Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
MartijnS schreef:Wow, die jump van Hirvonen en het stuk erna..Dwars die volgende knik, echt ongelooflijk.
Joost heeft de jump als het goed is, ze stonden daar in ieder geval
WRC fan schreef:Loeb weer gewonnen. Hij is gewoon een betere rijder. Er is alleen een verschil Hirvonen heeft alle 92 punten eerlijk behaald en Loeb heeft zijn 93 punten mede gehaald doordat anderen hem hebben laten passeren. Dat vind ik jammer maar verder is heeft hij het wel verdiend, hij is de betere rijder. Alleen is geluk ook een factor en op basis daarvan had hij dit jaar misschien niet mogen winnen, al is rally natuurlijk in bepaalde mate een teamsport.
Richie schreef:Ik vind het onbegrijpelijk van Ford dat ze Latvala de Rally van Italie hebben laten winnen voor Hirvonen. anders hadden zij nu een wereldkampioen gehad.
Richie schreef:Ik vind het onbegrijpelijk van Ford dat ze Latvala de Rally van Italie hebben laten winnen voor Hirvonen. anders hadden zij nu een wereldkampioen gehad.
Richie schreef:Ja zo is Loeb ook wereldkampioen geworden dit jaar. Bij een rally moesten Ogier en Routenbach stoppen om Loeb voor te laten gaan. Bij F1 wordt zoiets toch bestraft? Ook vind ik dat de tussentijden niet meer doorgegeven mogen worden. Dan moeten ze altijd zo hard mogelijk
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten