Tank S rally 2010

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor briljant » do maart 04, 2010 21:40

Ik doel meer op bijvoorbeeld de Eneco Tour
(start dit jaar in Steenwijk)
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor RallyeRichard » vr maart 05, 2010 0:46

Hopelijk plaatst de redactie mijn reactie;

Jammer dat het milieu het zwaarstwegende argument is, juist in het jaar dat de Koninklijke Nederlandse Autosport Federatie in samenwerking met de Stichting Gutts, voor het eerst integraal alternatieve brandstoffen toestaat in de rallysport.
De gehele Nissan 350Z brigade rijdt vanaf dit jaar namelijk op BioMethanol, een brandstof welke gewonnen wordt uit slachtafval. En het grootste deel van de BMW 325i Challenge rijdt op BioEthanol, de flora-variant. Verder heeft Neerlands grootste preparateur van rallyauto's een eerste order geplaatst van 2000 liter BioEthanol. De KNAF bewijst hiermee weer de rol die de autosport heeft in het ontwikkelen en testen van innovaties welke wij straks in onze straatauto terugzien.
Wist u overigens dat vrijwel iedere rallyauto verplicht is voorzien van een katalysator?
Grtz, Richard.
Servicemonteur
Afbeelding
en
Bas Koeten Racing
RallyeRichard

re

Berichtdoor MartijnB » vr maart 05, 2010 1:10

Het klinkt misschien naar.....
Ik absoluut geen hekel aan mensen die gelovig zijn, dat moeten ze zelf weten.

Maar het lijkt wel of er juist in de wat zwaardere gelovige omgevingen steeds meer problemen ontstaan wbt organiseren van rally's
Neem nu Kampen neem Veenendaal (kootwijkerbroek ok heeft een iets andere reden alcohol)
MartijnB

Berichtdoor ZZR Fan » vr maart 05, 2010 9:18

Rijssen? Dat is stukken zwaarder dan Kampen en daar hoor je weinig van.
Afbeelding
ZZR Fan

Berichtdoor tiemen » vr maart 05, 2010 9:36

MartijnB, je hebt pm
tiemen

Re: re

Berichtdoor WRC fan » vr maart 05, 2010 9:40

MartijnB schreef:Het klinkt misschien naar.....

Maar het lijkt wel of er juist in de wat zwaardere gelovige omgevingen steeds meer problemen ontstaan wbt organiseren van rally's
Neem nu Kampen neem Veenendaal (kootwijkerbroek ok heeft een iets andere reden alcohol)

Wat mij altijd al heeft verbaasd is dat er drie grote Nederlandse rally's zijn in gebieden waar in vergelijking met de rest van Nederland meer gelovige mensen wonen. In Barneveld de Nederland rally, In Rijssen de Hellendoorn rally en in Kampen de TankS rally.
WRC fan

Re: re

Berichtdoor StevenK » vr maart 05, 2010 11:22

MartijnB schreef:Het klinkt misschien naar.....

Ik denk dat dit toeval is. In gemeentes met een stevig christelijke stem in het college is hooguit het organiseren op zondag een probleem (en dus ook op zaterdag na middernacht). Het geheel verbieden is vooral een links iets...
StevenK
Site Admin

Berichtdoor mantaboy » vr maart 05, 2010 11:30

ZZR Fan schreef:Ik zal mijn goede journalistieke hart rondom het evenement nog maar eens aanspreken.

Trouwens Bastiaan. Ik hoop niet dat je met die wielerwedstrijd de Ster van Zwolle bedoeld. Dat is met 5 auto's in de reclamekaravaan wel afgelopen. De grootste was drie jaar terug. Toen reden er zes auto's van de ChristenUnie mee :lol:

Ok, even een opsomming voor je: 12 officiele jury auto's, 4 neutrale materiaalwagens, 18 ploegleiderswagens, 8 gastenauto's, vele motoren en auto's om de wegen vooraf af te sluiten, vrachtwagens voor vervoer materiaal, opbouw finish, tv verslagen. Maar dan neem ik de volgers die overal tussendoor crossen en verkeersregelaars nog niet mee.

Ervaring mee? Ach was zelf actief wielrenner, mijn broertje een goede cyclocrosser en heb zelf nog vaak geassisteerd binnen diverse organisaties van wielerwedstrijden.

Probleem is dat de meeste mensen alleen de wielrenners zien op hun fietsen maar niet de auto's daar omheen.
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor Arjan19 » vr maart 05, 2010 13:51

Mwoah rijssen erger als kampen?

Denk niet..

Kampen telt 9 kerken waarvan 5 van deze Zwaar tot Zwaar gelovig zijn.. :wink:

Maar ja vorig jaar was er ook al protest van bewoners uit kampen.. en wie stonden daar vooraan in de rij om als 1e de rally te kunnen bekijken..
Idd de genen die protest ingediend hadden...
Arjan19

Berichtdoor Wim » vr maart 05, 2010 13:58

mantaboy schreef:...Ach was zelf actief wielrenner, mijn broertje een goede cyclocrosser en heb zelf nog vaak geassisteerd binnen diverse organisaties van wielerwedstrijden.

Ik ga regelmatig naar cyclocrosswedstrijden en heb Camiel dus redelijk vaak zien rijden. :wink: Wat leuk dat hij je broer is, wist ik niet.
Wim

Berichtdoor WRC fan » vr maart 05, 2010 14:11

Ik had het eigenlijk als willekeurige opsomming. Niet als van zwaar naar minder ofzo. Maar ik geloof graag dat Kampen 'zwaarder' is dan Rijssen. :wink:
WRC fan

Berichtdoor 2rallyman1 » vr maart 05, 2010 14:21

Arjan19 schreef:Mwoah rijssen erger als kampen?

Denk niet..

Uit bovenstaand blijkt ten eerste dat je niet uit ervaring spreekt, ten tweede heeft het niks met de rallysport te maken en ten derde heeft iedereen een andere opvatting over de zwaarheid van zijn of haar geloof.

Laten we snel weer terug komen op de rallysport, ofwel Tank S rally in dit forum.
2rallyman1

Berichtdoor niekschippers » vr maart 05, 2010 14:22

Arjan19 schreef:Mwoah rijssen erger als kampen?

Denk niet..

Maar ja vorig jaar was er ook al protest van bewoners uit kampen.. en wie stonden daar vooraan in de rij om als 1e de rally te kunnen bekijken..
Idd de genen die protest ingediend hadden...

Rijssen heeft wel iets meer kerken hoor xD...
http://www.poff.store
Interieur ontwerp en advies
niekschippers

Berichtdoor Sjeik1981 » vr maart 05, 2010 14:28

Geloof!!!! zo ondertussen dat het niet veel meer met TankS rally te maken heeft.
Sjeik1981

Berichtdoor ZZR Fan » vr maart 05, 2010 15:46

mantaboy schreef:
ZZR Fan schreef:Ik zal mijn goede journalistieke hart rondom het evenement nog maar eens aanspreken.

Trouwens Bastiaan. Ik hoop niet dat je met die wielerwedstrijd de Ster van Zwolle bedoeld. Dat is met 5 auto's in de reclamekaravaan wel afgelopen. De grootste was drie jaar terug. Toen reden er zes auto's van de ChristenUnie mee :lol:

Ok, even een opsomming voor je: 12 officiele jury auto's, 4 neutrale materiaalwagens, 18 ploegleiderswagens, 8 gastenauto's, vele motoren en auto's om de wegen vooraf af te sluiten, vrachtwagens voor vervoer materiaal, opbouw finish, tv verslagen. Maar dan neem ik de volgers die overal tussendoor crossen en verkeersregelaars nog niet mee.

Ervaring mee? Ach was zelf actief wielrenner, mijn broertje een goede cyclocrosser en heb zelf nog vaak geassisteerd binnen diverse organisaties van wielerwedstrijden.

Probleem is dat de meeste mensen alleen de wielrenners zien op hun fietsen maar niet de auto's daar omheen.

Mijn fout. Had niet aan de volgkaravaan gedacht. Zelf zie ik in ene jaar ook heel wat wielerwedstrijden, de Ster van Zwolle passeert voor mijn huis en in de winter bezoek ik regelmatig een Cyclocross. Camiel heb ik nog zien rijden.
Afbeelding
ZZR Fan

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden