Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
YellowLeonVT schreef:Vind ook dat Dennis Kuipers een compliment verdient. Netjes gereden. Het blijft toch leuk dat er nederlanders rijden ondanks dat ze niet vooraan mee strijden.. respect..
Starkoo schreef:tja wat wil je ook een 06 focus tegen 09 is een wereld van verschil, de s14 zullen ze wel gebruiken in de hengelo Rally!
YellowLeonVT schreef:Starkoo schreef:tja wat wil je ook een 06 focus tegen 09 is een wereld van verschil, de s14 zullen ze wel gebruiken in de hengelo Rally!
en wat wil je hiermee zeggen ? volgens mij lees je mijn opmerking niet goed. ik durf ook wel te stellen dat talent een beetje meespeelt hoor. maar zij rijden en wij (ik) niet, daarom respect !
Starkoo schreef:YellowLeonVT schreef:Vind ook dat Dennis Kuipers een compliment verdient. Netjes gereden. Het blijft toch leuk dat er nederlanders rijden ondanks dat ze niet vooraan mee strijden.. respect..
tja wat wil je ook een 06 focus tegen 09 is een wereld van verschil, de s14 zullen ze wel gebruiken in de hengelo Rally!
tja wat kunnen ze als ze voor een fabrieks team uit komen??? denk top 8 zeker mogelijk!niekschippers schreef:Starkoo schreef:YellowLeonVT schreef:Vind ook dat Dennis Kuipers een compliment verdient. Netjes gereden. Het blijft toch leuk dat er nederlanders rijden ondanks dat ze niet vooraan mee strijden.. respect..
tja wat wil je ook een 06 focus tegen 09 is een wereld van verschil, de s14 zullen ze wel gebruiken in de hengelo Rally!
zeker mooie prestatie van beide heren kuipers,
dat 06 - 09 verschil is ook niet groot hoor, de wagens van ''weverssport - ipatec racing'' zijn en worden ook wel geupgrated.
de mersteijn ford's zullen volgend jaar allemaal de 08 - 09 specificaties hebben.
Starkoo schreef:tja wat kunnen ze als ze voor een fabrieks team uit komen??? denk top 8 zeker mogelijk!niekschippers schreef:Starkoo schreef:YellowLeonVT schreef:Vind ook dat Dennis Kuipers een compliment verdient. Netjes gereden. Het blijft toch leuk dat er nederlanders rijden ondanks dat ze niet vooraan mee strijden.. respect..
zeker mooie prestatie van beide heren kuipers,
dat 06 - 09 verschil is ook niet groot hoor, de wagens van ''weverssport - ipatec racing'' zijn en worden ook wel geupgrated.
de mersteijn ford's zullen volgend jaar allemaal de 08 - 09 specificaties hebben.
Starkoo schreef:tja wat kunnen ze als ze voor een fabrieks team uit komen??? denk top 8 zeker mogelijk!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten