groet Stefan
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
mantaboy schreef:Je kan en mag Gert-Jan niet vergelijken met Kris. Het is al vaker gezegd: Kris lijkt soms wel van een andere planeet te komen.
En natuurlijk ging Kris in de Megane ook waanzinnig hard over de proeven.
Werner schreef:Toch kan je ze niet vergelijken, simpelweg omdat ze niet dezelfde wedstrijden rijden. Ben benieuwd hoe Princen het zou doen op een industrieterrein. In de omloop van Vlaanderen 1993 werd Chiel Bos in de Peug 309 compleet naar huis gereden door de
Astra's van Thiry en Loix, maar op de industrieterreinproef won hij het wel van ze. (Nee, ik was er niet bij, dat heb ik uit 'Rally's en Races 93/94, van van Kempen en Ter Kuile.)
solberg the best schreef:rallyboy schreef:Corne schreef:solberg the best schreef:Wie komt er volgende week naaar de studioik heb het niet gezien ik was in rotterdam. dus wie komt er volgende week ?
dacht iemand van reiger, ben z'n naam kwijt...
Gerard Seesing is zijn naam.
Hij wist zekker niemand anders meer uittenodigen want de rest betaalde niet
martini racing schreef:Werner schreef:Toch kan je ze niet vergelijken, simpelweg omdat ze niet dezelfde wedstrijden rijden. Ben benieuwd hoe Princen het zou doen op een industrieterrein. In de omloop van Vlaanderen 1993 werd Chiel Bos in de Peug 309 compleet naar huis gereden door de
Astra's van Thiry en Loix, maar op de industrieterreinproef won hij het wel van ze. (Nee, ik was er niet bij, dat heb ik uit 'Rally's en Races 93/94, van van Kempen en Ter Kuile.)
Waarom denk je dat er in het WRC een aantal verschillende evenementen zitten? Het lijkt mij om zo de beste rijder van al die verschillende soorten terrein te vinden. Als jij dan zegt dat je een expert van een bepaald soort terrein niet mag vergelijken met die van een ander terrein ben ik het met je eens.....
Daarentegen heeft Chris Princen wel bewezen op allerlei terreinen snel te zijn dus denk ik dat jou standpunt nog eens nader bezien moet worden. Zijn talenten steken gewoon af tegen die van vele rijders in NL. Hoe spijtig dat ook moge zijn
StevenK schreef:mantaboy schreef:Dat is niks nieuws, dat doen ze bij Top Gear al jaren.
Maar toch heb ik om één of andere reden daar bij TG iets meer waardering voor...
Corne schreef:toch wel een mooie aflevering vandaag....ok misschien wat gezeik over de rijders van ford, maarjah denk dat weg...
hetgeen wat me meer irriteert(de) is dat er niet op teletekst staat hoe laat (en dat) het komt....
MichSTI schreef:Idd, deze aflevering was best leuk. En altijd duikt dat stukje van rohrl in de quattro weer op
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten