Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
StevenK schreef:Als het risico niet meer dan dat was, zou het niet verplicht zijn. Je nek is heel kwetsbaar en een whiplash kan tot levenslange klachten leiden. Ik zit nu op 13,5 jaar.
rutger205 schreef:Huh? Daglicenties eruit? Waarom dan? Is dat dan een garantie dat je beter in spiegels leert kijken als iemand je dreigt in te halen...
Het wordt hoog tijd dat we in Nederland daglicenties introduceren en het begrip breedetesport weer eens aandacht geven. Die hele verplichte rallycursus is een lachertje van de bovenste plank en kost alleen maar onnodig veel geld. Geen wonder dat dat de aantallen deelnemers alleen maar dalen. Maarre..zinloze discussie volgens mij.
Rutger-Jan Hesselink
rutger205 schreef:Huh? Daglicenties eruit? Waarom dan? Is dat dan een garantie dat je beter in spiegels leert kijken als iemand je dreigt in te halen...
Het wordt hoog tijd dat we in Nederland daglicenties introduceren en het begrip breedetesport weer eens aandacht geven. Die hele verplichte rallycursus is een lachertje van de bovenste plank en kost alleen maar onnodig veel geld. Geen wonder dat dat de aantallen deelnemers alleen maar dalen. Maarre..zinloze discussie volgens mij.
Rutger-Jan Hesselink
Whitey schreef:rutger205 schreef:Huh? Daglicenties eruit? Waarom dan? Is dat dan een garantie dat je beter in spiegels leert kijken als iemand je dreigt in te halen...
Rutger-Jan Hesselink
100% mee eens!!
briljant schreef:Hopelijk scherpen ze ook in Duitsland de regels toch aan voor 2016
HANS verplicht en hopelijk ook de daglicenties er uit.
Te gek voor woorden dat dat daar noch zo makkelijk kan.
Ik noem 2 dingen Jarno.Jarno Bak schreef:briljant schreef:Hopelijk scherpen ze ook in Duitsland de regels toch aan voor 2016
Das pas krom luln van de eerste plank!
Kom eens eerst een betaalbaar seizoen daar rijden! Dan weet ik zeker dat je anders reageert..
Ik ga mijn 3e seizoen rijden 2012 in de Duitse 200 series rallye's
Vorig jaar begonnen in de youngtimerklasse mee te rijden mede dankzij Michael Look!
Een betere tip kon ik niet krijgen!
En hulde aan de Duitsers!
-Betere organisatie!
-Geen wachttijden!
-Amper neutralisaties van kp's
-Goedkoop meerijden!
-Prijzengeld
-Volle deelnemersvelden (minder dan 100 heb ik nog niet meegemaakt!)
-Betaalbare Hotels / Gasthausen
En de bier en bratwurst op de afterparty's is altijd in orde!
briljant schreef:Ik noem 2 dingen Jarno.Jarno Bak schreef:briljant schreef:Hopelijk scherpen ze ook in Duitsland de regels toch aan voor 2016
Das pas krom luln van de eerste plank!
Kom eens eerst een betaalbaar seizoen daar rijden! Dan weet ik zeker dat je anders reageert..
Ik ga mijn 3e seizoen rijden 2012 in de Duitse 200 series rallye's
Vorig jaar begonnen in de youngtimerklasse mee te rijden mede dankzij Michael Look!
Een betere tip kon ik niet krijgen!
En hulde aan de Duitsers!
-Betere organisatie!
-Geen wachttijden!
-Amper neutralisaties van kp's
-Goedkoop meerijden!
-Prijzengeld
-Volle deelnemersvelden (minder dan 100 heb ik nog niet meegemaakt!)
-Betaalbare Hotels / Gasthausen
En de bier en bratwurst op de afterparty's is altijd in orde!
Gebaseerd op veiligheid.
Voor de rest ben ik het er redelijk mee eens en dat weten de meesten die mij kennen ook.
Ook wij rijden daarom regelmatig in het buitenland.
Daarnaast zijn we ook nog erg druk om in Nederland ook diverse zaken in de rallysport te verbeteren.
Maar om alleen alles in het buitenland op te hemelen en zelf niets doen om het in je eigen land te verbeteren is helaas ook een veel in Nederland voorkomend ding.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten