Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
andre wrote:Huufke wrote:wolter wrote:
En niet te vergeten: Wilson die zijn rempunt een beetje verkeerd inschatte. Wat een actie!! Die moet in top rally!...
Dat was Higgins.
Wel een geweldig spectaculair stukje.
Higgins ?????
Huufke wrote:andre wrote:Huufke wrote:wolter wrote:
En niet te vergeten: Wilson die zijn rempunt een beetje verkeerd inschatte. Wat een actie!! Die moet in top rally!...
Dat was Higgins.
Wel een geweldig spectaculair stukje.
Higgins ?????
Ja.
FV zei dan wel Wilson, maar het was toch echt Mark Higgins die zich daar verremde.
Overigens jammer dat er niks te zien was van het duel in de Super 1600 klasse, waar Gwendaf Evans nipt Guy Wilks versloeg met een verschil van slechts 1.4 seconden.
andre wrote:
De Aflevering van zondag 10 oktober 2004:
-Sinds wanneer is Sardinie een gemixte wedstrijd (dat brengt toch teveel kosten met zich mee Frank , zou jij toch moeten weten)
-De Ouderwetse Hunsruckrally bestaat voor een groot deel uit Baumholder (zou jij toch moeten weten Frank)
-Baumholder volgend jaar uit WRC Duitsland, lees maar eens op rallyeins.de en je zult in een bericht van 30-9- vinden dat het over een verandering op lange termijn gaat(Zou jij toch moeten weten Frank)
[Edited by andre on 10-11-2004 at 05:23 AM GMT]
joostkusters wrote:
milner kan idd geen kamp meer worden en zal dus ook niet meer rijden, het budget wordt gespaard voor volgend jaar,
btw, voor mij is het weer live topgear kijken vanuit ,mijn kantoor raam op dunsfold park, echt leuk om te zien, de buiten shots worden opgenomen vanuit een antieke landrover, en de boven shots vanuit een militaire 2 rotor helicopter, als dat ding hier rond hangt staat iedereen buiten, echt een geweld, ow ja weet al iemand hoe de stig eruit ziet
joostkusters wrote:
btw, voor mij is het weer live topgear kijken vanuit ,mijn kantoor raam op dunsfold park, echt leuk om te zien, de buiten shots worden opgenomen vanuit een antieke landrover, en de boven shots vanuit een militaire 2 rotor helicopter, als dat ding hier rond hangt staat iedereen buiten, echt een geweld, ow ja weet al iemand hoe de stig eruit ziet
Biturbo wrote:joostkusters wrote:
Even los van het rallyreport forum;
Hoe krijgen ze het bij Top Gear voor elkaar om een neutraal (niet gesponserd) programma neer te zetten met zulke dingen die een godsvermogen kosten? Alleen het filmen met zo'n helicopter kost al duizenden ponden.
Als zij het kunnen, moet hier toch ook kunnen?
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten