Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
lennartrally schreef:op welke ondergrond vind het plaats dan en is die evo zo snel dan
Roger en Jolanda schreef:P2000 schreef:en als je die evo op een kp neer zet houd die mogelijk Mark weer niet bij![]()
Ach het is toch ook helemaal nie belangrijk wie er wint.
Het is gewoon mooi dattie zoiets doet,het zal best wel een spektakel worden.
RAM festijn paar jaar geleden was een kp en volgens mij werd toen Peter Bijvelds gewoon kwijt gereden door een crosser, onderschat deze jongens niet !
whity schreef:lennartrally schreef:op welke ondergrond vind het plaats dan en is die evo zo snel dan
Wat zou je denken!!!
Armand schreef:Ben benieuwd wat het koppel is van de Evo.
Pk's is leuk. Koppel bepaald...
Roger en Jolanda schreef:maximale diameter van wrc is geloof ik 32 mm voor de turbo en ze hebben maximaal +\- 300 pk haal alles er af wat een wrc belemmerd (restricties) en je hebt cross auto
Maar met een restrictor wordt het verhaal wel wat anders. Dan kan je geen toeren maken. Dus zorg dan maar dat de oppervlakte onder de koppelkromme zo groot mogelijk is. Maar feit blijft dat het koppel niet voor de versnelling zorgt, maar het product van koppel en toerental.
mantaboy schreef:Roger en Jolanda schreef:maximale diameter van wrc is geloof ik 32 mm voor de turbo en ze hebben maximaal +\- 300 pk haal alles er af wat een wrc belemmerd (restricties) en je hebt cross auto
Moderne wrc 300Pk? Ik wist niet dat ze zo dicht bij huis de fabeltjeskrant nog bezorgen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten