Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Met de groep HM /MAX/div 5 is het de bedoeling dat er wat meer mogelijk is voor diverse auto's. Maar dan wel gereguleerd.Holkers schreef:Dus de groep HM is er alleen om alle illegale, opgeboorde en buiten het reglement vallende auto's te laten rijden? Ik kan me niet voorstellen dat deze vorm van generaal pardon voor rallyauto's de bedoeling was voor de opzetters van deze klasse
briljant schreef:Dat er daardoor door enkele andere teams uit solidariteit is besloten niet te starten en berging in te trekken is een te begrijpen stap.
(al ben ik van mening dat chantage niet de juiste manier is)
Men straft hier ook nog eens de verkeerde mensen mee, namelijk de organisatie welke wel voorstander is.
mantaboy schreef:briljant schreef:Dat er daardoor door enkele andere teams uit solidariteit is besloten niet te starten en berging in te trekken is een te begrijpen stap.
(al ben ik van mening dat chantage niet de juiste manier is)
Men straft hier ook nog eens de verkeerde mensen mee, namelijk de organisatie welke wel voorstander is.
Dan ben je een slappe hap als je op deze manier wil chanteren en afdwingen. Je kan ook diegene die de toezegging gedaan heeft benaderen en hem het laten regelen.
Hans Poortman schreef:Waarom slappe hap je weet totaal niet hoe de vork in de steel zit.
mantaboy schreef:Hans Poortman schreef:Waarom slappe hap je weet totaal niet hoe de vork in de steel zit.
Misschien wel beter dan jij denkt. Mag ik uit je antwoord opmaken dat jij deze chantage goedkeurt?
Paperclip schreef:En het was (ook nu weer) misschien het beste geweest om helemaal niets de wereld in te brengen en de heren hun problemen lekker zelf op te laten lossen.
Want het is al een 'raar' verhaal dat op deze manier alleen maar verder ontspoort, en daar heeft niemand wat aan denk ik.
Jaccoooo schreef:de klasse HM is er voor bedoeld dat handige jongens met dikke youngtimers het startveld verrijken, ipv. dat er nog meer groep n Evo's bijkomen.
om met een bruggetje weer back ontopic te komen,mijn dochters (2 en 6 jr.) vonden de M3 van Weijs geweldig de WRC's ook, begonnen tijdens de doortochten van de evo's te klieren, en wilden pas naar de volgende proef nadat Wolves en Altena langs waren geweest
David Westenbrink schreef:
Soms is het goed dat dingen hardop gezegd worden. Ik kende het verhaal niet, maar bastiaan bevestigde mijn vermoedens. Maar komen we niet vanaf denk ik... verantwoordelijkheid nemen is een kunst...
Moeten we mee leren leven, maar het mag best eens gezegd worden.
Jan Erik Rietman schreef:redwitch100 schreef:wat me vandaag is verteld heeft me erg geschokt... in hellendoorn zou Ger Haverkate niet goed gekeurd worden..(wat al erg vreemd is omdat in achtmaal zelfs de belgische BMW s die in de zelfde klasse rijden als de bmw van Ger ook geoon werden goed gekeurd) maar in hellendoorn waren er 2 grote mannen van de TC die het le hadden om ger af-te-keuren... gelukkig was Edwin Wolves zo solidair aan Ger haverkate en die liet de organisatie weten als Ger zou worden afgekeurd, dat hij alle sleepwagens van het parcours zou halen en zelf ook niet zou rijden...TOEN INEENS KON GER WEL STARTEN!!!!!!! dat is toch erg vreemd of niet, ik vraag me erg af waar ze in nederland nou in hemelsnaam mee bezig zijn, en de vraag is als ger dadelijk niet meer in nederland rijd wie word dan de nieuwe BOEMAN.
Nou heren TC hou toch eens op met die flauwe kul, anders hoef je volgend jaar niet meer bij je zelf te raden gaan waarom alle rijders in het buitenland gaan rijden en maar 30 deelnemers in de nederlandse wedstrijdjes starten!!!!!!!!
het is momenteel al geen vette hier in nederland maar dat word op deze manier alleen maar minder
Was de auto legaal?? Ja, dan zit de TC fout, zo nee, dan is het je reinste chantage waar passende maatregelen geboden zijn.
Hans Poortman schreef:Om een eind te maken aan dit onzin verhaal,
Er is op geen enkele manier gedreigd met terugtrekken.
Even een aantal dingen duidelijk maken,ruim een maand voor de
Hellendoornrally is er contact geweest met de org met de vraag hoe zij
om zouden gaan met auto s die klaar zijn voor divisie 5( gezien het aantal inschrijvingen)
Nadat zij kontakt hadden gehad met hun wedstrijdleider ( zit in BSR )
werd ons meegedeeld dat deze auto s in konden schrijven in groep HA16
zo gezegd zo gedaan,krijg ik vrijdagmiddag een telefoonje van Ger dat zijn
auto afgekeurd werd, op dat moment ging bij mij even hetuit, ben
naar de voorzitter van de Hellendoorn rally gereden en heb hem verteld dat we
een probleem hadden met de auto van Haverkate ook de voorzitter werd
kwaad en belde met de wedstrijdleider.De voorzitter heeft alles vervolgens geregeld.
Dus geen sprake van chantage of twee maten meten maar gewoon afspraken nakomen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast