Een paar meer op http://www.onstagephotos.eu
MartijnS schreef:Het was echt super druk ja..Was weer mooi. Wij hebben alleen gekeken deze keer dus geen foto's/film
Ned rally schreef:MartijnS schreef:Het was echt super druk ja..Was weer mooi. Wij hebben alleen gekeken deze keer dus geen foto's/film
Martijn en Joost,
was da nou, alleen kijken.........
Kunnen de thuisblijvers niet nagenieten.....
Deimos000 schreef:gezien het volk ben ik eigenlijk alleen maar blij dat ik niet geweest ben
JoostS schreef:Deimos000 schreef:gezien het volk ben ik eigenlijk alleen maar blij dat ik niet geweest ben
Door alle schuine hellingen heb je eigenlijk altijd wel een plekje waar je het goed kunt zien. Beetje net als in theater/voetbalstadion, je kijkt gewoon over elkaar heen!In ieder geval geen last gehad van de drukte.
marcani di lano schreef:Ik miste aleen de auto's en de motoren in het middagprogramma terwijl die s'middags wel aangekondigd stonden. Weet iemand waar dat door kwam?
Toivonen schreef:Misschien een leuk idee om voorafgaand aan het 'normale' rallyseizoen ook zo'n dag te organiseren waarbij alle teams zich kunnen presenteren. Dus niet meer verspreid over het hele land in diverse achterafzaaltjes alle verschillende teampresentaties, maar gecentraliseerd op 1 plek zoals bijv. het Eurocircuit. Kosten kun je dan spreiden en alle teams (ook de kleine) zijn verzekerd van aandacht van publiek en pers. Ook een uitgelezen moment om sponsoren en publiek eens een rondje mee te nemen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast