Elke week RallyReport

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Hermen » zo apr 24, 2005 22:24

Ik kan maar één ding zeggen over van Eldik en dat is dat hij absoluut niet kan rijden!! Als je op zo'n manier proeven afsnijdt moet je gediskwalificeert worden!! Jammer!!

Om antwoord te geven op de vraag van Wolter...
Even over de W12 WRC, GTR en Theo's rol daarin. Het is me nog niet voor 100% duidelijk, maar ik denk dat Theo wél aan de start zal verschijnen. Als hij nog wat wil betekenen dit jaar zal hij toch zeker nog 4 of zelfs 5 wedstrijden goed moeten presteren.
Hermen

Berichtdoor RallyeRichard » zo apr 24, 2005 23:11

Hermen schreef:Ik kan maar één ding zeggen over van Eldik en dat is dat hij absoluut niet kan rijden!! Als je op zo'n manier proeven afsnijdt moet je gediskwalificeert worden!! Jammer!!
.

Dat hij met deze rijstijl de auto niet iedere wedstrijd aan puin rijdt, geeft aan dat hij wel degelijk een aardig potje kan sturen. Hoe lang dit goed blijft gaan is een ander verhaal. Hij heeft met zijn N4 op papier geen kans tegen een A8, maar dit probeert hij maximaal te compenseren door enorm veel risico te nemen. En wat die afsnij actie betreft. Ik had nu niet echt de indruk dat dit een meer 'ideale lijn' was dan het officiele parcours. Kan mij dan ook niet voorstellen dat dit een doelbewuste actie was.
Grtz, Richard.
Servicemonteur
Afbeelding
en
Bas Koeten Racing
RallyeRichard

Berichtdoor Holkers » zo apr 24, 2005 23:23

Hermen schreef:Ik kan maar één ding zeggen over van Eldik en dat is dat hij absoluut niet kan rijden!! Als je op zo'n manier proeven afsnijdt moet je gediskwalificeert worden!! Jammer!!

jammer dat je zo'n commentaar moet geven op iemands rijstijl terwijl je zelf nog geen rijbewijs hebt...
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Maple » ma apr 25, 2005 10:44

RallyeRichard schreef: En wat die afsnij actie betreft. Ik had nu niet echt de indruk dat dit een meer 'ideale lijn' was dan het officiele parcours. Kan mij dan ook niet voorstellen dat dit een doelbewuste actie was.

Ik kan je garanderen dat dat een bewuste afsnijactie was, met verkennen stonden daar ook alle sporen, die bocht was zooooooooooooo glad

Betekent niet dat hij niet kan rijden, wat mij betreft een groot talent
Maple

Elke week rallyreport

Berichtdoor cvgn » ma apr 25, 2005 13:12

" Ik kan maar één ding zeggen over van Eldik en dat is dat hij absoluut niet kan rijden!! Als je op zo'n manier proeven afsnijdt moet je gediskwalificeert worden!! Jammer!! "

Wij stonden als official te posten, en hebben doorgekregen voor de start van de proef, datw e alert moesten zijn op afsnijden. na afloop van de proef werden de nummers doorgegeven aan de start, dus ook het startnummer van Van Eldik,
Waarom er geen straftijden zijn uitgedeeld weten we ook niet, maar de officials vonden het allemaal raar, eerst de opdracht krijgen en de organistaie doet er zelf niets mee.
Op de beelden was maar 1 keer afsnijden te zien, terwijl hij op diezelfde plaats 2 keer heeft afgesneden.

groeten uit Roosendaal
cvgn

Re: Elke week rallyreport

Berichtdoor mafiabaas101 » ma apr 25, 2005 14:11

cvgn schreef:" Ik kan maar één ding zeggen over van Eldik en dat is dat hij absoluut niet kan rijden!! Als je op zo'n manier proeven afsnijdt moet je gediskwalificeert worden!! Jammer!! "

Wij stonden als official te posten, en hebben doorgekregen voor de start van de proef, datw e alert moesten zijn op afsnijden. na afloop van de proef werden de nummers doorgegeven aan de start, dus ook het startnummer van Van Eldik,
Waarom er geen straftijden zijn uitgedeeld weten we ook niet, maar de officials vonden het allemaal raar, eerst de opdracht krijgen en de organistaie doet er zelf niets mee.
Op de beelden was maar 1 keer afsnijden te zien, terwijl hij op diezelfde plaats 2 keer heeft afgesneden.

groeten uit Roosendaal

het kan ook verremmen zijn

maar dan nog protest indienen daarom is genoeg!
dan mag je gewoon doorgaan!(zonder straftijd)
mafiabaas101

Berichtdoor Paul » ma apr 25, 2005 14:55

cvgn schreef:" Ik kan maar één ding zeggen over van Eldik en dat is dat hij absoluut niet kan rijden!! Als je op zo'n manier proeven afsnijdt moet je gediskwalificeert worden!! Jammer!! "

groeten uit Roosendaal

Maar heb je ook een rapport hiervan gemaakt en ingeleverd bij de proevenchef ? Die moet deze namelijk afgeven aan de org en dan kan er wat mee gebeuren.
Mondeling zeggen heeft geen enkele bewijskracht (in dit geval). Dus voor de volgende keer....parcours afsnijden of andere onregelementaire zaken -> rapport maken en inleveren bij proevenchef of sluitauto ...
Paul

Berichtdoor StevenK » ma apr 25, 2005 14:58

Paul schreef:

groeten uit Roosendaal

Maar heb je ook een rapport hiervan gemaakt en ingeleverd bij de proevenchef ? Die moet deze namelijk afgeven aan de org en dan kan er wat mee gebeuren.
Mondeling zeggen heeft geen enkele bewijskracht (in dit geval). Dus voor de volgende keer....parcours afsnijden of andere onregelementaire zaken -> rapport maken en inleveren bij proevenchef of sluitauto ...

Vraag dat maar aan de parc fermé officials uit Barneveld :)
StevenK
Site Admin

Berichtdoor cobus » ma apr 25, 2005 18:13

Elke official met een knaf licentie weet dacht ik hoe de regels hier voor zijn...zoniet dan zou ik eens bij mijn club gaan informeren :oops:
Rally is a way of life!!! 8)+
cobus

Berichtdoor Wout de Klerk » di apr 26, 2005 9:05

mafiabaas101 schreef:
het kan ook verremmen zijn

maar dan nog protest indienen daarom is genoeg!
dan mag je gewoon doorgaan!(zonder straftijd)

Je doet je achternaam eer aan.
Wout de Klerk

Berichtdoor RallyeRichard » di apr 26, 2005 13:15

:mrgreen:

Ik nomineer hem voor 'De Gouden Zwatelaar' van Kopspijkers.
Grtz, Richard.
Servicemonteur
Afbeelding
en
Bas Koeten Racing
RallyeRichard

Berichtdoor mafiabaas101 » di apr 26, 2005 17:33

RallyeRichard schreef::mrgreen:

Ik nomineer hem voor 'De Gouden Zwatelaar' van Kopspijkers.

YESSS mag ik dan ook winnen!
:D :lol:

:oops:
mafiabaas101

Berichtdoor Niels2 » za apr 30, 2005 12:40

Zenden ze gewoon de herhaling niet uit!
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor digilife » za apr 30, 2005 13:08

Edit.... wordt nu uitgezonden.
Laatst bijgewerkt door digilife op zo mei 01, 2005 10:55, in totaal 2 keer bewerkt.
Concert, theaterfotografie en bedrijfsfotografie: www.OnStagePhotos.eu
Huwelijksreportages & fototips voor 'de grote dag': www.YourWeddingPhotos.eu
digilife

Berichtdoor Niels2 » za apr 30, 2005 13:23

Ik heb ook intresse in die aflevering.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia