Elke week RallyReport

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Wout de Klerk » wo mei 04, 2005 21:52

Maple schreef:Ja we hebben gewoon normtijd gekregen... scheelt 10 plekken

Daar had ik niet naar gekeken, dus mijn excuses voor de verkeerde veronderstelling.
Wout de Klerk

Berichtdoor Super 1600 » vr mei 06, 2005 15:33

Even terug naar het onderwerp; Dirk Boers is morgen te gast in RR.
Ben erg benieuwd wat hij te vertellen heeft en wat zijn plannen zijn voor dit seizoen.
Super 1600

Berichtdoor solberg the best » vr mei 06, 2005 16:05

het is overmorgen :wink:
solberg the best

Berichtdoor nilsthom » vr mei 06, 2005 16:05

Super 1600 schreef:Even terug naar het onderwerp; Dirk Boers is morgen te gast in RR.
Ben erg benieuwd wat hij te vertellen heeft en wat zijn plannen zijn voor dit seizoen.

as zondag 08-05-05 hoor!!!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol:
nilsthom

Berichtdoor solberg the best » vr mei 06, 2005 16:17

nkroeze schreef:Ton heeft wel gelijk, de equipe belandde ineens vlak achter mij.... 8)

zijn ze ook achter je gefinischt of dat niet ? 8)
solberg the best

Berichtdoor Wolter » vr mei 06, 2005 19:01

Super 1600 schreef:Even terug naar het onderwerp; Dirk Boers is morgen te gast in RR.

Ik denk dat het niet zo'n bijzonder seizoen zal worden voor Boers. De auto waar hij veel ervaring mee heeft is nu bezet door vd. Berg. Daarnaast vind ik dat wat hij in de Impreza heeft gepresteerd niet zo bijzonder, maar dat heeft niets te maken met zijn plannen natuurlijk. :wink:
Wolter

Berichtdoor RallyMatti » za mei 07, 2005 14:47

Denk dat Boers dt jaar minimaal 2x in een corolla gaat rijden. Er is er nog 1tje over. Of is deze al verkocht naar Finland?
RallyMatti

Berichtdoor V.D.G Rally team » za mei 07, 2005 15:45

RallyMatti schreef:Denk dat Boers dt jaar minimaal 2x in een corolla gaat rijden. Er is er nog 1tje over. Of is deze al verkocht naar Finland?

boers heeft ook niet veel buget en zeker niet om een wrc het hele jaar te huren.
V.D.G Rally team

Berichtdoor solberg the best » zo mei 08, 2005 14:41

Zo, ik denk eigenlijk ook niet dat die Peugeot wrc huren wat hij zei waarheid wordt :roll: Maar het zou wel kick zijn: een Subaru Impreza wrc, een Toyota Corolla wrc en een Peugeot (206 ?) wrc. En ik hoop dat hij vanaf de golden tulip gaat rijden en als Tsjoen dan weer komt wordt het een leuke strijd :D
solberg the best

Berichtdoor Niels2 » zo mei 08, 2005 16:03

Ben benieuwd, krijg je naar zo'n aflevering toch al behoorlijk zin in de GTR!

Met nog wat leuk ander buitenlands WRC spul zou het helemaal feest kunnen worden.

(Tsjoen rijdt Wales, en dus geen GTR)
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor RallyMatti » zo mei 08, 2005 16:22

Nou dan mag Tsjoen met een Rally Porsche komen en Patrick Snijders ook. :lol: Dat zou een sensatie worden als Tsjoen dan wint, hmmmm Wevers "What went wrong?" Boers mag van mij wel in een goede 206WRC rijden (oude van Loix) :roll:
Laatst bijgewerkt door RallyMatti op zo mei 08, 2005 16:37, in totaal 1 keer bewerkt.
RallyMatti

Berichtdoor Wolter » zo mei 08, 2005 16:24

RallyMatti schreef:Nou dan mag Tjoen met een Rally Porsche komen en Patrick Snijders ook. :lol: Dat zou een sensatie worden als Tjoen dan wint, hmmmm Wevers "What went wrong?" Boers mag van mij wel in een goede 206WRC rijden (oude van Loix) :roll:

Zoals hierboven al staat... Tsjoen komt niet naar de GTR omdat hij Wales rijdt.
Soms wordt ik moe van sommige mensen die niet de moeite nemen om eens goed te lezen. :roll:
Wolter

Berichtdoor stefan » zo mei 08, 2005 16:30

Corne schreef:
solberg the best schreef:So ik denk eigenlijk ook niet dat die peugeot wrc heuren wat hij zij waarhied wordt :roll: maar het zo wel kik zijn een subaru impreza wrc en een toyota corrola wrc en een peugeot (206 ?) wrc , En ik hoop dat hij vanaf de golden tulip gaat rijden als tjoen dan weer komt word het een leuke strijd :D

moeilijk te volgen, maar na 5 minuten kom ik erachter wat je allemaal bedoelt....
nee ik denk dat boers gewoon een toyota huurt bij wevers, een peugeot is toch veel te duur...misschien rijd ie volgend jaar in de subaru, wie weet...

tegen die tijd heeft Wevers misschien wel een nieuwere corolla. eentje uit 1999 en dat Boers dan die van 1998 huurt :? Maar hij had het indd wel vaak over de peugeot. dat zou een goede optie kunnen zijn. Hopen dat er een goede buitenlandse rijder aan de start komt, die Wevers WEL bij kan bijhouden :lol:

groet Stefan 8)
stefan

Berichtdoor StevenK » zo mei 08, 2005 16:31

RallyMatti schreef:Nou dan mag Tjoen met een Rally Porsche komen en Patrick Snijders ook. :lol: Dat zou een sensatie worden als Tjoen dan wint, hmmmm Wevers "What went wrong?" Boers mag van mij wel in een goede 206WRC rijden (oude van Loix) :roll:

Op school maakte iemand wel eens een grapje: 'I always wanted to buy a Lamborghini, but I didn't know how to pronounce it'.

Hier lijkt het wel: 'Ik wil graag doen alsof ik rallyfan ben, maar ik weet niet hoe je de namen van deelnemers schrijft'.

Tjoen heet Tsjoen, Snijders heet Snijers.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Wout de Klerk » zo mei 08, 2005 16:35

StevenK schreef:

Op school maakte iemand wel eens een grapje: 'I always wanted to buy a Lamborghini, but I didn't know how to pronounce it'.

Hier lijkt het wel: 'Ik wil graag doen alsof ik rallyfan ben, maar ik weet niet hoe je de namen van deelnemers schrijft'.

Tjoen heet Tsjoen, Snijders heet Snijers.

Zou zijn leeftijd dan wel kloppen, of ben ik nu heel flauw :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Wout de Klerk

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia