bedankt voor de quote maar ik ga er heen als brabander(nl)
dus stop a.u.b met elke nederlander hollander te noemen!
trouwens nog nieuws?
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
mousti schreef:Christophe dan zal ie nog eens zich moeten inschrijven voor de klasse waar de C2 bij hoort. Auto mag veranderen maar niet de klasse waar ie zich ingeschreven weet. Dat is wat ik me toch herinner..
mantaboy schreef:Tegen een waal zeggen dat het een vet varken is. Dat werkt ook als ze doen alsof ze je niet verstaan en niet achter het lint willen gaan staan.![]()
Zeg ik ook hé dat ie zich nog een keer moet inschrijven in desbetreffende klasseJohn Raven schreef:mousti schreef:Christophe dan zal ie nog eens zich moeten inschrijven voor de klasse waar de C2 bij hoort. Auto mag veranderen maar niet de klasse waar ie zich ingeschreven weet. Dat is wat ik me toch herinner..
En om dit te voorkomen kun je 2x inschrijven, hetgeen ook gebeurd is

Brullo schreef:Ik heb het net zitten luisteren, maar hij heeft het nog steeds over de plannen en niet dat de zaak al beklonken is.
Er mist nog steeds een beetje geld maar t ziet er wel goed uit.
Wees gerust we zijn net zo enthousiast als iedereen, als het echt helemaal rond is presenteren we het heus. as soon as posible....![]()
mousti schreef:Brullo schreef:Ik heb het net zitten luisteren, maar hij heeft het nog steeds over de plannen en niet dat de zaak al beklonken is.
Wees gerust we zijn net zo enthousiast als iedereen, als het echt helemaal rond is presenteren we het heus. as soon as posible....![]()
Heb jij al de opname eerder kunnen beluisteren, is nu live bezig en daar zegt ie dat ze zullen testen en dat het klaar is. Is verwarrend![]()
Als ik kon zou ik zeker ook geld stortendus als er geld nodig is, alsjeblieft VM of Ipatec steek hier ook geld in! Als dat al niet gebeurt is natuurlijk.
Brullo schreef:mousti schreef:Brullo schreef:Ik heb het net zitten luisteren, maar hij heeft het nog steeds over de plannen en niet dat de zaak al beklonken is.
Heb jij al de opname eerder kunnen beluisteren, is nu live bezig en daar zegt ie dat ze zullen testen en dat het klaar is. Is verwarrend![]()
Als ik kon zou ik zeker ook geld stortendus als er geld nodig is, alsjeblieft VM of Ipatec steek hier ook geld in! Als dat al niet gebeurt is natuurlijk.
Ik heb de uitzending net (na)geluisterd op de website. blijkbaar is dat eerder dan de uitzending zelf ????
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten