op zijn plaats geweest.
Moest me toch even van hart.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Holkers schreef:22 hele minuten... En als je weet dat zo'n reactie komt, waarom doe je het dan?
@rest, ik heb de inbox nagekeken en daar zit ie echt niet in, ook niet in de overactieve junk-inbox (niet dat die daar hoort, maar Windows kan soms wat te snel oordelen)... Stuur ze anders eens naar maarten@rallysport.nl en/of hein@rallysport.nl
Holkers schreef:sneller, dat zeker. Maar er ook meer tijd voor. Ik doe niets meer qua plaatsen en de advertenties zijn inderdaad een ondergeschoven kindje die aandacht nodig heeft. Uitleg is dat we ze moeten beoordelen op spambotjes die roze pillen (schijnen roze te zijn) aanbieden ipv rallybanden... Maar op zich een punt dat we daar wat actiever in moeten worden/zijn.
mousti schreef:Hoort hier niet echt bij maar het lijkt erop dat de TAC rally in Tielt ook deel zal uit maken van het NL kampioenschap!
MartijnB schreef:Holkers schreef:22 hele minuten... En als je weet dat zo'n reactie komt, waarom doe je het dan?
@rest, ik heb de inbox nagekeken en daar zit ie echt niet in, ook niet in de overactieve junk-inbox (niet dat die daar hoort, maar Windows kan soms wat te snel oordelen)... Stuur ze anders eens naar maarten@rallysport.nl en/of hein@rallysport.nl
Nou moet ik overigens wel zeggen dat de andere rallysite persberichten snel plaats. Hier komt het wel eens met regelmaat voor dat een week na dato van mailen pas een bericht word geplaatst.
Evenals de te koop op de homepage.
Dat duurt soms ook eeuwen voordat een nieuwe advertentie word geplaatst.
Ik snap best dat de mensen een baan hebben en een prive leven. daar gaat het niet om.
Maar in gevallen met bijvoorbeeld de navi poule: Wil het nog wel eens handig zijn dat die snel geplaatst worden. Aangezien er vaak net voor een wedstrijd met spoed een andere navi gezocht word.
Wellicht willen de heren daar wat aan denken ondanks werk en een prive leven.
Jaccoooo schreef:back ontopicna het nieuws over de fam. Brouwer, vraag ik mij af, heeft hun streekgenoot David Westenbrink nog wilde plannen
![]()
(die stunt van vorig jaar valt bijna niet te overtreffen)
Ik denk dat je nu een aantal andere rijders tekort doet.Bartrallyfan schreef:ik begin me toch wel zorgen te maken over de plannen van Kevin en Hans, onze enige wk waardige rijders met ervaring!!
Jorick schreef:Inderdaad, ik hoop dat ze beide dit jaar nog een paar keer aan de bak komen.
Ik hoorde gisteren ook dat de Jordan Rally (14 - 16 April) misschien niet doorging.
Omdat het onrustig is in buurland Syrië en daar moet de FIA caravan langs.
Ik heb een oplossing gevonden! De hele FIA caravan richting de TAC Rally (8 - 9 April) sturen.![]()
Of nog beter, na de Rally Australia met z'n allen afreizen naar Hellendoorn en omgeving.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten