IRC - IRC Rally van Ieper 2011

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor miep666 » di jun 07, 2011 22:20

:lol: :lol: :lol: :lol:
bedankt voor de quote maar ik ga er heen als brabander(nl)
dus stop a.u.b met elke nederlander hollander te noemen!
trouwens nog nieuws?
miep666

Berichtdoor antoine » wo jun 08, 2011 6:39

Michel, je moet elke bewoner uit België waal noemen. Dat vinden ze ook niet zo leuk. :wink: (uitzonderingen daar gelaten) Ik heb dit pas getest bij mijn Belgische kennissen :)
Afbeelding
antoine

Berichtdoor mantaboy » wo jun 08, 2011 7:06

Tegen een waal zeggen dat het een vet varken is. Dat werkt ook als ze doen alsof ze je niet verstaan en niet achter het lint willen gaan staan. :wink: :lol:
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor John Raven » wo jun 08, 2011 8:45

mousti schreef:Christophe dan zal ie nog eens zich moeten inschrijven voor de klasse waar de C2 bij hoort. Auto mag veranderen maar niet de klasse waar ie zich ingeschreven weet. Dat is wat ik me toch herinner..

En om dit te voorkomen kun je 2x inschrijven, hetgeen ook gebeurd is :wink:
John Raven

Berichtdoor Dragu » wo jun 08, 2011 16:26

mantaboy schreef:Tegen een waal zeggen dat het een vet varken is. Dat werkt ook als ze doen alsof ze je niet verstaan en niet achter het lint willen gaan staan. :wink: :lol:

het zou ook es slecht voor u gezondheid kunnen zijn , als ze u wel verstaan !!
Dragu

Berichtdoor mantaboy » wo jun 08, 2011 18:00

:mrgreen: :mrgreen:

Dat zou ik graag eens mee willen maken. 8)

Tot nu toe zijn ze nog steeds altijd achter het lint gaan staan. :wink:
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor mousti » wo jun 08, 2011 18:17

John Raven schreef:
mousti schreef:Christophe dan zal ie nog eens zich moeten inschrijven voor de klasse waar de C2 bij hoort. Auto mag veranderen maar niet de klasse waar ie zich ingeschreven weet. Dat is wat ik me toch herinner..

En om dit te voorkomen kun je 2x inschrijven, hetgeen ook gebeurd is :wink:
Zeg ik ook hé dat ie zich nog een keer moet inschrijven in desbetreffende klasse :), is al een paar keer voorgekomen

Nu zou het echt 100 procent moeten zijn! Bjorn Degandt komt vanavond op PowerAndPassion spreken over de VanLoon Fabia met tests dankzij Geko en Accent Interim! En heb al gehoord van een andere bron dichtbij Wim Soenens dat dit heel zeker in orde moet zijn!
mousti

Berichtdoor Brullo » wo jun 08, 2011 19:13

Het is pas 100 procent zeker als het vanuit het team zelf naar buiten gebracht word. :wink:
Brullo

Berichtdoor mousti » wo jun 08, 2011 19:14

Daarom vroeg ik het aan je al op FB :p

Benieuwd wat Bjorn zegt binnen een uurtje..
mousti

Berichtdoor Brullo » wo jun 08, 2011 19:23

Ik heb het net zitten luisteren, maar hij heeft het nog steeds over de plannen en niet dat de zaak al beklonken is.
Er mist nog steeds een beetje geld maar t ziet er wel goed uit.
Wees gerust we zijn net zo enthousiast als iedereen, als het echt helemaal rond is presenteren we het heus. as soon as posible.... :wink: :lol:
Brullo

Berichtdoor antoine » wo jun 08, 2011 19:31

http://www.powerandpassion.be/?page_id=5

Zoals ik het begrijp is alles al rond. Heeft Bjorn misschien iets verteld wat nog niet naar buiten mag komen?
Afbeelding
antoine

Berichtdoor Brullo » wo jun 08, 2011 19:52

jullie snappen het echt niet. En hebben volgens mij ook geen idee wat het allemaal met zich mee brengt en wat het kost...... :evil:
Geduld is een schone zaak.
Brullo

Berichtdoor mousti » wo jun 08, 2011 19:55

Brullo schreef:Ik heb het net zitten luisteren, maar hij heeft het nog steeds over de plannen en niet dat de zaak al beklonken is.
Wees gerust we zijn net zo enthousiast als iedereen, als het echt helemaal rond is presenteren we het heus. as soon as posible.... :wink: :lol:

Heb jij al de opname eerder kunnen beluisteren, is nu live bezig en daar zegt ie dat ze zullen testen en dat het klaar is. Is verwarrend :D

Als ik kon zou ik zeker ook geld storten :D dus als er geld nodig is, alsjeblieft VM of Ipatec steek hier ook geld in! Als dat al niet gebeurt is natuurlijk. Ik denk dat het teveel kost maar ja dat is nu eenmaal rally :-/ en dat het enorm lang duurt dat zo iemand moet wachten op budget van Sponsors. Terwijl dat Hans een supertalent is en dat er een uitgebreide coverage is op Sporza en Eurosport media return is gewoon top!
Laatst bijgewerkt door mousti op wo jun 08, 2011 20:11, in totaal 1 keer bewerkt.
mousti

Berichtdoor Brullo » wo jun 08, 2011 20:11

mousti schreef:
Brullo schreef:Ik heb het net zitten luisteren, maar hij heeft het nog steeds over de plannen en niet dat de zaak al beklonken is.

Heb jij al de opname eerder kunnen beluisteren, is nu live bezig en daar zegt ie dat ze zullen testen en dat het klaar is. Is verwarrend :D

Als ik kon zou ik zeker ook geld storten :D dus als er geld nodig is, alsjeblieft VM of Ipatec steek hier ook geld in! Als dat al niet gebeurt is natuurlijk.

Ik heb de uitzending net (na)geluisterd op de website. blijkbaar is dat eerder dan de uitzending zelf ????
Brullo

Berichtdoor mousti » wo jun 08, 2011 20:27

Brullo schreef:
mousti schreef:

Als ik kon zou ik zeker ook geld storten :D dus als er geld nodig is, alsjeblieft VM of Ipatec steek hier ook geld in! Als dat al niet gebeurt is natuurlijk.

Ik heb de uitzending net (na)geluisterd op de website. blijkbaar is dat eerder dan de uitzending zelf ????

Blijkbaar wel :D, maar weet dat het altijd dinsdag opgenomen word en woensdag op radio. Blijkbaar zetten ze de opname direct op het net :D
mousti

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden