Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
arno schreef:hallo
Ik ga hier ook de eerste keer heen.
Zijn er mensen die wat nuttige info hebben voor mij?
Bestaat er voor de rally ook een boekje?
Greetz Arno
AC schreef:arno schreef:hallo
Ik ga hier ook de eerste keer heen.
Zijn er mensen die wat nuttige info hebben voor mij?
Bestaat er voor de rally ook een boekje?
Greetz Arno
Alles wat je nodig hebt is op de site van de rally te vinden. Verwacht per boucle niet meer dan 1 KP te zien.
Ruim voordat de proef begint, aan de start of finish de proef oplopen, dan lopen, veel lopen (al dan niet slepend met koelbox, want vorig jaar was het mooi weer en smaakten ze heerlijk) tot je op een mooi plekkie bent en je dan installeren voor ongeveer 2/2,5 uur . Alles voorbij laten komen en dan kan je eventueel de proef weer af (met lege koelbox). (Koelbox bijvullen en) Andere proef opzoeken en hetzelfde geintje uithalen.
Dit 6x in het weekend. Service tussendoor doen of 1 boucle voor opgeven.
Zo hebben wij het vorig jaar gedaan.
Zoals in Nederland een klein weggetje vinden die halverwege de proef uitkomt kan je vergeten. Heb ik met super gedetailleerde kaarten en tomtom geprobeert, niet gelukt.
Boekje wordt verkocht, maar was vorig jaar uitverkocht. Het is verstandig om thuis alvast itinerary en proevenkaartjes uit te printen. Weet je zeker dat je info hebt.
Topic van vorig jaar:
http://www.rallysport.nl/forum/viewtopi ... sc&start=0
En de snoopy's bestaat nog![]()
...
Red_Spike schreef:Weet iemand misschien hoe de shakedown er precies uitziet, welke route men rijd en waar de service is tijdens de shakedown. Ik hoorde dat hij niet op de normale service plek is, klopt dit?
Ik ben hard bezig om de proeven in google earth te zetten, maar van de donderdag is niets te vinden.
Zijn er nog andere tips voor een bezoek aan de rally van Spanje?
Groeten en bedankt
John_V schreef:Red_Spike schreef:Weet iemand misschien hoe de shakedown er precies uitziet, welke route men rijd en waar de service is tijdens de shakedown. Ik hoorde dat hij niet op de normale service plek is, klopt dit?
Ik ben hard bezig om de proeven in google earth te zetten, maar van de donderdag is niets te vinden.
Groeten en bedankt
Jij...Tips ? ervaring voldoende aanwezigbij familie
Red_Spike schreef:Weet iemand misschien hoe de shakedown er precies uitziet, welke route men rijd en waar de service is tijdens de shakedown. Ik hoorde dat hij niet op de normale service plek is, klopt dit?
Groeten en bedankt
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten