de rally is (voor de zweedstaligen
http://www.ljungbykanalen.se/
Torsdag 13 maj: 17:00 - 19:00
Fredag 14 maj: 16:00 - 21:00
Lördag 15 maj: 07:15-17:30
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
leor888 schreef:Jammer dat je net niet nummer 146 op de film hebt staan. (John met nr 131 kwam onverwachts doordat hij eerder op de proef een zijweggetje had genomen.) Maar Rinse kwam toch op normale volgorde en daarnaast ging hij ging toch echt als een van de beste VOC'ers deze bocht door. Check svp je filmpjes nog een keer?
ps heb je gezien hoe netjes ik bij startnummer 1 zonder paraplu voor je stond, om niet het beeld te vervuilen met een scania plu
vandeven schreef:leor888 schreef:Jammer dat je net niet nummer 146 op de film hebt staan. (John met nr 131 kwam onverwachts doordat hij eerder op de proef een zijweggetje had genomen.) Maar Rinse kwam toch op normale volgorde en daarnaast ging hij ging toch echt als een van de beste VOC'ers deze bocht door. Check svp je filmpjes nog een keer?
ps heb je gezien hoe netjes ik bij startnummer 1 zonder paraplu voor je stond, om niet het beeld te vervuilen met een scania plu
Helaas is het met uploaden mis gegaan .Na veel pogingen zijn er diverse shots verloren gegaan.You tube kon deze codecs niet converteren.Ik heb toen maar een ander verwerkingsprogramma gebruikt en de beelden eerst naar Mpeg 2 omgezet. Maar alles is daardoor ook door elkaar gehusseld.Het eindresultaat is toch nog goed gekomen.
Met de paraplu had ik tijdens het filmen al in de gaten.Thanks.
Rinse schreef:Als jullie (of iemand anders) in staat is om de originele beelden/foto's van ons naar mij te emailen op zwaagstra-rally@hotmail.com zou ik dat erg waarderen!
Ondanks dat gravel rijden toch wel erg vet is, ben ik bang dat dit voorlopig de laatste rally in Zweden was... De auto heeft toch wel erg veel schade opgelopen: we kwamen iets te ruim een bocht naar rechts uit, waardoor we net in de berm kwamen. Nu is dit op zich niet zo erg, alleen lag er een grote kei die we niet zagen door al het gras wat eroverheen gegroeid was. Deze raakten we dus met +- 100 km/h (naar mijn eigen schatting), waardoor we een koprol maakten van 1,25 slag. We wilden verder rijden, maar het wiel stond tegen de wielkast aan, dus dat ging redelijk moeilijk. Toen we uitstapten bleek de schade nog wel iets erger te zijn...
Ik was van plan de Dackefejden te rijden in juni, maar dat gaat hem niet meer worden ben ik bang. Hopelijk ben ik vanaf september weer in staat om te rijden, en als ik de mogelijkheid heb ben ik er de SSR van volgend jaar zeker weer bij!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten