Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
EvoV6 schreef:Op KP14 stond die op de aanhanger geparkeerd....
Aart schreef:lennartrally schreef:welke offical club heef op proef holten gestaan dan ( beuzeberg) want we reden er vandaag zo nog een keers eens langs en er stonden nog 2 verboden publieks borden
SAS.
Heb je de borden wel meegenomen?
Makkelijkst is om ze bij de organisatie in te leveren.
Restaurant De Kroon in Hellendoorn
Wim schreef:R.S. schreef:De rally wordt op een openbare weg verreden, dus eigenlijk is het grote flauwe kul dat je dan entree gaat vragen, ik vindt, dit niet normaal, dit is mijn standpunt, en wat jullie daar van vinden moeten jullie zelf weten
In België vind je zeer zelden een proef die gratis is om te bekijken.
opelpower schreef:ZZR Fan schreef:Op TV Oost vond ik de berichtgeving over beide heren gisteravond wel heel slordig. Nieuwszender onwaardig.
Nou RTL Rally Report dan.. wat een waardeloos programma is dat zeg! Niets over het ongelukt, niets over regionale rijders, alleen die domme WRC rotzooi zoals altijd. Stel kanslozen bij RTL.
Corne schreef:official No. 27768 schreef:Ik heb 6 kp's gezien en 80.000, zou best kunnen kloppen!
Ik denk van niet.. Ze zullen er een aantal wel dubbel geteld hebben
Neemt niet weg dat er zeker een hoop waren
Sjeik1981 schreef:Ik heb van Lieshout alleen op KP2 van de vrijdagavond gezien, hoorde dat hij na KP 3, of ervoor al dat weet ik niet meer, uitgevallen was.
mantaboy schreef:Sjeik1981 schreef:Ik heb van Lieshout alleen op KP2 van de vrijdagavond gezien, hoorde dat hij na KP 3, of ervoor al dat weet ik niet meer, uitgevallen was.
Is op KP 3 bij ons uitgevallen helaas. Ik denk niet dat ik nog mag komen kijken naar hun. Laatste keer explodeerde de remschijf, nu vallen ze weer voor mijn neus uit.![]()
mantaboy schreef:Sjeik1981 schreef:Ik heb van Lieshout alleen op KP2 van de vrijdagavond gezien, hoorde dat hij na KP 3, of ervoor al dat weet ik niet meer, uitgevallen was.
Is op KP 3 bij ons uitgevallen helaas. Ik denk niet dat ik nog mag komen kijken naar hun. Laatste keer explodeerde de remschijf, nu vallen ze weer voor mijn neus uit.![]()
mafiabaas101 schreef:mantaboy schreef:Sjeik1981 schreef:Ik heb van Lieshout alleen op KP2 van de vrijdagavond gezien, hoorde dat hij na KP 3, of ervoor al dat weet ik niet meer, uitgevallen was.
op dat rechte stuk? waar ik jouw tegenkwam of ben je nog verhuisd?
familie van losser schreef:Hoi allemaal,
Ik ben 1 van de dochters van bert van losser.
Voor de mensen die ons via dit forum sterkte hebben gewenst en beterschap, bedankt!
Marc mag deze week naar huis, hij heeft zijn rug gebroken en moet 6 weken liggen.
Met mijn vader gaat het slechter hij heeft zijn kaak gebroken op 3 plekken en is er ook aan geopereerd. zijn linkerbeen is verbrijzeld en is daar vrijdagnacht aan geopereerd. zijn rechterbeen is ook gebroken en 1 van zijn voeten. Er is ook een ruggewervel gebroken en zijn longen zijn gekneusd. Hij krijgt nu geen slaapmiddel meer en is dus wel bij. Hij weet ook alles nog.
Ik zet dit op het forum zodat er geen verhalen worden verzonnen en nu weten de mensen die het graag willen weten hoe het met hem gaat.
Groeten mendel van losser.
familie van losser schreef:Hoi allemaal,
Ik ben 1 van de dochters van bert van losser.
Voor de mensen die ons via dit forum sterkte hebben gewenst en beterschap, bedankt!
Marc mag deze week naar huis, hij heeft zijn rug gebroken en moet 6 weken liggen.
Met mijn vader gaat het slechter hij heeft zijn kaak gebroken op 3 plekken en is er ook aan geopereerd. zijn linkerbeen is verbrijzeld en is daar vrijdagnacht aan geopereerd. zijn rechterbeen is ook gebroken en 1 van zijn voeten. Er is ook een ruggewervel gebroken en zijn longen zijn gekneusd. Hij krijgt nu geen slaapmiddel meer en is dus wel bij. Hij weet ook alles nog.
Ik zet dit op het forum zodat er geen verhalen worden verzonnen en nu weten de mensen die het graag willen weten hoe het met hem gaat.
Groeten mendel van losser.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten