Wie in Wat in 2011 SPECULATIE Topic

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor emiel79 » di maart 01, 2011 18:27

Toch even een reactie. Ik zat. Al te wachten op een dergelijke reactie van holkers. Het persbericht van brouwer stond nog niet op jullie site. Dus vandaar de link naar de mijne. Aangezien mijn bericht ook "zomaar" wordt aangepast wijzig ik deze idd ook zomaar weer terug. Een persoonlijk bericht was wel
op zijn plaats geweest.

Moest me toch even van hart. ;-)
emiel79

Berichtdoor Holkers » di maart 01, 2011 18:58

22 hele minuten... En als je weet dat zo'n reactie komt, waarom doe je het dan? En je bent echt niet de enige en ik word/ben er ook niet kwaad/boos om, maar aan het begin van het seizoen denken er weer een aantal; 'he, een site bouwen naast de foto's voor het nieuws is ook leuk' en proberen dan mensen te trekken door te linken naar persberichten. Een stand-alone nieuwssite maken is nagenoeg onhaalbaar en dat is niet arrogant bedoeld, maar naast rallysport.nl en therallysite.com halen er nagenoeg geen 1 voldoende hits om 'mee te doen'. Je kunt je beter bezig houden met de fotografie en de unieke/artistieke kant van de fotografie om echt het verschil te maken. Zie rallymedia.nl, beide vormen van beeldmateriaal top en (nagenoeg) geen nieuws/persberichten.

@rest, ik heb de inbox nagekeken en daar zit ie echt niet in, ook niet in de overactieve junk-inbox (niet dat die daar hoort, maar Windows kan soms wat te snel oordelen)... Stuur ze anders eens naar maarten@rallysport.nl en/of hein@rallysport.nl
Laatst bijgewerkt door Holkers op di maart 01, 2011 19:03, in totaal 1 keer bewerkt.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor MartijnB » di maart 01, 2011 19:04

Holkers schreef:22 hele minuten... En als je weet dat zo'n reactie komt, waarom doe je het dan?

@rest, ik heb de inbox nagekeken en daar zit ie echt niet in, ook niet in de overactieve junk-inbox (niet dat die daar hoort, maar Windows kan soms wat te snel oordelen)... Stuur ze anders eens naar maarten@rallysport.nl en/of hein@rallysport.nl

Nou moet ik overigens wel zeggen dat de andere rallysite persberichten snel plaats. Hier komt het wel eens met regelmaat voor dat een week na dato van mailen pas een bericht word geplaatst.
Evenals de te koop op de homepage.
Dat duurt soms ook eeuwen voordat een nieuwe advertentie word geplaatst.
Ik snap best dat de mensen een baan hebben en een prive leven. daar gaat het niet om.
Maar in gevallen met bijvoorbeeld de navi poule: Wil het nog wel eens handig zijn dat die snel geplaatst worden. Aangezien er vaak net voor een wedstrijd met spoed een andere navi gezocht word.

Wellicht willen de heren daar wat aan denken ondanks werk en een prive leven.
MartijnB

Berichtdoor Holkers » di maart 01, 2011 19:07

sneller, dat zeker. Maar er ook meer tijd voor. Ik doe niets meer qua plaatsen en de advertenties zijn inderdaad een ondergeschoven kindje die aandacht nodig heeft. Uitleg is dat we ze moeten beoordelen op spambotjes die roze pillen (schijnen roze te zijn ;)) aanbieden ipv rallybanden... Maar op zich een punt dat we daar wat actiever in moeten worden/zijn.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor MartijnB » di maart 01, 2011 19:13

Holkers schreef:sneller, dat zeker. Maar er ook meer tijd voor. Ik doe niets meer qua plaatsen en de advertenties zijn inderdaad een ondergeschoven kindje die aandacht nodig heeft. Uitleg is dat we ze moeten beoordelen op spambotjes die roze pillen (schijnen roze te zijn ;)) aanbieden ipv rallybanden... Maar op zich een punt dat we daar wat actiever in moeten worden/zijn.

Thnx Maarten voor de reactie.
Zoals je snapte was t geen aanval ik snap heel goed hoe het is om een baan een eigen zaak rally een relatie en een prive leven tegelijk te hebben.
En de dag heeft helaas niet meer dan 24 uur.

Wellicht kan je iemand aanstellen die zich met de advertenties bezich houd.

En nu maar weer ontopic denk ik was niet mijn bedoeling om dit topic te vervuilen.
MartijnB

Berichtdoor mousti » do maart 03, 2011 20:23

Hoort hier niet echt bij maar het lijkt erop dat de TAC rally in Tielt ook deel zal uit maken van het NL kampioenschap!
mousti

Berichtdoor Cinq-Power » do maart 03, 2011 21:02

mousti schreef:Hoort hier niet echt bij maar het lijkt erop dat de TAC rally in Tielt ook deel zal uit maken van het NL kampioenschap!

http://www.rallysport.nl/forum/viewtopi ... &start=105

Is al zeker
Cinq-Power

Berichtdoor Hein » do maart 03, 2011 21:11

MartijnB schreef:
Holkers schreef:22 hele minuten... En als je weet dat zo'n reactie komt, waarom doe je het dan?

Nou moet ik overigens wel zeggen dat de andere rallysite persberichten snel plaats. Hier komt het wel eens met regelmaat voor dat een week na dato van mailen pas een bericht word geplaatst.
Evenals de te koop op de homepage.
Dat duurt soms ook eeuwen voordat een nieuwe advertentie word geplaatst.
Ik snap best dat de mensen een baan hebben en een prive leven. daar gaat het niet om.
Maar in gevallen met bijvoorbeeld de navi poule: Wil het nog wel eens handig zijn dat die snel geplaatst worden. Aangezien er vaak net voor een wedstrijd met spoed een andere navi gezocht word.

Wellicht willen de heren daar wat aan denken ondanks werk en een prive leven.

Hé Martijn, op de home page is ruimte zat voor een aantal van die knipperende en te linken flashdingen. Daar hangt een prijskaartje aan. Als jij er nou eens een stuk of tien van verkoopt, dan zorg ik dat ik de hele dag tijd heb om de spoedjes van de gezochte navi's er binnen een kwartier op te zetten.

Voorlopig moet ik echter, net als jij om die Evo van stal te kunnen halen, eerst werken want aan het einde van de week zegt meneer Albert Heijn echt niet dat ik de boodschappen gratis mee mag nemen omdat ik zoveel werk verricht voor zoekende rallyrijders.
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor Jaccoooo » do maart 03, 2011 22:13

back ontopic 8) na het nieuws over de fam. Brouwer, vraag ik mij af, heeft hun streekgenoot David Westenbrink nog wilde plannen :?:

(die stunt van vorig jaar valt bijna niet te overtreffen)
Jaccoooo

Berichtdoor Oeteldonkie » vr maart 04, 2011 8:07

Jaccoooo schreef:back ontopic 8) na het nieuws over de fam. Brouwer, vraag ik mij af, heeft hun streekgenoot David Westenbrink nog wilde plannen :?:

(die stunt van vorig jaar valt bijna niet te overtreffen)

Wat ik begrepen heb van zijn facebook pagina, speelt er wel het een en ander maar volgens mij niet voor de Tank-S...
Oeteldonkie

Berichtdoor MartijnS » di maart 22, 2011 13:48

Kevin Abbring staat op de deelnemerslijst van de Terres des Causses met een Citroen DS3 R3, eerste ronde van het Frans onverhard kampioenschap.
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor Bartrallyfan » vr maart 25, 2011 19:13

ik begin me toch wel zorgen te maken over de plannen van Kevin en Hans, onze enige wk waardige rijders met ervaring!!
rallyfanteam "de bende rond venray"
Bartrallyfan

Berichtdoor Jorick » za maart 26, 2011 10:49

Inderdaad, ik hoop dat ze beide dit jaar nog een paar keer aan de bak komen.

Ik hoorde gisteren ook dat de Jordan Rally (14 - 16 April) misschien niet doorging.
Omdat het onrustig is in buurland Syrië en daar moet de FIA caravan langs.
Ik heb een oplossing gevonden! De hele FIA caravan richting de TAC Rally (8 - 9 April) sturen. :wink:
Of nog beter, na de Rally Australia met z'n allen afreizen naar Hellendoorn en omgeving.
KolmanSport.com | Canon EOS 7D
Jorick

Berichtdoor briljant » za maart 26, 2011 12:15

Bartrallyfan schreef:ik begin me toch wel zorgen te maken over de plannen van Kevin en Hans, onze enige wk waardige rijders met ervaring!!
Ik denk dat je nu een aantal andere rijders tekort doet.
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor RG-Rallysport » za maart 26, 2011 12:16

Jorick schreef:Inderdaad, ik hoop dat ze beide dit jaar nog een paar keer aan de bak komen.

Ik hoorde gisteren ook dat de Jordan Rally (14 - 16 April) misschien niet doorging.
Omdat het onrustig is in buurland Syrië en daar moet de FIA caravan langs.
Ik heb een oplossing gevonden! De hele FIA caravan richting de TAC Rally (8 - 9 April) sturen. :wink:
Of nog beter, na de Rally Australia met z'n allen afreizen naar Hellendoorn en omgeving.

Zei je nu alles naar Ede sturen :shock: :D
RG-Rallysport

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden