al eerder aangegeven is vooral die cameraman, geluidsman, etc zo duur. Toch is hij met die hele ploeg wel vaak een hele rally aanwezig, om het commentaar wat in het programma gegeven wordt van leuke achtergrondbeelden te voorzien.
Daar komt bij dat hij ze wel MOET huren, want de teams die wel betalen moeten tijdens die rally ook gefilmt worden.
Personeelskosten zijn er dus al, montagekosten ook, etc.
Vandaar dus nogmaals de vraag, waarom is het niet te doen om ipv Engelse beelden te kopen die niets opleveren (naast kijkcijfers en reclames) NL beelden te schieten en deze voor kostprijs te verkopen?
Nogmaals zeer nadrukkelijk: Ik heb respect voor het programma wat neergezet wordt en niemand doet het hem na, dus alles wat er is, is al mooi meegenomen.
Groeten,
Merijn
Aangezien Frank Pandora's doos heeft geopend met het vragen van (redelijk hoge) vergoedingen voor uitzenden beelden van rallyteams kun je de prijs voor een aantal anderen niet verlagen.
Hij is gewoon standvastig: niet betalen, niet op tv.
Maar wel met z'n team naar Turkije reizen voor een paar interviews....
Wat ik ook wel jammer vind is dat het vaak een paar weken duurt voordat een rally uitgezonden wordt. Bijvoorbeeld Ieper wordt pas volgende week uitgezonden, ik had dat al graag deze week gezien. Nu zit het nog vers in geheugen en wordt er nog over gepraat, volgende week is de BHV rally weer aktueel.
antoine wrote:
michel uit berg wrote:
ik snap niet dat jullie nog kijken, ik kijk al lang niet of nauwelijks meer en stem nu af op de belgische la deux met het programma champions
dat is vanalles wat en je kan je frans verbeteren

Ja ,maar champions kunnen wij niet ontvangen.Nu hebben ze champions ook al van rtbf sat gehaalt volgens mij.Dus na ab moteur en motors tv nu dit.
En Motors TV zend volgens mij praktisch geen rally uit.