Hellendoornrally 2009

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor EvoV6 » ma sep 21, 2009 14:10

Op KP14 stond die op de aanhanger geparkeerd....
EvoV6

Berichtdoor CoenRallySportRoosendaal » ma sep 21, 2009 14:19

EvoV6 schreef:Op KP14 stond die op de aanhanger geparkeerd....

Had Faron schade , of was het technies ?
Of weet je dat niet?
CoenRallySportRoosendaal

Berichtdoor mafiabaas101 » ma sep 21, 2009 14:28

technisch op dag 1 al
mafiabaas101

Berichtdoor lennartrally » ma sep 21, 2009 15:06

Aart schreef:
lennartrally schreef:welke offical club heef op proef holten gestaan dan ( beuzeberg) want we reden er vandaag zo nog een keers eens langs en er stonden nog 2 verboden publieks borden

SAS.

Heb je de borden wel meegenomen?

Makkelijkst is om ze bij de organisatie in te leveren.
Restaurant De Kroon in Hellendoorn

heb ze immdels al ingeleverd bij de man die over het matrieel gaat van de hellendoorn rally
lennartrally

Berichtdoor Sjeik1981 » ma sep 21, 2009 16:23

Ik heb van Lieshout alleen op KP2 van de vrijdagavond gezien, hoorde dat hij na KP 3, of ervoor al dat weet ik niet meer, uitgevallen was.
Sjeik1981

re

Berichtdoor MartijnB » ma sep 21, 2009 17:19

Wim schreef:
R.S. schreef:De rally wordt op een openbare weg verreden, dus eigenlijk is het grote flauwe kul dat je dan entree gaat vragen, ik vindt, dit niet normaal, dit is mijn standpunt, en wat jullie daar van vinden moeten jullie zelf weten :wink:

In België vind je zeer zelden een proef die gratis is om te bekijken. :wink:

is dat zo........?

Alle ASAF wedstrijden die ik tot nog toe heb gereden zijn de proeven vrij toegankelijk
MartijnB

re

Berichtdoor MartijnB » ma sep 21, 2009 17:26

opelpower schreef:
ZZR Fan schreef:Op TV Oost vond ik de berichtgeving over beide heren gisteravond wel heel slordig. Nieuwszender onwaardig.

Nou RTL Rally Report dan.. wat een waardeloos programma is dat zeg! Niets over het ongelukt, niets over regionale rijders, alleen die domme WRC rotzooi zoals altijd. Stel kanslozen bij RTL :evil: .

Allereerst geloof ik niet dat dat ongeluk iets is om op tv uit te zenden....of om uberhaubt te vermelden.
Daar kweek je alleen maar negatieve kritiek mee.
Daarnaast over je WRC rommel, ik kan dat deels met je eens zijn.
Maar kijk eens goed na de voor en aftiteling van RR dit programma word mede mogelijk gemaakt door:.....

En ja als de locale heren graag op de tv willen....
Ik weet de kosten per minuut voor RR en daar rij je een paar wedstrijden voor als amateur
MartijnB

Berichtdoor erikjan » ma sep 21, 2009 17:49

Corne schreef:
official No. 27768 schreef:Ik heb 6 kp's gezien en 80.000, zou best kunnen kloppen! :shock:

Ik denk van niet.. Ze zullen er een aantal wel dubbel geteld hebben

Neemt niet weg dat er zeker een hoop waren

ik het er ook 6 gezien, dus dat van die dubbeltellingen zal wel kloppen ;-)
erikjan

Berichtdoor mantaboy » di sep 22, 2009 7:40

Sjeik1981 schreef:Ik heb van Lieshout alleen op KP2 van de vrijdagavond gezien, hoorde dat hij na KP 3, of ervoor al dat weet ik niet meer, uitgevallen was.

Is op KP 3 bij ons uitgevallen helaas. Ik denk niet dat ik nog mag komen kijken naar hun. Laatste keer explodeerde de remschijf, nu vallen ze weer voor mijn neus uit. :roll: :oops:
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor TWENGELTJE » di sep 22, 2009 7:57

mantaboy schreef:
Sjeik1981 schreef:Ik heb van Lieshout alleen op KP2 van de vrijdagavond gezien, hoorde dat hij na KP 3, of ervoor al dat weet ik niet meer, uitgevallen was.

Is op KP 3 bij ons uitgevallen helaas. Ik denk niet dat ik nog mag komen kijken naar hun. Laatste keer explodeerde de remschijf, nu vallen ze weer voor mijn neus uit. :roll: :oops:

Dan weet je wat je in de toekomst moet doen :roll: :wink:
TWENGELTJE

Berichtdoor mafiabaas101 » di sep 22, 2009 8:09

mantaboy schreef:

op dat rechte stuk? waar ik jouw tegenkwam of ben je nog verhuisd?
mafiabaas101

Berichtdoor mantaboy » di sep 22, 2009 11:01

mafiabaas101 schreef:
mantaboy schreef:

op dat rechte stuk? waar ik jouw tegenkwam of ben je nog verhuisd?

Daar inderdaad, na afloop van KP 3 stond hij aan het einde van de weg naar dat punt toe.
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor familie van losser » di sep 22, 2009 11:57

Hoi allemaal,

Ik ben 1 van de dochters van bert van losser.
Voor de mensen die ons via dit forum sterkte hebben gewenst en beterschap, bedankt!

Marc mag deze week naar huis, hij heeft zijn rug gebroken en moet 6 weken liggen.
Met mijn vader gaat het slechter hij heeft zijn kaak gebroken op 3 plekken en is er ook aan geopereerd. zijn linkerbeen is verbrijzeld en is daar vrijdagnacht aan geopereerd. zijn rechterbeen is ook gebroken en 1 van zijn voeten. Er is ook een ruggewervel gebroken en zijn longen zijn gekneusd. Hij krijgt nu geen slaapmiddel meer en is dus wel bij. Hij weet ook alles nog.
Ik zet dit op het forum zodat er geen verhalen worden verzonnen en nu weten de mensen die het graag willen weten hoe het met hem gaat.

Groeten mendel van losser.
familie van losser

Berichtdoor RobinV-Rally » di sep 22, 2009 12:08

familie van losser schreef:Hoi allemaal,

Voor de mensen die ons via dit forum sterkte hebben gewenst en beterschap, bedankt!

Marc mag deze week naar huis, hij heeft zijn rug gebroken en moet 6 weken liggen.
Met mijn vader gaat het slechter hij heeft zijn kaak gebroken op 3 plekken en is er ook aan geopereerd. zijn linkerbeen is verbrijzeld en is daar vrijdagnacht aan geopereerd. zijn rechterbeen is ook gebroken en 1 van zijn voeten. Er is ook een ruggewervel gebroken en zijn longen zijn gekneusd. Hij krijgt nu geen slaapmiddel meer en is dus wel bij. Hij weet ook alles nog.
Ik zet dit op het forum zodat er geen verhalen worden verzonnen en nu weten de mensen die het graag willen weten hoe het met hem gaat.

Zo, dat is best hard gegaan dan :shock:
Heel erg veel beterschap en sterkte nogmaals!
RobinV-Rally
Rallynieuws uit binnen en buitenland
www.robinv-web.nl
RobinV-Rally

Berichtdoor PVG » di sep 22, 2009 12:50

familie van losser schreef:Hoi allemaal,

Beterschap en sterkte. Heb je evt een adres waar we een kaartje naar toe kunnen sturen.

Groeten davy
PVG

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden