Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
RobinV-Rally schreef:Vandaag in het ED een redelijk groot artikel voor Abbring.
Dit staat nu op de site, misschien wordt dit nog bijgewerkt, maar is wel een mooi artikel (wat mis ik een scanner) http://www.ed.nl/sport/6761228/Abbring- ... nioren.ece
Brullo schreef:David Westenbrink schreef:Je wordt er niet sneller van, dat weet ik...
Maar wanneer komt er nou eindelijk eens een fatsoenlijke livery op die KTF auto's!? De huidige is sponsortechnisch nou niet echt uitnodigend. Het zijn al 2 jaar, veruit de lelijkste auto's uit het veld. Er zit 0,0 uitstraling op, zeker voor een team wat zich op wereldniveau wil meten (en daarin al 3 jaar actief is...) en alles moet doen van sponsorgelden, blijft de uitstraling VER achter...
Dat oranje/zwart en die minileeuw, leuk verhaal hoor, maar boeien mijn inziens niet echt. Ik zie het design eerder als een beperking, want het is een kleurstelling/design waarbij 90% van de andere sponsoruitingen enorm gaan vloeken en DIE sponsors bepalen of de jongens uiteindelijk ook het WK kunnen rijden. Maar ja, als die oranje/zwart kleurstelling de consequentie is van de KNAF sponsoring, dan vraag ik mij af; wat levert de KNAF/NOC/NSF die 'reclameruimte' nou op, behalve een boel geklaag "daar rijden mijn belastingcenten"?
Die Cobra sponsoring op Weijs' auto... Prominente plek, dus die zal wel goed over de brug komen, maar dat kan dan toch veeeeel mooier uit de verf komen!? En die Ipatec motorkap op Abbrings Clio... WTF? Had liever de hele auto in die livery!
Het is een WK-team met de uitstraling van "We plakken er wel een sticker op".
Het hoeft allemaal geen geld te kosten. Is gewoon een kwestie van sponsorbeleid. Het ENIGE waar ik enig (waarschijnlijk KNAF-)beleid uit kan afleiden is het afzichtelijke design.
Jullie zullen wel denken "er moet weer wat gezeken worden", maar ik zie graag dat de uitstraling in de buurt komt van het talent en prestaties van onze jongens en het niveau waarop ze actief zijn!
Voorbeeld van hoe het wel kan: Ipatec!
<tvkantine>ehh ja... eh sorry, ben gewoon errug fanatiek op dit gebied... sorry</tvkantine>
Eh david mischien had je er even in moeten verdiepen maar het gaat hier niet om belasting geld!!! maar LOTTO geld
emiel79 schreef:Maar ik hoef jullie toch niet te vertellen dat de beste stuurlui.....
emiel79 schreef:...ach kinderachtig...
Laten we het maar houden op [/knuppelinhethoenderhokmode] (die ik nu overigens van David kopieer)
Zij rijden daar nu tenminste. David (nog) niet...
Maar ik hoef jullie toch niet te vertellen dat de beste stuurlui.....
En wanneer David met iets gaat komen ben ik erg benieuwd. Zijn her-debuut dit jaar smaakte wel naar meer....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten