erikjan schreef:'k denk dat DeGroteBeurt weer wat werk heeft komende vrijdagavond op Veronica TV
Jan schreef:Wij hebben het contact tussen de auto's van Bijvelds en van den Heuvel ook op film. Van den Heuvel was heel erg pissed trouwens, maar het was naar mijn mening zijn eigen schuld...
Jan schreef:Wij hebben het contact tussen de auto's van Bijvelds en van den Heuvel ook op film. Van den Heuvel was heel erg pissed trouwens, maar het was naar mijn mening zijn eigen schuld...
erikjan schreef:Jan schreef:Wij hebben het contact tussen de auto's van Bijvelds en van den Heuvel ook op film. Van den Heuvel was heel erg pissed trouwens, maar het was naar mijn mening zijn eigen schuld...
kun je alvast een sneak-preview laten zien van 't incident (voor je 't in een prachtige compilatie verwerkt)
groeten van een rallyfan uit Almelo, die vandaag helaas weer eens verstek moest laten gaan bij een NL rally als toeschouwer...
Jan schreef:erikjan schreef:Jan schreef:Wij hebben het contact tussen de auto's van Bijvelds en van den Heuvel ook op film. Van den Heuvel was heel erg pissed trouwens, maar het was naar mijn mening zijn eigen schuld...
kun je alvast een sneak-preview laten zien van 't incident (voor je 't in een prachtige compilatie verwerkt)
groeten van een rallyfan uit Almelo, die vandaag helaas weer eens verstek moest laten gaan bij een NL rally als toeschouwer...
Mischien morgenHeel mischien staat de hele compilatie er dan ook wel op trouwens....
Bartje schreef:Ik heb ff snel een foto vanuit de video gemaakt. Is wel heel slechte kwaliteit. De video komt morgen of overmorgen. De compilatie nog weer iets later.![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten