Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
MartijnB schreef:Het klinkt misschien naar.....
Ik absoluut geen hekel aan mensen die gelovig zijn, dat moeten ze zelf weten.
Maar het lijkt wel of er juist in de wat zwaardere gelovige omgevingen steeds meer problemen ontstaan wbt organiseren van rally's
Neem nu Kampen neem Veenendaal (kootwijkerbroek ok heeft een iets andere reden alcohol)
MartijnB schreef:Het klinkt misschien naar.....
Ik absoluut geen hekel aan mensen die gelovig zijn, dat moeten ze zelf weten.
Maar het lijkt wel of er juist in de wat zwaardere gelovige omgevingen steeds meer problemen ontstaan wbt organiseren van rally's
Neem nu Kampen neem Veenendaal (kootwijkerbroek ok heeft een iets andere reden alcohol)
ZZR Fan schreef:Ik zal mijn goede journalistieke hart rondom het evenement nog maar eens aanspreken.
Trouwens Bastiaan. Ik hoop niet dat je met die wielerwedstrijd de Ster van Zwolle bedoeld. Dat is met 5 auto's in de reclamekaravaan wel afgelopen. De grootste was drie jaar terug. Toen reden er zes auto's van de ChristenUnie mee
mantaboy schreef:...Ach was zelf actief wielrenner, mijn broertje een goede cyclocrosser en heb zelf nog vaak geassisteerd binnen diverse organisaties van wielerwedstrijden.
Arjan19 schreef:Mwoah rijssen erger als kampen?
Denk niet..
Kampen telt 9 kerken waarvan 5 van deze Zwaar tot Zwaar gelovig zijn..![]()
Arjan19 schreef:Mwoah rijssen erger als kampen?
Denk niet..
Kampen telt 9 kerken waarvan 5 van deze Zwaar tot Zwaar gelovig zijn..![]()
Maar ja vorig jaar was er ook al protest van bewoners uit kampen.. en wie stonden daar vooraan in de rij om als 1e de rally te kunnen bekijken..
Idd de genen die protest ingediend hadden...
mantaboy schreef:ZZR Fan schreef:Ik zal mijn goede journalistieke hart rondom het evenement nog maar eens aanspreken.
Trouwens Bastiaan. Ik hoop niet dat je met die wielerwedstrijd de Ster van Zwolle bedoeld. Dat is met 5 auto's in de reclamekaravaan wel afgelopen. De grootste was drie jaar terug. Toen reden er zes auto's van de ChristenUnie mee
Ok, even een opsomming voor je: 12 officiele jury auto's, 4 neutrale materiaalwagens, 18 ploegleiderswagens, 8 gastenauto's, vele motoren en auto's om de wegen vooraf af te sluiten, vrachtwagens voor vervoer materiaal, opbouw finish, tv verslagen. Maar dan neem ik de volgers die overal tussendoor crossen en verkeersregelaars nog niet mee.
Ervaring mee? Ach was zelf actief wielrenner, mijn broertje een goede cyclocrosser en heb zelf nog vaak geassisteerd binnen diverse organisaties van wielerwedstrijden.
Probleem is dat de meeste mensen alleen de wielrenners zien op hun fietsen maar niet de auto's daar omheen.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten