http://www.youtube.com/watch?v=eoH1F3ZdF2w
Het was een mooie droge rally
Veel kijk plezier.
Groet Marcel

A en P Rally Jan schreef: Alles was wel zo belachelijk ver afgelint dat je als toeschouwer niet verkeerd KON!! staan.
SkaapProductions schreef:Tank S Rally 2011.
Wat moet ik daar nou over schrijven?
Een rally die normaal verreden wordt met koud, guur weer en regen die je laarzen doen overlopen.
Maar nee, niet in 2011 waarin alles anders lijkt dan normaal.
Op het eerste gezicht leek het allemaal te gaan verlopen zoals ik het had gedacht. Op de heenweg, vrijdagavond, richting Emmeloord viel de regen weer uit de lucht, en was mijn humeur bijna net zo donker als de wolken die de rally leken te gaan teisteren.
Maar niets was minder waar.. het klaarde op, en hoe!?
Zaterdags een zonovergoten dag gehad, met temperaturen waar je voor deze tijd van het jaar u tegen zegt.
En wat te denken van de strijd om de verscheidene posities?
Als dit de voorbode is voor de rest van het seizoen, dan mag ik hopen dat iedereen zich er mentaal op voor bereid dat het spannend en mooi gaat worden.
En oke, ik ben eerlijk, ik miste ook wel bepaalde personen in het startveld voor het spektakel. Maar goed, je moet toch iets te zeuren hebben in een rallyweekend.
Op naar de TAC Rally.. Ja, sorry lieve mensen![]()
Genoeg over de Tank S Rally wat betreft mijn beleving.
Via onderstaand plaatje ga je rechtstreeks naar de juiste pagina.
Mocht je je afvragen wat er niet klopt aan het filmpje, dan verwijs ik je graag door naar de homepage van Skaap Productions![]()
kraats schreef:Ik vind het een beetje jammer dat er, zonder geremd te worden door enige vorm van kennis, dit soort commentaar gegeven wordt.
Hendrik Scholten schreef:P.S. voor de mensen die het weer voor de zoveelste keer op de OFFICIAL hebben voorzien en ALLES beter weten,Willen wij zeggen draai eens een dag met ons mee daar hebben we reeds een topic hier van gehad alleen de BETERWETERS reageren dan niet op die uitnodiging,
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast