Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Eldek schreef:De topsnelheid van de Nissans is veel hoger dan de Evo's. Aangezien in deze proef enkele hele lange 500+ stukken zaten, waren de tijden van de Nissans beter.
Aart schreef:Mazzo schreef:kolkie schreef:Mazzo schreef:ferry bakker schreef:Weer een dikke pluim voor de organisatie.
Alleen 1 ding wat me even van het hart moet, op Kp 3 bij het begin van het onverhard stonden 2 officials en alles netjes afgelint niks mis mee, er stond 1 fotograaf met hesje en recht daarnaast 4 kinderen ik denk tussen 5 en 8 jaar in de uitremzone, de official stond lekker een appeltje te eten..... van wie de kids waren ???? niet van de fotograaf met hesje, want ik zag hem ook kijken van uhhhhhhhhh.
Verder nogmaals dikke pluim voor alle mensen van de organisatie.
pppffffff beginnen we weer....
Ik snap je zucht enerzijds wel maar anderzijds: er hoeft maar 1 rallyauto die kids ondersteboven te bonjouren en (los van het drama!) je kunt de vergunning voor alle 3 de rally's de komende jaren op je buik schrijven. (krantenkop: 'uit onderzoek is gebleken dat de voorgeschreven veiligheidszones niet gerespecteerd werden blablabla').
Ben ik helemaal met je eens, maar lijkt me verstandig dit soort dingen direct bij de organisatie neer te leggen. Voorkom je de bekende discussies op dit forum...
Vindt het altijd jammer dat mensen blijkbaar wel veel zien, maar zelf vooral geen actie (durfen) nemen.
Wolter schreef:Als je er zelf bijstaat; je ziet dat iets beter kan, vervolgens op een forum gaat vertellen wat er fout aan was maar er zelf ter plekke niks over zegt (zoals ik het dus begrijp), dan vraag ik me af waar die persoon mee bezig is.
Officials zijn er inderdaad voor de veiligheid en een soepel verloop van de rally, maar het zijn geen tovenaars. Als je dus zelf ziet dat er iets niet in de haak is; tip op z'n minst de officials even.
Wanneer je terplekke bent en denkt dat het onveilig is, zeg het terplekke dan. Wanneer je denkt dat het niet erg genoeg is om er wat van te zeggen, waarom is het dan wel noemenswaardig, een dag later, op een forum?
Wolter schreef:Als je er zelf bijstaat; je ziet dat iets beter kan, vervolgens op een forum gaat vertellen wat er fout aan was maar er zelf ter plekke niks over zegt (zoals ik het dus begrijp), dan vraag ik me af waar die persoon mee bezig is.
Officials zijn er inderdaad voor de veiligheid en een soepel verloop van de rally, maar het zijn geen tovenaars. Als je dus zelf ziet dat er iets niet in de haak is; tip op z'n minst de officials even.
Wanneer je terplekke bent en denkt dat het onveilig is, zeg het terplekke dan. Wanneer je denkt dat het niet erg genoeg is om er wat van te zeggen, waarom is het dan wel noemenswaardig, een dag later, op een forum?
Eldek schreef:2rallyman1 schreef:Heel bijzonder om de tijden van KP 4 & 8 te zien...... Zijn die Nissans nou zo snel of hebben ze 2 keer voordeel gehad met het weer.....
Het weer was het zelfde. Gewoon droog.
De topsnelheid van de Nissans is veel hoger dan de Evo's. Aangezien in deze proef enkele hele lange 500+ stukken zaten, waren de tijden van de Nissans beter.
Overigens een dik compliment voor de organisatie. Oa perfect tijdschema.
Slechte wegen mag je ook verkennen. Neemt niet weg dat ook wij de uitlaat verloren zijn na de klap op de klinkers. Volgende keer dus beter in de notes zetten.
erikjan schreef:de Duitse proef was prachtig !
hadden ze die wind niet kunnen uitzetten, ik zie de laatste weken alleen maar windmolens bij rallyproeven in Duitsland
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast