Rally op tv

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Mitsufan » za apr 21, 2007 10:31

Komt dit programma volgende week weer?? ik ben em gisteravond vergeten :cry:
Mitsufan

Berichtdoor TWENGELTJE » za apr 21, 2007 17:30

Mitsufan schreef:Komt dit programma volgende week weer?? ik ben em gisteravond vergeten :cry:

Mischien dat ze hem deze week nog herhalen maar volgende week vrijdag is het vervolg
TWENGELTJE

Berichtdoor Ned rally » za apr 21, 2007 18:14

Heeft er iemand uit de omgeving van Eindhoven toevallig vandaag Rallyreport opgenomen op de video of dvd????

Helaas heeft de video niet goed gewerkt.....

Wie helpt?

Stuur maar een PB of een emailtje!

Groetjes
Maarten
Ned rally

Berichtdoor arno » za apr 21, 2007 18:18

Ik heb het opgenomen.
En dat geld ook voor Engineering the world rally.
8)
arno

Berichtdoor larson » zo apr 22, 2007 10:40

jammer dat ze van rtl de aflevering ook niet op internet hebben staan ofzo
Heb hem ook gemist en kon hem niet op nemen :?
larson

Berichtdoor actionmedia4all.com » ma mei 07, 2007 14:57

Paperclip schreef: En groot pluspunt was idd de kleine hoeveelheid reclame (buiten sponsors op de auto dan ;) ) tussendoor :)

Ik heb de programma's ook opgenomen, maar ik moet zeggen dat ik op 1 uur zendtijd, 15 minuten reclame toch niet echt weinig vind. :shock:
Wat wel goed is dat het aantal onderbrekingen klein is (3 X commercial break). De reclames zijn inderdaad niet storend en dankzij deze reclames kunnen we zulke mooie documentaires zien. Een noodzakelijk kwaad dus. :wink:
Afbeelding
actionmedia4all.com

Berichtdoor Bartrallyfan » zo mei 13, 2007 12:14

ik heb vanmorgen de aflevering van het IRC op eurosport gekeken,het is een mooi kampioenschap, maar wat een verschrikkelijk ondeskundigge (op rallygebied) presentator was er aan het woord,het is dezelfde die ook af en toe het WRC van commentaar voorziet en dan is hij al erg maar nu was het nog veel erger. Als Peter Baerd ( de Belg) het commentaar doet is het prima met veel achtergrond info. maar ik begrijp niet dat er voor deze man geen betere te vinden is.
Bartrallyfan

Berichtdoor EBOSCH » zo mei 13, 2007 12:18

Bartrallyfan schreef:ik heb vanmorgen de aflevering van het IRC op eurosport gekeken,het is een mooi kampioenschap, maar wat een verschrikkelijk ondeskundigge (op rallygebied) presentator was er aan het woord,het is dezelfde die ook af en toe het WRC van commentaar voorziet en dan is hij al erg maar nu was het nog veel erger. Als Peter Baerd ( de Belg) het commentaar doet is het prima met veel achtergrond info. maar ik begrijp niet dat er voor deze man geen betere te vinden is.

Bartrallyfan een tip voor je, ga solliciteren bij eurosport als presentator.
EBOSCH

Berichtdoor Holkers » zo mei 13, 2007 12:58

Ik heb het ook gezien, om te lachen zo slecht

Ze gaan een vooras verwisselen terwijl ze naar de achterkant lopen + een vaste as neerleggen
S2000 klasse, geen turbo en geen 4-wiel aandrijving
De rally van Istan..... (na 10 seconde) Turkije

enorme zucht soms.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Ned rally » wo mei 23, 2007 15:51

Aanstaande zondag Rally in Gek op Wielen op RTL 7

Info van de website
Trekautospecial
De komende twee weken rijdt Bavo Galama met 7 trekauto’s. Hij test met de meest uiteenlopende modellen, van groot tot klein en trekt daarmee totaal verschillende aanhangers, volgeladen met vanalles en nog wat. Van honden tot rallykanonnen. In deze eerste trekautospecial rijdt Bavo met de Kia Carens, waarmee hij twee zeer bijzondere Moto Guzzi’s vervoerd. En natuurlijk kan hij het niet laten om daar ook een stukje op te rijden. Met de nieuwe Mitsubishi Outlander levert hij een razendsnelle Mitsubishi rallyauto af. En tja, als je dan aangeboden wordt een stukje mee te rijden, kan je haast geen nee zeggen. En met de Subaru Impreza bezoekt Bavo een aantal trouwe viervoeters bij de politiehondenschool. Aan Bavo de dankbare taak voor gewillige prooi te spelen…

Volgens mij komt de EVO van Jasper erin want hier zijn een paar weken geleden opnames van gemaakt door Bavo Galema
Veenhuizen Groep Nederland Rally
Officialclub Midden-Nederland
www.nederlandrally.nl
Ned rally

Berichtdoor Ned rally » ma mei 28, 2007 16:56

Ned rally schreef:Aanstaande zondag Rally in Gek op Wielen op RTL 7

Info van de website
Trekautospecial
De komende twee weken rijdt Bavo Galama met 7 trekauto’s. Hij test met de meest uiteenlopende modellen, van groot tot klein en trekt daarmee totaal verschillende aanhangers, volgeladen met vanalles en nog wat. Van honden tot rallykanonnen. In deze eerste trekautospecial rijdt Bavo met de Kia Carens, waarmee hij twee zeer bijzondere Moto Guzzi’s vervoerd. En natuurlijk kan hij het niet laten om daar ook een stukje op te rijden. Met de nieuwe Mitsubishi Outlander levert hij een razendsnelle Mitsubishi rallyauto af. En tja, als je dan aangeboden wordt een stukje mee te rijden, kan je haast geen nee zeggen. En met de Subaru Impreza bezoekt Bavo een aantal trouwe viervoeters bij de politiehondenschool. Aan Bavo de dankbare taak voor gewillige prooi te spelen…

Volgens mij komt de EVO van Jasper erin want hier zijn een paar weken geleden opnames van gemaakt door Bavo Galema

Gisteren bij Gek op Wielen, Jasper met zijn EVO en beelden uit de werkplaats van Rallyrent!

Link van de uitzending:
http://www.rtl.nl/(vm=/service/gemist/home/)/system/video/html/components/automotor/gekopwielen/miMedia/2007/week21/vr_39_volledig.avi_plain.xml
Veenhuizen Groep Nederland Rally
Officialclub Midden-Nederland
www.nederlandrally.nl
Ned rally

Berichtdoor dennis.kampman » do mei 31, 2007 22:18

De BMW 325 van de 3FM DJ komt nu zo direct op ned 3.
dennis.kampman

Berichtdoor Wolter » vr jun 01, 2007 9:48

dennis.kampman schreef:De BMW 325 van de 3FM DJ komt nu zo direct op ned 3.

Paul Rabbering heet hij. :wink:
Op 16:30 van dit filmpje.
Wolter

Berichtdoor dennis.kampman » vr jun 01, 2007 9:53

Concurrent zul je bedoelen.. :D
dennis.kampman

Berichtdoor official No. 27768 » di jun 05, 2007 14:36

het ERC (Europees rallykampioenschap, waarvan de yper rally er ook één is) was hier (Volgograd) op tv met een zeer uitgebreid verslag. Helaas is de rally in Rusland net als ik wegben :(
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
official No. 27768

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia