Ram

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor solberg the best » za mei 14, 2005 21:19

mantaboy schreef:
solberg the best schreef:
RallyMatti schreef:Bedankt Antoine. That's the spirit. Suc6 met het festival.

Matti

Bij mij ging het toen over turbo sms taal toch ? :wink: succes met het woord te zoeke wat ik bedoel ! :)

Euhhmm "zoeke" ? :wink:

Mischien een beetje laten reactie maar die bedoelde ik niet. :D Haha
'Keep your eyes on the road and your foot to the floor.'
solberg the best

Berichtdoor V.D.G Rally team » za mei 14, 2005 21:25

solberg the best schreef:Wie heeft er nog nieuws over het ram festival ?

Hoezo nieuws de wedstijd is nog niet begonnen???? De rest staat op de site.
V.D.G Rally team

Berichtdoor cobus » zo mei 15, 2005 16:45

heeft er al iemand uitslagen van de challenge?????????? :?
Rally is a way of life!!! 8)+
cobus

Berichtdoor StevenK » zo mei 15, 2005 17:25

Ik heb alleen wat berichten uit het Weijs-kamp gehoord: senior begon met een kapot schakelmechanisme in de eerste manche; junior heeft uiteindelijk in de finale van Kevin Abbring gewonnen.

De jongste Weijs deed niet mee bij de RST's.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor ExTaxi » zo mei 15, 2005 17:52

Er heeft (natuurlijk) een autocrosser gewonnen en Edwin Abbring als hele goeie 2e. Weijs Jr. won de RST-klasse.

Ik heb mijn hart vastgehouden vandaag. Vind het een uiterst linke business die autocrossers op het evenement. Gelukkig waren de veiligheidsvoorzieningen beter dan vorig jaar, publiek ver van de proef en hekken er tussen.

De wedstrijd was nog geen uur oud of er hadden al 3 auto's ergens tegenaan gezeten. Die crossers met die buggy's weten absoluut wat ze doen, maar GAAT het fout dan kunnen ze zo maar eens de hekken in zeilen. Dan rijden er ook nog een paar gasten met auto's die eigenlijk op de sloop thuishoren en daar zit er sowieso 1 bij die volgens mij geen risico's ziet.

Gelukkig is alles goed verlopen vandaag, helaas hield het voor equipe Beurskens/Beurskens veel te snel op vandaag, ze raakten de stoeprand en gelukkig daarna de vangrail anders waren ze op hun dak gegaan. Zonde want ze gingen oehoerend hard!

De Ford's RST vond ik eerlijk gezegd niet zoveel aan. Snap wel dat het een uitstekende klasse is om jezelf te bewijzen en aan te tonen dat je de beste bent. Misschien ligt het er aan dat die apparaten er niet uit zien. ;-)

John de Heide lag er ook helaas erg snel uit want oh oh oh wat ging hij dwars bij de hairpin. Jammer!

Vandaag was kwa weer prima, 's middags lekker zonnetje, laten we hopen dat het morgen weer zo is.

Oh ja....Pyromaniac is echt oorverdovend!

ExTaxi
ExTaxi

Berichtdoor cobus » zo mei 15, 2005 17:59

ExTaxi schreef:Er heeft (natuurlijk) een autocrosser gewonnen en Edwin Abbring als hele goeie 2e. Weijs Jr. won de RST-klasse.

Ik heb mijn hart vastgehouden vandaag. Vind het een uiterst linke business die autocrossers op het evenement. Gelukkig waren de veiligheidsvoorzieningen beter dan vorig jaar, publiek ver van de proef en hekken er tussen.

De wedstrijd was nog geen uur oud of er hadden al 3 auto's ergens tegenaan gezeten. Die crossers met die buggy's weten absoluut wat ze doen, maar GAAT het fout dan kunnen ze zo maar eens de hekken in zeilen. Dan rijden er ook nog een paar gasten met auto's die eigenlijk op de sloop thuishoren en daar zit er sowieso 1 bij die volgens mij geen risico's ziet.

Gelukkig is alles goed verlopen vandaag, helaas hield het voor equipe Beurskens/Beurskens veel te snel op vandaag, ze raakten de stoeprand en gelukkig daarna de vangrail anders waren ze op hun dak gegaan. Zonde want ze gingen oehoerend hard!

De Ford's RST vond ik eerlijk gezegd niet zoveel aan. Snap wel dat het een uitstekende klasse is om jezelf te bewijzen en aan te tonen dat je de beste bent. Misschien ligt het er aan dat die apparaten er niet uit zien. ;-)

John de Heide lag er ook helaas erg snel uit want oh oh oh wat ging hij dwars bij de hairpin. Jammer!

Vandaag was kwa weer prima, 's middags lekker zonnetje, laten we hopen dat het morgen weer zo is.

Oh ja....Pyromaniac is echt oorverdovend!

ExTaxi

bedankt voor je verslag, morgen goed weer dus have fun wij zijn er ook! :roll:
Rally is a way of life!!! 8)+
cobus

Berichtdoor solberg the best » zo mei 15, 2005 20:11

Het was wel knap dat johan faes bij de halve finale van de rally auto;s nog goed kon volgen met een N4 tegen een A8
Laatst bijgewerkt door solberg the best op zo mei 15, 2005 22:22, in totaal 1 keer bewerkt.
solberg the best

Berichtdoor V.D.G Rally team » zo mei 15, 2005 20:37

solberg the best schreef:Het was wel knap dat johan faes bij de halve finalen van de rally auto;s nog goed kon volgen met een N4 tegen een A8

Was de eerste drie keer dat faes elke keer tegen henekes reed niet veel aan.
V.D.G Rally team

Berichtdoor johan-manta » zo mei 15, 2005 20:39

Ik vond het knap lullig dat ze een uur vroeger gestart waren met de challange!!!! Verder vond ik er geen zak aan! wat betreft de rally. Ik vond het zonde van m'n geld! De rest oordeel ik niet over, want ik kwam eigenlijk alleen voor de challange. Ik hoop het morgen beter is, anders ga ik volgend jaar helemaal niet meer
johan-manta

Berichtdoor solberg the best » zo mei 15, 2005 20:54

V.D.G Rally team schreef:
solberg the best schreef:Het was wel knap dat johan faes bij de halve finalen van de rally auto;s nog goed kon volgen met een N4 tegen een A8

Hij moest er vier keer tegen. Maar daar kon niemand wat aan doen want van eldik en kusters zouden ook komen en die kwamen niet dus er waren maar 2 N4's dus moesten ze wel tegen elkaar. Maar ik bedoelde dat hij best goed abbring kon volgen met een N4 of was dat dan niet zo ???
Laatst bijgewerkt door solberg the best op zo mei 15, 2005 22:24, in totaal 1 keer bewerkt.
solberg the best

Berichtdoor solberg the best » zo mei 15, 2005 21:05

Myron wanneer komen je foto's online vanavond nog ?
Laatst bijgewerkt door solberg the best op zo mei 15, 2005 22:25, in totaal 1 keer bewerkt.
solberg the best

Berichtdoor myron » zo mei 15, 2005 21:06

ja ze komen zo ze staan net op de computer
myron

Berichtdoor ExTaxi » zo mei 15, 2005 21:37

solberg the best schreef:Myron waneer komen je foto's online vanavond nog ?

Je kunt elkaar een PriveBericht sturen op dit forum.
ExTaxi

Berichtdoor StevenK » zo mei 15, 2005 21:52

V.D.G Rally team schreef:

't Is verwarrend, maar Kay Hennekes is bekend als o.a. navi van Van Eerd, gerhard Henneky zit zelf achter het stuur van een Evo.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor myron » zo mei 15, 2005 22:29

Fotos online 8)
myron

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden