De moeilijkheidsgraad van de proeven is dus hoog genoeg.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
En nu terug naar het circuit met die wagen!astra driver schreef:Van westing met de lambo in de sloot...hoor ik net hier op kp 2
Volgens mij zijn er meer tegenstanders dan voorstanders van deze 0 auto, dus weg ermee ja!scoobyfreak04 schreef:En nu terug naar het circuit met die wagen!astra driver schreef:Van westing met de lambo in de sloot...hoor ik net hier op kp 2
Ach ja ik kon niet naar de rally van wege een gekneusde enkel, dus kan nog erger hey.rally04 schreef:Was een leuk en compact evenement, een mooi deelnemersveld voorbij zien komen![]()
De routekaartjes waren helaas wel erg matig, maar met de hulpmiddelen van tegenwoordig is het uiteindelijk wel te vinden
Starkoo schreef:Jolanda Photography schreef:Zo, die seat is inderdaad flink eraf gegaan!
Hopelijk gaat alles goed met de bestuurder en bijrijder.
In eerste instantie leken de verwondingen mee te vallen maar voor de zekerheid is de bestuurder naar het ziekenhuis in Ede vervoerd, zijn bijrijder raakte niet gewond. Goed lezen, is die seat trouwens ook een diesel ???
Loabarg schreef:Starkoo schreef:Jolanda Photography schreef:Zo, die seat is inderdaad flink eraf gegaan!
In eerste instantie leken de verwondingen mee te vallen maar voor de zekerheid is de bestuurder naar het ziekenhuis in Ede vervoerd, zijn bijrijder raakte niet gewond. Goed lezen, is die seat trouwens ook een diesel ???
voor zo ver mijn info reikt is de navigatrice naar het ziekenhuis en niet de bestuurder
astra driver schreef:Loabarg schreef:Starkoo schreef:Jolanda Photography schreef:Zo, die seat is inderdaad flink eraf gegaan!
voor zo ver mijn info reikt is de navigatrice naar het ziekenhuis en niet de bestuurder
Is er al iets bekend over de evt. verwondingen.... hoop dat het meevalt
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten