Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Hermen schreef:Ik kan maar één ding zeggen over van Eldik en dat is dat hij absoluut niet kan rijden!! Als je op zo'n manier proeven afsnijdt moet je gediskwalificeert worden!! Jammer!!
.
Hermen schreef:Ik kan maar één ding zeggen over van Eldik en dat is dat hij absoluut niet kan rijden!! Als je op zo'n manier proeven afsnijdt moet je gediskwalificeert worden!! Jammer!!
RallyeRichard schreef: En wat die afsnij actie betreft. Ik had nu niet echt de indruk dat dit een meer 'ideale lijn' was dan het officiele parcours. Kan mij dan ook niet voorstellen dat dit een doelbewuste actie was.
cvgn schreef:" Ik kan maar één ding zeggen over van Eldik en dat is dat hij absoluut niet kan rijden!! Als je op zo'n manier proeven afsnijdt moet je gediskwalificeert worden!! Jammer!! "
Wij stonden als official te posten, en hebben doorgekregen voor de start van de proef, datw e alert moesten zijn op afsnijden. na afloop van de proef werden de nummers doorgegeven aan de start, dus ook het startnummer van Van Eldik,
Waarom er geen straftijden zijn uitgedeeld weten we ook niet, maar de officials vonden het allemaal raar, eerst de opdracht krijgen en de organistaie doet er zelf niets mee.
Op de beelden was maar 1 keer afsnijden te zien, terwijl hij op diezelfde plaats 2 keer heeft afgesneden.
groeten uit Roosendaal
cvgn schreef:" Ik kan maar één ding zeggen over van Eldik en dat is dat hij absoluut niet kan rijden!! Als je op zo'n manier proeven afsnijdt moet je gediskwalificeert worden!! Jammer!! "
Wij stonden als official te posten, en hebben doorgekregen voor de start van de proef, datw e alert moesten zijn op afsnijden. na afloop van de proef werden de nummers doorgegeven aan de start, dus ook het startnummer van Van Eldik,
Waarom er geen straftijden zijn uitgedeeld weten we ook niet, maar de officials vonden het allemaal raar, eerst de opdracht krijgen en de organistaie doet er zelf niets mee.
Op de beelden was maar 1 keer afsnijden te zien, terwijl hij op diezelfde plaats 2 keer heeft afgesneden.
groeten uit Roosendaal
Paul schreef:cvgn schreef:" Ik kan maar één ding zeggen over van Eldik en dat is dat hij absoluut niet kan rijden!! Als je op zo'n manier proeven afsnijdt moet je gediskwalificeert worden!! Jammer!! "
groeten uit Roosendaal
Maar heb je ook een rapport hiervan gemaakt en ingeleverd bij de proevenchef ? Die moet deze namelijk afgeven aan de org en dan kan er wat mee gebeuren.
Mondeling zeggen heeft geen enkele bewijskracht (in dit geval). Dus voor de volgende keer....parcours afsnijden of andere onregelementaire zaken -> rapport maken en inleveren bij proevenchef of sluitauto ...
mafiabaas101 schreef:
het kan ook verremmen zijn
maar dan nog protest indienen daarom is genoeg!
dan mag je gewoon doorgaan!(zonder straftijd)
RallyeRichard schreef::mrgreen:
Ik nomineer hem voor 'De Gouden Zwatelaar' van Kopspijkers.
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten