Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Speerke schreef:Peer schreef:hans vermeer schreef:Hallo Peter,
De foto heb ik gemaakt in 1982. Voordat de jump bereikt wordt is er een kleine afdaling met een linksrechtse combinatie er in. Als jezelf dit stukje rijdt, zie je daardoor de jump niet of nauwelijks aankomen. Je moet hem echt kennen c.q. weten.
Groet,
Hans
n.b. als je nog meer foto's uit die jaren zou willen zien, dan moet je hier www.havephoto.jalbum.net maar even kijken.
Dan ken ik hem niet, heb inmiddels wel even op de site gekeken, de jump in Westouter zit er wel weer in, die in Heuvelland niet.
De jump in Westouter is degene die iedereen wel kent, als rijder zit er weliswaar een knikje net voor, maar je ziet hem wel aankomen.
Deze jump hier coen vink hier meer http://rallysportjaren90.fotopic.net/
ZZR Fan schreef:Wide body is zeker geen achteruitgang voor het uiterlijk van de Skoda.
Peer schreef:Hans,
Dat van die NL in officials in het buitenland weet ik zeer zeker wel. Tussen 1984 en 2002 heb ik Ieper slechts 1 maal overgeslagen wegens werk in het buitenland. Verder 5x deelnemer, alle andere jaren official.
Echter de hesjes worden doorgaans (en zeker in Ieper) geleverd door de organisatie. Dat neemt niet weg dat sommige clubs toch hun eigen hesjes met hun eigen sponsors dragen.
Overigens denk ik in dit geval niet echt dat het Amsterdams hesjes zijn, maar ze lijker er wel verdacht veel op.
Traditioneel waren de NL officials te vinden op Westouter/Loker en St Sixtus in die jaren.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten