MartijnS schreef:Blijft mooi ja!
Prima tv zo![]()
Mirjam Pol vind ik alleen een enorme muts, heb er echt niks mee..
Toch niet, hmmm jammer, was leuke roddel geweest
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
MartijnS schreef:Blijft mooi ja!
Prima tv zo![]()
Mirjam Pol vind ik alleen een enorme muts, heb er echt niks mee..
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.erikjan schreef:toch blijft het leuk om de Dakar te volgen:
> het duel tussen VanLoon en VanDeyne
> de MAN van vVliet
> Mirjam Pol
> de buggy van Coronel
> de strijd bij VW
ik noem maar een paar highlights...
Timpreza schreef:erikjan schreef:toch blijft het leuk om de Dakar te volgen:
> het duel tussen VanLoon en VanDeyne
> de MAN van vVliet
> Mirjam Pol
> de buggy van Coronel
> de strijd bij VW
ik noem maar een paar highlights...
He he, eindelijk iemand die iets positiefs te melden heeft.
Ik sluit me er ook bij aan. Het blijft gewoon een ontzettend zware rally en alle prestaties geleverd door wie dan ook verdienen respect!
David Westenbrink schreef:Tot op heden nog niks gevolgd en idd zonder echte kanshebbers is het voor mij niet spannend genoeg om te kijken.
Bij de auto's zullen we zonder fabrieksrijders nooit potten gaan breken, puur vanwege de immense belangen en het feit dat er voorlopig geen nederlander is die dergelijke offers qua tijd/geld kan opbrengen.
Nederland kent echter wel een aantal goede enduro pro's en bij de meer betaalbare vrachtwagens zie je dat we erg goed mee kunnen komen, zeker als er wat serieuzere fabriekssteun is.
Ik wacht dus op de volgende ECHTE rallyrijder die het Dakar verhaal ECHT serieus gaat aanpakken met een vrachtwagen, want met alle respect voor die knappe circuitboys, die 10 overalls meehebben omdat ze anders vies worden, die gaan voorlopig toch nog niks noemenswaardig doen![]()
Dus Mark? Erik?Wanneer gaan jullie het een keer spannend maken?
Bert van Dijk schreef:David Westenbrink schreef:Tot op heden nog niks gevolgd en idd zonder echte kanshebbers is het voor mij niet spannend genoeg om te kijken.
Bij de auto's zullen we zonder fabrieksrijders nooit potten gaan breken, puur vanwege de immense belangen en het feit dat er voorlopig geen nederlander is die dergelijke offers qua tijd/geld kan opbrengen.
Nederland kent echter wel een aantal goede enduro pro's en bij de meer betaalbare vrachtwagens zie je dat we erg goed mee kunnen komen, zeker als er wat serieuzere fabriekssteun is.
Ik wacht dus op de volgende ECHTE rallyrijder die het Dakar verhaal ECHT serieus gaat aanpakken met een vrachtwagen, want met alle respect voor die knappe circuitboys, die 10 overalls meehebben omdat ze anders vies worden, die gaan voorlopig toch nog niks noemenswaardig doen![]()
Dus Mark? Erik?Wanneer gaan jullie het een keer spannend maken?
Nou David. Misschien voortaan toch eerst eens gaan kijken voordat je zoiets roept. Rijders als Martin van den Brink, Tonnie van Deijne en Erik van Loon doe je hiermee absoluut tekort!
ferry bakker schreef:Bert van Dijk schreef:David Westenbrink schreef:
Denk je? ik denk dat Mark de juiste instelling heeft om daar hard te gaan.
mousti schreef:Ik denk de laatste Beneluxer die probeerde echt hard te gaan was volgens mij Henrard wat ie deed met onder andere de 'Duvel' Buggy was echt top 7de 1999 en 6de 2003. Jammer dat ik nergens de volledige resultaten van deze edities niet terugvind
Ik denk niet aan Mark als ik aan echte rallytoppers denk.David Westenbrink schreef:ferry bakker schreef:Bert van Dijk schreef:David Westenbrink schreef:
Denk je? ik denk dat Mark de juiste instelling heeft om daar hard te gaan.
The dutch Robby Gordon
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten