Pre Proloog Valkenswaard

Foto's van evenementen etc

Moderators: admin, StevenK

Pre Proloog Valkenswaard

Berichtdoor digilife » za dec 08, 2007 16:00

Veel camera's gezien in het koude Valkenswaard vandaag, dus er zullen vast nog wel foto's bijkomen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Een paar meer op http://www.onstagephotos.eu
Concert, theaterfotografie en bedrijfsfotografie: www.OnStagePhotos.eu
Huwelijksreportages & fototips voor 'de grote dag': www.YourWeddingPhotos.eu
digilife

Berichtdoor wimo » za dec 08, 2007 16:19

Leuke foto's Peter.

Wat een volk zeg, jeetje :shock:
wimo

Berichtdoor Holkers » za dec 08, 2007 16:55

alle jemig!
wat een volk !!!
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor MartijnS » za dec 08, 2007 17:02

Het was echt super druk ja.. :D Was weer mooi. Wij hebben alleen gekeken deze keer dus geen foto's/film ;)
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor snwbrdr » za dec 08, 2007 17:02

Wat een drukte! :shock:

Gafe foto's hoor. Jammer dat het aan de andere kant van het land is, anders had ik het nog ietsje drukker gemaakt.. :-P
..:: HaraldSchipper.nl ::..
..:: Rallypics.nl ::..
snwbrdr

Berichtdoor Ned rally » za dec 08, 2007 18:25

MartijnS schreef:Het was echt super druk ja.. :D Was weer mooi. Wij hebben alleen gekeken deze keer dus geen foto's/film ;)

Martijn en Joost,

was da nou, alleen kijken.........

Kunnen de thuisblijvers niet nagenieten.....
Veenhuizen Groep Nederland Rally
Officialclub Midden-Nederland
www.nederlandrally.nl
Ned rally

Berichtdoor Deimos000 » za dec 08, 2007 18:43

gezien het volk ben ik eigenlijk alleen maar blij dat ik niet geweest ben :shock:

ik ga wel weer een keer naar valkenswaard als er een rally cross is.. veel leuker :P

/ontopic;

Het blijven toch imposante trucks! Ben blij dat ik in Barneveld werk en dus vrij regelmatig zo'n gevaarte over de weg zie scheuren :)
Deimos000

Berichtdoor JoostS » za dec 08, 2007 18:46

Ned rally schreef:
MartijnS schreef:Het was echt super druk ja.. :D Was weer mooi. Wij hebben alleen gekeken deze keer dus geen foto's/film ;)

Martijn en Joost,

was da nou, alleen kijken.........

Kunnen de thuisblijvers niet nagenieten.....

Was ook wel eens een keertje lekker, zeker met die kou is het wel fijn om de handen in de zakken te houden! ;)

Deimos000 schreef:gezien het volk ben ik eigenlijk alleen maar blij dat ik niet geweest ben :shock:

Door alle schuine hellingen heb je eigenlijk altijd wel een plekje waar je het goed kunt zien. Beetje net als in theater/voetbalstadion, je kijkt gewoon over elkaar heen! 8) In ieder geval geen last gehad van de drukte.
Bekijk alle video's op mijn Youtube kanaal: http://youtube.com/Rallymedia
JoostS

Berichtdoor Deimos000 » za dec 08, 2007 19:03

JoostS schreef:
Deimos000 schreef:gezien het volk ben ik eigenlijk alleen maar blij dat ik niet geweest ben :shock:

Door alle schuine hellingen heb je eigenlijk altijd wel een plekje waar je het goed kunt zien. Beetje net als in theater/voetbalstadion, je kijkt gewoon over elkaar heen! 8) In ieder geval geen last gehad van de drukte.

Ja, dat klopt wel.. Ben wel vaker geweest (vorig jaar was het serieus echt druk). 't is leuk om te zien voor een keer. Maar eerlijk is eerlijk echt shocking is het nou niet bepaald.. :roll:
Deimos000

Berichtdoor bveen » za dec 08, 2007 20:02

Even snel een paar (onbewerkte) voor de thuisblijvers dan:

01.
Afbeelding

02.
Afbeelding

03.
Afbeelding

04.
Afbeelding

05.
Afbeelding

06.
Afbeelding

07.
Afbeelding

Mooi evenement! En het parcours was gelukkig niet te zwaar, er kon behoorlijk doorgereden worden (Stacey :)).
bveen

Berichtdoor Bert van Dijk » za dec 08, 2007 20:18

Voor de thuisblijvers dan maar eens van alles wat...

Afbeelding
1. Van Deijne had er veel zin in

Afbeelding
2. Rick Aarts dwars in de modder

Afbeelding
3. De VW ook lekker in de modder

Afbeelding
4. Maar de modder van Stacey zit nog in mijn oren :twisted:

Afbeelding
5. Wuf op snelheid

Afbeelding
6. Bekx, nu even niet met de sigaret op de lip

N.b.: Volgens mij is er al een Dakar-fototopic...
Bert van Dijk

Berichtdoor marcani di lano » za dec 08, 2007 20:19

Die Jan de Rooy is dan niet de snelste geweest vandaag maar wel de spectaculairste! Geweldig zo dwars als hij die dikke truck zette op het asfalt! Ik moest er dik 200 voor rijden om er te komen maar het was het meer dan waard. Ik miste aleen de auto's en de motoren in het middagprogramma terwijl die s'middags wel aangekondigd stonden. Weet iemand waar dat door kwam?

Greetzzz Marcani
marcani di lano

Berichtdoor mmrizio » zo dec 09, 2007 0:35

marcani di lano schreef:Ik miste aleen de auto's en de motoren in het middagprogramma terwijl die s'middags wel aangekondigd stonden. Weet iemand waar dat door kwam?

Nou, dat denk ik wel te weten. Het evenement is helemaal niet bedoeld voor het publiek. Het is primair voor de tv en de (sponsoren van de) teams. Ze hebben dit jaar met wat toeters en bellen geprobeerd om het de toeschouwers meer naar de zin te maken, maar het publiek is verder bijzaak.

Als het voor de teams of voor de tv nodig is, veranderen ze het programma. Alleen jammer dat de omroeper het ook niet helemaal meer kan volgen. Misschien had de gesteldheid van de baan er ook mee te maken, al hield die zich erg goed dit jaar.

Overigens vond ik het toch weer geweldig om erbij te zijn. De organisatie is ook wel voor een deel geslaagd om het aantrekkelijker voor het publiek te maken. Maar er mag nog best wat meer "Dakar" actie op de baan plaatsvinden, al zijn het maar demo ritjes.

Wat viel mij verder nog op:
- Dat Stacey qua (vracht-)wagenbeheersing toch een stukje boven de anderen uitstijgt. Geweldig hoe hij het gevaarte klaarzet voor de bocht en 'danst' met zijn MAN :twisted:
- Dat een aantal rijders toch nog even moet gaan oefenen voordat ze echt het mulle zand ingaan. Sommige Bowlers/Desert Warriers hadden opvallend veel moeite om tegen de bulten op te komen, terwijl anderen (de eenvoudige Toyota van Van Eijkeren viel me op) er simpel en soepel doorheen kwamen.
- Dat het leger moest ingrijpen bij het wisselen van een lekke band van één van de vrachtwagens. Dat wordt een leuke Dakar...

Maurice
mmrizio

Berichtdoor Martijn_Braat » zo dec 09, 2007 1:35

Misschien een leuk idee om voorafgaand aan het 'normale' rallyseizoen ook zo'n dag te organiseren waarbij alle teams zich kunnen presenteren. Dus niet meer verspreid over het hele land in diverse achterafzaaltjes alle verschillende teampresentaties, maar gecentraliseerd op 1 plek zoals bijv. het Eurocircuit. Kosten kun je dan spreiden en alle teams (ook de kleine) zijn verzekerd van aandacht van publiek en pers. Ook een uitgelezen moment om sponsoren en publiek eens een rondje mee te nemen.
Martijn_Braat

Berichtdoor antoine » zo dec 09, 2007 8:37

Toivonen schreef:Misschien een leuk idee om voorafgaand aan het 'normale' rallyseizoen ook zo'n dag te organiseren waarbij alle teams zich kunnen presenteren. Dus niet meer verspreid over het hele land in diverse achterafzaaltjes alle verschillende teampresentaties, maar gecentraliseerd op 1 plek zoals bijv. het Eurocircuit. Kosten kun je dan spreiden en alle teams (ook de kleine) zijn verzekerd van aandacht van publiek en pers. Ook een uitgelezen moment om sponsoren en publiek eens een rondje mee te nemen.

Goed idee. :)
antoine

Volgende

Keer terug naar Foto's