OVD Shortrally

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Turboboost » za apr 07, 2012 19:08

Sowieso veel uitvallers...waaronder een aantal schuivers :shock:
De moeilijkheidsgraad van de proeven is dus hoog genoeg. 8)
Turboboost

Berichtdoor scoobyfreak04 » za apr 07, 2012 19:12

astra driver schreef:Van westing met de lambo in de sloot...hoor ik net hier op kp 2
En nu terug naar het circuit met die wagen!
scoobyfreak04

Berichtdoor Starkoo » za apr 07, 2012 19:17

scoobyfreak04 schreef:
astra driver schreef:Van westing met de lambo in de sloot...hoor ik net hier op kp 2
En nu terug naar het circuit met die wagen!
Volgens mij zijn er meer tegenstanders dan voorstanders van deze 0 auto, dus weg ermee ja!
Starkoo

Berichtdoor Jaccoooo » za apr 07, 2012 19:18

wat een gezeur over die Lambo, en dat ie op het circuit thuishoort, het is een straatauto en rally word op de openbare weg verreden, dus wat is het probleem :?:
Jaccoooo

Berichtdoor gert_vlieger » za apr 07, 2012 19:19

weer thuis van een leuke rally, mooi om erik wevers weer te zien rijden, hij is het in ieder geval niet verleerd :D ook die auto bmw 1m coupe echt supergaaf om hem dan eindelijk te zien rijden. wat een gave auto is dat. maar de info mag wel wat beter, de kaarten waren amper te lezen, liever een iets uitgebreider en vooral een kaart die beter te lezen is.
gert_vlieger

Berichtdoor Sanderboy » za apr 07, 2012 19:21

hou de persoonljk ook niet van nee
zon mg metro6R4 vind ik wel gaaf wat ook altijd in amsterdam reed
groeten uit het mooie twente
Sanderboy

Berichtdoor rally04 » za apr 07, 2012 19:33

Was een leuk en compact evenement, een mooi deelnemersveld voorbij zien komen 8)
De routekaartjes waren helaas wel erg matig, maar met de hulpmiddelen van tegenwoordig is het uiteindelijk wel te vinden :wink:
rally04

Berichtdoor Starkoo » za apr 07, 2012 19:36

rally04 schreef:Was een leuk en compact evenement, een mooi deelnemersveld voorbij zien komen 8)
De routekaartjes waren helaas wel erg matig, maar met de hulpmiddelen van tegenwoordig is het uiteindelijk wel te vinden :wink:
Ach ja ik kon niet naar de rally van wege een gekneusde enkel, dus kan nog erger hey.
Starkoo

Berichtdoor Loabarg » za apr 07, 2012 20:01

Starkoo schreef:
Jolanda Photography schreef:Zo, die seat is inderdaad flink eraf gegaan!
Hopelijk gaat alles goed met de bestuurder en bijrijder.

In eerste instantie leken de verwondingen mee te vallen maar voor de zekerheid is de bestuurder naar het ziekenhuis in Ede vervoerd, zijn bijrijder raakte niet gewond. Goed lezen, is die seat trouwens ook een diesel ???

voor zo ver mijn info reikt is de navigatrice naar het ziekenhuis en niet de bestuurder
Loabarg

Berichtdoor astra driver » za apr 07, 2012 20:19

Loabarg schreef:
Starkoo schreef:

In eerste instantie leken de verwondingen mee te vallen maar voor de zekerheid is de bestuurder naar het ziekenhuis in Ede vervoerd, zijn bijrijder raakte niet gewond. Goed lezen, is die seat trouwens ook een diesel ???

voor zo ver mijn info reikt is de navigatrice naar het ziekenhuis en niet de bestuurder

Is er al iets bekend over de evt. verwondingen.... hoop dat het meevalt :cry:
astra driver

Berichtdoor Mark Wielens » za apr 07, 2012 20:25

Ook weer thuis na een mooie rallydag. Sluit mij volkomen aan bij mijn voorgangers het infoblaadje waszeker onduidelijk. Tevens was het geluid van de luidsprekers van de info wagen ook ver beneden peil en onverstaanbaar. De kp'swaren schitterend met al dat onverhard en hopelijk krijgt de organisatie het ook weer in 2013 voor elkaar om op deze wegen te mogen rallyrijden.

groetjes Mark.
Mark Wielens

Berichtdoor van eck » za apr 07, 2012 20:36

astra driver schreef:
Loabarg schreef:
Starkoo schreef:

Is er al iets bekend over de evt. verwondingen.... hoop dat het meevalt :cry:

Navi wacht op een scan rijder beetje misselijk
Gekheid is erfelijk, je krijgt het van je kinderen 8) 8)
van eck

Berichtdoor actionmedia4all.com » za apr 07, 2012 20:47

Zojuist weer aangekomen in Sneek na een heerlijk dagje in de omgeving van Ede. Ik heb de proeven 1,3 en 5 bezocht (is 3x de zelfde proef.) Ik ben op verschillende 3 plaatsen geweest en ik kan alleen maar zeggen dat dit een schitterende proef is. Met het weer hebben we ook geluk gehad, al was het wel wat frisjes....

Jammer dat proef 5 is gecanceld, maar heel begrijpelijk. Ik hoop dat het snel weer beter zal gaan met de inzittenden van de Seat.
De geluidsinstallatie van de infowagen werkte niet naar behoren. Ik heb hierover op proef 1 nog met de inzittenden van de infowagen gesproken, maar blijkbaar konden zij het euvel niet verhelpen. Zal bij de volgende rally wel weer goed zijn, toch?

Ik moet zeggen dat ik de kaart niet uitermate duidelijk vond, maar ik heb geen last gehad bij het vinden van de plekken waar ik naar toe wilde. Ik kon heel dicht bij de proeven parkeren, en dat verdient een pluim. Dat van die kaart, had dat toevallig te maken met het feit dat de route op het laatst nog is aangepast en dat er dus heel snel een nieuwe kaart moest worden gemaakt? Als je het zo bekijkt dan is het feit dat er uberhaubt een kaart is al heel goed.

Al met al heb ik een hele leuke dag gehad. Tot volgende keer, en probeer proef 1,3 en 5 te behouden voor de toekomst.
actionmedia4all.com

Berichtdoor hans van altena » za apr 07, 2012 20:52

Lees hier iets over slechte info-blaadjes ! Kom naar het servicepark, waar ik te horen krijg ; we hebben geen INFO pakketten meer, ben toen naar de proef gereden ( 2e lokatie voor info ) , en ook daar GEEN info-pakketten meer ! Dus ik weet niet eens of ze goed of slecht waren !!! Bovendien leek het qua afzettingen ( wegen ) wel een WK rally ipv van een sprintje ! 3 kruispunten voor de start ( 2 km ) alle wegen dicht ; dacht al op weg te zijn naar de Panzer-platte ! TIP ; verkoop info van te voren voor 10 euro incl. verzending en stuur ze op ! Dit was samengevat dus zwaar k.t ( zie omleiding ! ) Dus wees in vervolg wat klant-vriendelijker........ Brengt ook meer op voor de organisatie . 8)
hans van altena

Berichtdoor TWENGELTJE » za apr 07, 2012 20:59

Had je even bij mij moeten komen hans had je die van mij wel kunnen krijgen
Hoorde idd dat het ver lopen was van meerdere toeschouwers
Ja moet je maar official worden, sta je altijd vooraan
TWENGELTJE

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden