Ram

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor MartijnS » ma mei 16, 2005 8:19

Ik heb ze ook online. Was een leuk dagje, buggy's waren weer bruut! :D
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor mantaboy » ma mei 16, 2005 8:58

johan-manta schreef:Ik vond het knap lullig dat ze een uur vroeger gestart waren met de challange!!!! Verder vond ik er geen zak aan! wat betreft de rally. Ik vond het zonde van m'n geld! De rest oordeel ik niet over, want ik kwam eigenlijk alleen voor de challange. Ik hoop het morgen beter is, anders ga ik volgend jaar helemaal niet meer

Zucht, van zulke reply's krijg je nu de kriebels. Johan, op deze manier kom je over als iemand die naar een rally gaat, op internet staat door een foutje dat de entree 9 euro is en als je daar aankomt bedraagd de entree 10 euro. Je staat dan een hoop bombarie te maken en vraag je dan jezelf wel eens af waarvoor?

Je komt alleen voor de Challenge? Mooi, dat het dan tegenvalt is jammer. Biesheuvel heeft de Challenge expres met een bij programma georganiseerd, voor elk wat wils. Dit kost ook wat extra maar heeft als voordeel dat je het veel mensen naar hun zin kan maken. Ik hoop dat je er een beetje positief over na kan denken, nu kom je voor mij een beetje over als zeurkous.
mantaboy

Berichtdoor StevenK » ma mei 16, 2005 9:02

johan-manta schreef:Ik vond het knap lullig dat ze een uur vroeger gestart waren met de challange!!!! Verder vond ik er geen zak aan! wat betreft de rally. Ik vond het zonde van m'n geld!

Kun je ook nog aangeven wat er aan mankeerde ? Want dit soort kritiek kan de organisatie toch niks mee ?

Misschien vond je er wel niks aan omdat je onderbroek te strak zat en moet de organisatie volgend jaar voor kleedhokjes en gratis ruimzittende boxershorts zorgen ?
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Stranger » ma mei 16, 2005 9:04

De Rallysprint begint vandaag wel gewoon om 12.00? :)
Stranger

Berichtdoor V.D.G Rally team » ma mei 16, 2005 9:23

johan-manta schreef:Ik vond het knap lullig dat ze een uur vroeger gestart waren met de challange!!!! Verder vond ik er geen zak aan! wat betreft de rally. Ik vond het zonde van m'n geld! De rest oordeel ik niet over, want ik kwam eigenlijk alleen voor de challange. Ik hoop het morgen beter is, anders ga ik volgend jaar helemaal niet meer

Als je een rallyfan bent dan ben je er toch eerder ??????? dan ben je er toch niet 1 min voor de start. Er waren een paar mindere dingen maar niet iedereen vind alles leuk. Verder was het een goede opzet.
Als je wat te verbeteren hebt neem dan kontackt op met biesheuvel.
V.D.G Rally team

Berichtdoor solberg the best » ma mei 16, 2005 9:33

V.D.G Rally team schreef:

Als je een rallyfan bent dan ben je er toch eerder ??????? dan ben je er toch niet 1 min voor de start. Er waren een paar mindere dingen maar niet iedereen vind alles leuk. Verder was het een goede opzet.
Als je wat te verbeteren hebt neem dan kontackt op met biesheuvel.

Hoe wqeet hij dan eigenlijk dat het een uur eerder begon ? :roll: haha :D
'Keep your eyes on the road and your foot to the floor.'
solberg the best

Berichtdoor mantaboy » ma mei 16, 2005 9:38

Ik moet leren mezelf niet te ergeren, daar komt alleen maar meer ergenis van.

Back to (terug naar..) het RAM. Wat gaat het vandaag worden? Wie heeft de meeste kans op winst?
mantaboy

Berichtdoor solberg the best » ma mei 16, 2005 9:45

Ik denk dat van de berg wint en weijs tweede net als vorig jaar.wie denk wat anders ?
solberg the best

Berichtdoor StevenK » ma mei 16, 2005 9:45

mantaboy schreef:Ik moet leren mezelf niet te ergeren, daar komt alleen maar meer ergenis van.

Back to (terug naar..) het RAM. Wat gaat het vandaag worden? Wie heeft de meeste kans op winst?

Dat ligt aan het weer; bij droog zet ik in op
1. v.d. Berg
2. Weijs
3. Leemans

In de regen maak ik daar
1. Leemans
2. v.d. Berg
3. Weijs

van.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor solberg the best » ma mei 16, 2005 9:48

StevenK schreef:
mantaboy schreef:Ik moet leren mezelf niet te ergeren, daar komt alleen maar meer ergenis van.

Dat ligt aan het weer; bij droog zet ik in op
1. v.d. Berg
2. Weijs
3. Leemans

In de regen maak ik daar
1. Leemans
2. v.d. Berg
3. Weijs

van.

En vossen dan vierde met z'n nieuwe auto !
Laatst bijgewerkt door solberg the best op ma mei 16, 2005 18:35, in totaal 1 keer bewerkt.
solberg the best

Berichtdoor solberg the best » ma mei 16, 2005 17:19

De niewe auto van Vossen is toch een evo 8. Het ging alleen niet zo goed de eerst proef schakelproblemen en de 2e proef rijdt hij lek, de derde proef ging dan toch het best maar z'n beste tijd van dit jaar is 15 sec langzamer dan een proef van vorig jaar.

Voor de rest Abbring won, v/d Berg 2e, Leemans 3e, v/d Marel 4e en Hans Weijs 5e .De groep n werd gewonnen door Faesen hij was 6E algemeen.

opvallend was dat v/d Berg niet bij Abbring in de buurt kon komen !
Laatst bijgewerkt door solberg the best op ma mei 16, 2005 19:50, in totaal 1 keer bewerkt.
solberg the best

Berichtdoor solberg the best » ma mei 16, 2005 19:50

Wie heeft er al foto's van de tweede dag van het ram online ?
solberg the best

Berichtdoor myron » ma mei 16, 2005 20:03

ike
myron

Berichtdoor Maarten » ma mei 16, 2005 20:11

Voor foto's van ons (startnummer 49, Wesley Scheepens en ik, Peugeot 205 GTI Colway 205 Cup) houd ik me aanbevolen!
Gr. Maarten Ruijten
Maarten

Berichtdoor Sevius » ma mei 16, 2005 20:41

Als iemand foto's / video's heeft gemaakt van startnummer 65 (Schenkeveld / Nortier), zou ik die graag ontvangen!!

Bij voorbaat dank!
Met vriendelijke groet,

Martin Nortier - NRT Rallyteam - www.nrtrally.nl

Afbeelding
Sevius

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden