Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
johan-manta schreef:Ik vond het knap lullig dat ze een uur vroeger gestart waren met de challange!!!! Verder vond ik er geen zak aan! wat betreft de rally. Ik vond het zonde van m'n geld! De rest oordeel ik niet over, want ik kwam eigenlijk alleen voor de challange. Ik hoop het morgen beter is, anders ga ik volgend jaar helemaal niet meer
johan-manta schreef:Ik vond het knap lullig dat ze een uur vroeger gestart waren met de challange!!!! Verder vond ik er geen zak aan! wat betreft de rally. Ik vond het zonde van m'n geld!
johan-manta schreef:Ik vond het knap lullig dat ze een uur vroeger gestart waren met de challange!!!! Verder vond ik er geen zak aan! wat betreft de rally. Ik vond het zonde van m'n geld! De rest oordeel ik niet over, want ik kwam eigenlijk alleen voor de challange. Ik hoop het morgen beter is, anders ga ik volgend jaar helemaal niet meer
V.D.G Rally team schreef:johan-manta schreef:Ik vond het knap lullig dat ze een uur vroeger gestart waren met de challange!!!! Verder vond ik er geen zak aan! wat betreft de rally. Ik vond het zonde van m'n geld! De rest oordeel ik niet over, want ik kwam eigenlijk alleen voor de challange. Ik hoop het morgen beter is, anders ga ik volgend jaar helemaal niet meer
Als je een rallyfan bent dan ben je er toch eerder ??????? dan ben je er toch niet 1 min voor de start. Er waren een paar mindere dingen maar niet iedereen vind alles leuk. Verder was het een goede opzet.
Als je wat te verbeteren hebt neem dan kontackt op met biesheuvel.
mantaboy schreef:Ik moet leren mezelf niet te ergeren, daar komt alleen maar meer ergenis van.
Back to (terug naar..) het RAM. Wat gaat het vandaag worden? Wie heeft de meeste kans op winst?
1. v.d. Berg
2. Weijs
3. Leemans
1. Leemans
2. v.d. Berg
3. Weijs
StevenK schreef:mantaboy schreef:Ik moet leren mezelf niet te ergeren, daar komt alleen maar meer ergenis van.
Back to (terug naar..) het RAM. Wat gaat het vandaag worden? Wie heeft de meeste kans op winst?
Dat ligt aan het weer; bij droog zet ik in op1. v.d. Berg
2. Weijs
3. Leemans
In de regen maak ik daar1. Leemans
2. v.d. Berg
3. Weijs
van.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast