Elke week RallyReport

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Elke week RallyReport

Berichtdoor nkroeze » zo okt 03, 2004 19:12

Ik hoop het, heb in Amsterdam iig flink mn best er voor gedaan :)
Groeten Niels Kroeze
nkroeze@dds.nl
"Alles voor de kijkcijfers"
Afbeelding
nkroeze

Re: Re: Re: Re: Elke week RallyReport

Berichtdoor Huufke » zo okt 03, 2004 19:32

andre wrote:
Huufke wrote:
wolter wrote:
En niet te vergeten: Wilson die zijn rempunt een beetje verkeerd inschatte. Wat een actie!! Die moet in top rally!...

Dat was Higgins.
Wel een geweldig spectaculair stukje.

Higgins ?????

Ja.
FV zei dan wel Wilson, maar het was toch echt Mark Higgins die zich daar verremde.
Overigens jammer dat er niks te zien was van het duel in de Super 1600 klasse, waar Gwendaf Evans nipt Guy Wilks versloeg met een verschil van slechts 1.4 seconden.
In het land der blinden, is éénoog koning.
Huufke

Re: Re: Re: Re: Re: Elke week RallyReport

Berichtdoor mantaboy » ma okt 04, 2004 20:28

Huufke wrote:
andre wrote:
Huufke wrote:
wolter wrote:
En niet te vergeten: Wilson die zijn rempunt een beetje verkeerd inschatte. Wat een actie!! Die moet in top rally!...

Dat was Higgins.
Wel een geweldig spectaculair stukje.

Higgins ?????

Ja.
FV zei dan wel Wilson, maar het was toch echt Mark Higgins die zich daar verremde.
Overigens jammer dat er niks te zien was van het duel in de Super 1600 klasse, waar Gwendaf Evans nipt Guy Wilks versloeg met een verschil van slechts 1.4 seconden.

1.4 seconden??? Dan erbij houden wat het in leeftijd scheelt...:D Is die Gwyndaf toch nog niet versleten...:D
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor andre » ma okt 11, 2004 6:21

De Aflevering van zondag 10 oktober 2004:
-Sinds wanneer is Sardinie een gemixte wedstrijd (dat brengt toch teveel kosten met zich mee Frank , zou jij toch moeten weten)
-De Ouderwetse Hunsruckrally bestaat voor een groot deel uit Baumholder (zou jij toch moeten weten Frank)
-Baumholder volgend jaar uit WRC Duitsland, lees maar eens op rallyeins.de en je zult in een bericht van 30-9- vinden dat het over een verandering op lange termijn gaat(Zou jij toch moeten weten Frank)

[Edited by andre on 10-11-2004 at 05:23 AM GMT]
andre

Berichtdoor Holkers » ma okt 11, 2004 8:10

ooit gedacht dat het een opgenomen aflevering is waarbij het nieuws dat Baumholder eruit ligt nog niet bekend was?
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Niels2 » ma okt 11, 2004 8:19

En dan nog iets, bij dat Britse kampioenschap heeft ie het de hele tijd over te strijd tussen Milner en Higgins, terwijl die pas 5e en 3e in de tussenstand staan. Best leuk hoor zo'm strijd tussen 2 maarja als er in het echt een strijd is tussen 4.... (en Milner kan al geen kampioen meer worden)

Zie ook: http://www.brcweb.co.uk/results/ChampTables04.cfm
(zo'n een link mag toch wel?)

[Edited by Niels TurboTukker on 10-11-2004 at 07:19 AM GMT]
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor Semtex » ma okt 11, 2004 10:10

Dichter bij de deur, in het HRO, roept FV al een tijdje dat Abbring op de 3e plaats staat, terwijl deze veteraan vanaf de BHV op de 2e plaats staat.

Semtex

Re: Re: Elke week RallyReport

Berichtdoor kraats » ma okt 11, 2004 18:41

andre wrote:
De Aflevering van zondag 10 oktober 2004:
-Sinds wanneer is Sardinie een gemixte wedstrijd (dat brengt toch teveel kosten met zich mee Frank , zou jij toch moeten weten)
-De Ouderwetse Hunsruckrally bestaat voor een groot deel uit Baumholder (zou jij toch moeten weten Frank)
-Baumholder volgend jaar uit WRC Duitsland, lees maar eens op rallyeins.de en je zult in een bericht van 30-9- vinden dat het over een verandering op lange termijn gaat(Zou jij toch moeten weten Frank)

[Edited by andre on 10-11-2004 at 05:23 AM GMT]

==========================
Ik heb begrepen dat het de DeutschlandRally als vanouds gaat worden. En Frank heeft zich gewoon vergist, denk ik. Verrek, het lijkt wel een mens.:D
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor joostkusters » di okt 12, 2004 0:11

milner kan idd geen kamp meer worden en zal dus ook niet meer rijden, het budget wordt gespaard voor volgend jaar,
btw, voor mij is het weer live topgear kijken vanuit ,mijn kantoor raam op dunsfold park, echt leuk om te zien, de buiten shots worden opgenomen vanuit een antieke landrover, en de boven shots vanuit een militaire 2 rotor helicopter, als dat ding hier rond hangt staat iedereen buiten, echt een geweld, ow ja weet al iemand hoe de stig eruit ziet ;)
joostkusters

Berichtdoor Holkers » di okt 12, 2004 7:41

joostkusters wrote:
milner kan idd geen kamp meer worden en zal dus ook niet meer rijden, het budget wordt gespaard voor volgend jaar,
btw, voor mij is het weer live topgear kijken vanuit ,mijn kantoor raam op dunsfold park, echt leuk om te zien, de buiten shots worden opgenomen vanuit een antieke landrover, en de boven shots vanuit een militaire 2 rotor helicopter, als dat ding hier rond hangt staat iedereen buiten, echt een geweld, ow ja weet al iemand hoe de stig eruit ziet ;)

stig is toch Damon Hill? :D
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor nkroeze » di okt 12, 2004 8:02

Ik dacht meer aan Julian Baley ofzo....
Groeten Niels Kroeze
nkroeze@dds.nl
"Alles voor de kijkcijfers"
Afbeelding
nkroeze

Berichtdoor Werner » di okt 12, 2004 14:27

Vinden jullie de oude stig ook niet beter dan de huidige? Deze rijd veel wilder en maakt meer foutjes. Leuk om te zien, maar niet handig als je de snelste tijd uit een auto wil halen.
Volgas door de bocht met mijn achterwielaangedreven 1mk sterke zeer milieuvriendelijke racemonster!
Werner

Berichtdoor Biturbo » di okt 12, 2004 21:54

joostkusters wrote:

Even los van het rallyreport forum;
Hoe krijgen ze het bij Top Gear voor elkaar om een neutraal (niet gesponserd) programma neer te zetten met zulke dingen die een godsvermogen kosten? Alleen het filmen met zo'n helicopter kost al duizenden ponden.

Als zij het kunnen, moet hier toch ook kunnen?
Biturbo

Re: Re: Re: Elke week RallyReport

Berichtdoor billy » wo okt 13, 2004 14:19

Biturbo wrote:
joostkusters wrote:

Even los van het rallyreport forum;
Hoe krijgen ze het bij Top Gear voor elkaar om een neutraal (niet gesponserd) programma neer te zetten met zulke dingen die een godsvermogen kosten? Alleen het filmen met zo'n helicopter kost al duizenden ponden.

Als zij het kunnen, moet hier toch ook kunnen?

Het omroepbestel in Nederland is heel anders dan het bestel in Engeland. Allereerst is er in Engeland geen sprake van reclame onderbrekingen op de BBC, daarnaast zijn er geen gesponsorde programma's, de bijdrage van de overheid loopt in de honderden miljoenen ponden per jaar, en men heeft daar geen last van een commissariaat voor de media, waardoor men een eerlijke (onafhankelijke) mening mag geven over een product.

In Nederland mag je geen product aanprijzen op tv, behalve als er sprake is van een vergelijkende test. Je mag ook geen merk of modelnaam specifiek in beeld brengen. De bijdrage van de overheid aan de omroepen staat in geen verhouding tot de bijdrage in de UK. En omdat de omroepen in Nederland aan een aantal voorwaarden moet voldoen (sport, kunst en cultuur, informatie enz.) blijft er weinig ruimte over om aandacht te besteden aan iets commercieels als automobielen.
William Heeren
billy

Berichtdoor mantaboy » wo okt 13, 2004 14:22

Heb ik ook gevraagd toen ik Jeremy tegenkwam op de Ring. Zijn antwoord: We also have a magazine....

Stig was Julian maar die babbelde teveel. Ik denk dat je met D.H. ver in de goede richting zit. Maar als Joost daar zit, bij het circuit, zit Joost tevens in de tuin van Damon...:D
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia