WRC Rally de Portugal

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor David Westenbrink » di jun 01, 2010 11:09

jaaa, wist ik eigenlijk ook wel :)
David Westenbrink

Berichtdoor WRC fan » di jun 01, 2010 11:13

RobinV-Rally schreef:Vandaag in het ED een redelijk groot artikel voor Abbring.
Dit staat nu op de site, misschien wordt dit nog bijgewerkt, maar is wel een mooi artikel (wat mis ik een scanner :P ) http://www.ed.nl/sport/6761228/Abbring- ... nioren.ece

Beter iets dan niets :wink:
WRC fan

Berichtdoor emiel79 » di jun 01, 2010 18:43

Brullo schreef:
David Westenbrink schreef:Je wordt er niet sneller van, dat weet ik...

Maar wanneer komt er nou eindelijk eens een fatsoenlijke livery op die KTF auto's!? De huidige is sponsortechnisch nou niet echt uitnodigend. Het zijn al 2 jaar, veruit de lelijkste auto's uit het veld. Er zit 0,0 uitstraling op, zeker voor een team wat zich op wereldniveau wil meten (en daarin al 3 jaar actief is...) en alles moet doen van sponsorgelden, blijft de uitstraling VER achter...

Dat oranje/zwart en die minileeuw, leuk verhaal hoor, maar boeien mijn inziens niet echt. Ik zie het design eerder als een beperking, want het is een kleurstelling/design waarbij 90% van de andere sponsoruitingen enorm gaan vloeken en DIE sponsors bepalen of de jongens uiteindelijk ook het WK kunnen rijden. Maar ja, als die oranje/zwart kleurstelling de consequentie is van de KNAF sponsoring, dan vraag ik mij af; wat levert de KNAF/NOC/NSF die 'reclameruimte' nou op, behalve een boel geklaag "daar rijden mijn belastingcenten"?

Die Cobra sponsoring op Weijs' auto... Prominente plek, dus die zal wel goed over de brug komen, maar dat kan dan toch veeeeel mooier uit de verf komen!? En die Ipatec motorkap op Abbrings Clio... WTF? Had liever de hele auto in die livery!

Het is een WK-team met de uitstraling van "We plakken er wel een sticker op".

Het hoeft allemaal geen geld te kosten. Is gewoon een kwestie van sponsorbeleid. Het ENIGE waar ik enig (waarschijnlijk KNAF-)beleid uit kan afleiden is het afzichtelijke design.

Jullie zullen wel denken "er moet weer wat gezeken worden", maar ik zie graag dat de uitstraling in de buurt komt van het talent en prestaties van onze jongens en het niveau waarop ze actief zijn!

Voorbeeld van hoe het wel kan: Ipatec!

<tvkantine>ehh ja... eh sorry, ben gewoon errug fanatiek op dit gebied... sorry</tvkantine>

Eh david mischien had je er even in moeten verdiepen maar het gaat hier niet om belasting geld!!! maar LOTTO geld

Ach, zij hebben tenminste een livery op HUN auto........... :roll:
emiel79

Berichtdoor henk » di jun 01, 2010 18:54

beetje kinderachtige opmerking Emiel.....
henk

Berichtdoor David Westenbrink » di jun 01, 2010 20:52

Henk, als we maar weten wie t laatste lacht toch? ;)
Laatst bijgewerkt door David Westenbrink op di jun 01, 2010 21:00, in totaal 1 keer bewerkt.
David Westenbrink

Berichtdoor henk » di jun 01, 2010 20:57

:lol: :lol: :lol: deze is iedergeval om te lachen David :wink:
henk

Berichtdoor emiel79 » wo jun 02, 2010 15:01

...ach kinderachtig...

Laten we het maar houden op [/knuppelinhethoenderhokmode] (die ik nu overigens van David kopieer)
Zij rijden daar nu tenminste. David (nog) niet...

Maar ik hoef jullie toch niet te vertellen dat de beste stuurlui.....

En wanneer David met iets gaat komen ben ik erg benieuwd. Zijn her-debuut dit jaar smaakte wel naar meer....
emiel79

Berichtdoor jordysport » wo jun 02, 2010 15:18

emiel79 schreef:Maar ik hoef jullie toch niet te vertellen dat de beste stuurlui.....

ligt altijd op kop! :D
If you can´t fix it with a hammer, you have an electrical problem! :lol:
jordysport

Berichtdoor David Westenbrink » wo jun 02, 2010 20:51

emiel79 schreef:...ach kinderachtig...

Laten we het maar houden op [/knuppelinhethoenderhokmode] (die ik nu overigens van David kopieer)
Zij rijden daar nu tenminste. David (nog) niet...

Maar ik hoef jullie toch niet te vertellen dat de beste stuurlui.....

En wanneer David met iets gaat komen ben ik erg benieuwd. Zijn her-debuut dit jaar smaakte wel naar meer....

Dat weet ik ook niet... ik heb niet eens eigen geld ;)

Ik heb t trouwens ook niet over het sturen he!! Daar heb ik idd weinig over te zeggen.

Ik heb het puur het plaatje eromheen... geld speelt helaas de belangrijkste rol in het kunnen voortzetten van een rallycarrière, ZEKER op WK-niveau, waar alleen de equipes van de echte fabrieksteams, onafhankelijk van sponsorinbreng hun stoeltje hebben verdiend, vaak na jarenlange afhankelijkheid van een, voor onze begrippen, vrij onuitputbare sponsorpot.

Dus moet mijn inziens aan dat aspect minstens even zoveel aandacht worden besteed! En je kan het pietluttig noemen, maar het plaatje is wat de mensen als eerste zien. En een 'plaatje' is dan iets wat je heeeel makkelijk heel mooi kan maken en wat ook een uiting is van een goed sponsorbeleid, waarover is nagedacht.

Ik zeg niet dat dat nu niet gebeurd. Ik (en ook een potentiële geldschieter) zie het alleen nergens in terug. Aan alles merk/zie ik als buitenstaander (wellicht met wat meer kennis dan een lee) dat het vrijwel alleen draait om rijden, rijden, rijden. Dat is leuk voor nu! Maar vergeet de rest niet, want zo houd je het niet lang vol.

Again, dit is opbouwend bedoeld en gaat NIET over het rijden, maar over het kùnnen blijven rijden!
David Westenbrink

Berichtdoor Peer » wo jun 02, 2010 23:09

Ik vind dat de KTF autos er wel goed uitzien, hoewel ik daar wel bij wil opmerken dat ze er voorheen met de grotere leeuw beter uitzagen.

Het kan dan wel zo zijn er minder ruimte is om andere sponsors er groot op te zetten, maar de auto's trekken nu wel de aandacht want ze zijn apart en zien er goed verzorgd uit.

De meeste anderen zijn allemaal 13-in-een-dozijn met een hele grote sponsornaam waar niemand in geinteresseerd is want afgezien van die sponsornaam zien ze er exact hetzelfde uit dan de 10 auto's voor hun en de 10 na hun.

Kortom houden zo.
Peer

Berichtdoor avetowrc » zo jun 06, 2010 13:54

Photos rally de Portugal 2010 online http://www.avetowrc.com/
avetowrc

Berichtdoor Jan » zo jun 06, 2010 14:14

Amazing pictures Gianluca!
Jan

Vorige

Keer terug naar Wedstrijden