WRC Rally of Wales GB

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor romar » zo okt 25, 2009 13:58

Complimenten voor Dennis trouwens op een mooie 17e plaats!!
romar

Berichtdoor RobinV-Rally » zo okt 25, 2009 14:00

René 25 ook niet verkeerd!
RobinV-Rally
Rallynieuws uit binnen en buitenland
www.robinv-web.nl
RobinV-Rally

Berichtdoor YellowLeonVT » zo okt 25, 2009 14:01

Vind ook dat Dennis Kuipers een compliment verdient. Netjes gereden. Het blijft toch leuk dat er nederlanders rijden ondanks dat ze niet vooraan mee strijden.. respect..
Afbeelding
www.trackdaygadgets.com
YellowLeonVT

Berichtdoor Wout de Klerk » zo okt 25, 2009 16:07

Zo, de veruit beste heeft gewonnen !

(nog wat op het vuur gooiend :D )
Wout de Klerk

Berichtdoor sebas » zo okt 25, 2009 16:11

Als hij niet de beste was,had hij ook niet gewonnen :wink:
sebas

oude WRC

Berichtdoor Starkoo » zo okt 25, 2009 17:13

YellowLeonVT schreef:Vind ook dat Dennis Kuipers een compliment verdient. Netjes gereden. Het blijft toch leuk dat er nederlanders rijden ondanks dat ze niet vooraan mee strijden.. respect..

tja wat wil je ook een 06 focus tegen 09 is een wereld van verschil, de s14 zullen ze wel gebruiken in de hengelo Rally!
Starkoo

Re: oude WRC

Berichtdoor YellowLeonVT » zo okt 25, 2009 17:24

Starkoo schreef:tja wat wil je ook een 06 focus tegen 09 is een wereld van verschil, de s14 zullen ze wel gebruiken in de hengelo Rally!

en wat wil je hiermee zeggen ? volgens mij lees je mijn opmerking niet goed. ik durf ook wel te stellen dat talent een beetje meespeelt hoor. maar zij rijden en wij (ik) niet, daarom respect !
Afbeelding
www.trackdaygadgets.com
YellowLeonVT

Berichtdoor Starkoo » zo okt 25, 2009 17:41

YellowLeonVT schreef:
Starkoo schreef:tja wat wil je ook een 06 focus tegen 09 is een wereld van verschil, de s14 zullen ze wel gebruiken in de hengelo Rally!

en wat wil je hiermee zeggen ? volgens mij lees je mijn opmerking niet goed. ik durf ook wel te stellen dat talent een beetje meespeelt hoor. maar zij rijden en wij (ik) niet, daarom respect !

Zeker is het een geweldige prestatie en Dennis heeft zeker talent genoeg 17 is gewoon erg goed, hij gaat zeker nog heel wat meer goed prestatie neer zetten, 25ste plaats voor Rene is ook goed, hij word wel is onderschat!
Starkoo

Berichtdoor niekschippers » zo okt 25, 2009 17:47

Starkoo schreef:
YellowLeonVT schreef:Vind ook dat Dennis Kuipers een compliment verdient. Netjes gereden. Het blijft toch leuk dat er nederlanders rijden ondanks dat ze niet vooraan mee strijden.. respect..

tja wat wil je ook een 06 focus tegen 09 is een wereld van verschil, de s14 zullen ze wel gebruiken in de hengelo Rally!

zeker mooie prestatie van beide heren kuipers,

dat 06 - 09 verschil is ook niet groot hoor, de wagens van ''weverssport - ipatec racing'' zijn en worden ook wel geupgrated.

de mersteijn ford's zullen volgend jaar allemaal de 08 - 09 specificaties hebben.
http://www.poff.store
Interieur ontwerp en advies
niekschippers

Berichtdoor Starkoo » zo okt 25, 2009 17:57

niekschippers schreef:
Starkoo schreef:

dat 06 - 09 verschil is ook niet groot hoor, de wagens van ''weverssport - ipatec racing'' zijn en worden ook wel geupgrated.

de mersteijn ford's zullen volgend jaar allemaal de 08 - 09 specificaties hebben.
tja wat kunnen ze als ze voor een fabrieks team uit komen??? denk top 8 zeker mogelijk!
Starkoo

Berichtdoor Chiel » zo okt 25, 2009 18:29

Starkoo schreef:
niekschippers schreef:
Starkoo schreef:

tja wat kunnen ze als ze voor een fabrieks team uit komen??? denk top 8 zeker mogelijk!

Ligt eraan wie ze als rijders hebben. Als Peter jr/sr of Ten brinke rijden dan denk ik niet dat ze dat gaan redden. Misschien als de concurrentie veel problemen heeft. Maar ik zie ze nog niet in de top 8 eindigen in een WK-evenement.
Chiel

Berichtdoor tiemen » zo okt 25, 2009 18:34

Starkoo schreef:tja wat kunnen ze als ze voor een fabrieks team uit komen??? denk top 8 zeker mogelijk!

?? Wel realistisch blijven he, top 8 zullen ze onder normale omstandigheden nooit halen, dan doe je de andere WK rijders tekort.
Met alle respect voor de heer(en) Kuipers, maar wereld talent(en) zijn het nu ook niet.

Normaal gesproken zijn de eerste vier plekken voor de fabrieks Fords en fabrieks Citroëns. Direct daaronder de broertjes Solberg.
Ook doen er nog een zekere Ogier en Novikov mee.

Dus om nu te zeggen dat een top 8 mogelijk is? Ik denk van niet, ook niet met een fabrieksauto!
tiemen

Berichtdoor Holkers » zo okt 25, 2009 19:25

1 op 18? ;)
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor mafiabaas101 » zo okt 25, 2009 19:31

dan loopt die wrc wel voordelig!
mafiabaas101

Berichtdoor Mark Verhoeven » zo okt 25, 2009 19:36

Super gedaan van Loeb! (voor een asfaltkoning) :wink: Hirvonen heeft gegokt en verloren. (te hard over jump, of heb ik het verkeerd begrepen?) Vond het een spannende ontknoping.
Mark Verhoeven

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden