Er heeft (natuurlijk) een autocrosser gewonnen en Edwin Abbring als hele goeie 2e. Weijs Jr. won de RST-klasse.
Ik heb mijn hart vastgehouden vandaag. Vind het een uiterst linke business die autocrossers op het evenement. Gelukkig waren de veiligheidsvoorzieningen beter dan vorig jaar, publiek ver van de proef en hekken er tussen.
De wedstrijd was nog geen uur oud of er hadden al 3 auto's ergens tegenaan gezeten. Die crossers met die buggy's weten absoluut wat ze doen, maar GAAT het fout dan kunnen ze zo maar eens de hekken in zeilen. Dan rijden er ook nog een paar gasten met auto's die eigenlijk op de sloop thuishoren en daar zit er sowieso 1 bij die volgens mij geen risico's ziet.
Gelukkig is alles goed verlopen vandaag, helaas hield het voor equipe Beurskens/Beurskens veel te snel op vandaag, ze raakten de stoeprand en gelukkig daarna de vangrail anders waren ze op hun dak gegaan. Zonde want ze gingen oehoerend hard!
De Ford's RST vond ik eerlijk gezegd niet zoveel aan. Snap wel dat het een uitstekende klasse is om jezelf te bewijzen en aan te tonen dat je de beste bent. Misschien ligt het er aan dat die apparaten er niet uit zien.
John de Heide lag er ook helaas erg snel uit want oh oh oh wat ging hij dwars bij de hairpin. Jammer!
Vandaag was kwa weer prima, 's middags lekker zonnetje, laten we hopen dat het morgen weer zo is.
Oh ja....Pyromaniac is echt oorverdovend!
ExTaxi