Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
WRC fan schreef:Tja, er zit niets anders op denk ik. Dat is inderdaad de enige manier om een infopakketje te krijgen. Is wel 10 minuten langer rijden volgens Google Maps en ik wil de drukte in Nijverdal en Hellendoorn eigenlijk ook omzeilen. Maargoed, dat zit er dus helaas niet in.
Het is sowieso verstandig om er bij Holten al af te gaan. Tenminste, dat is wel een stukje sneller.
rallybart schreef:http://www.youtube.com/watch?v=CB5Z1VQeJO8
Weten jullie waar de punten op 0:35 met swaanen en 0:45 met kuipers zijn,
en 0:33 met de 350z in dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=CB5Z1VQeJO8 .
het is het eerste jaar dat ik naar hellendoorn kom. Weten jullie anders ook nog leuke punten om te staan.
Sjeik1981 schreef:WRC fan schreef:Tja, er zit niets anders op denk ik. Dat is inderdaad de enige manier om een infopakketje te krijgen. Is wel 10 minuten langer rijden volgens Google Maps en ik wil de drukte in Nijverdal en Hellendoorn eigenlijk ook omzeilen. Maargoed, dat zit er dus helaas niet in.
Het is sowieso verstandig om er bij Holten al af te gaan. Tenminste, dat is wel een stukje sneller.
Als je dan over de A1 rijdt, pak je hem op bij de Mc Donals Holten, ligt an jouw kant van de snelweg....
hoe kom je hier bij dat als je een pakket koopt ook nog eens 5 euro moet betalen bij luttenbergring.andere jaren zat er een bandje in waar je ook daar naar toe kon.rvgrally schreef:begrijp ik nu goed dat een info pakket 15 euro kost en dat we dan ook nog 5 euro voor de lutteleberg moeten betalen? Zo ja geen probleem hoor.
Dat bandje is voor het service terrein, luttenberg is 5 euro , wel gratis parkerenheldern schreef:hoe kom je hier bij dat als je een pakket koopt ook nog eens 5 euro moet betalen bij luttenbergring.andere jaren zat er een bandje in waar je ook daar naar toe kon.rvgrally schreef:begrijp ik nu goed dat een info pakket 15 euro kost en dat we dan ook nog 5 euro voor de lutteleberg moeten betalen? Zo ja geen probleem hoor.
ok.A en P Rally Jan schreef:Dat bandje is voor het service terrein, luttenberg is 5 euro , wel gratis parkerenheldern schreef:hoe kom je hier bij dat als je een pakket koopt ook nog eens 5 euro moet betalen bij luttenbergring.andere jaren zat er een bandje in waar je ook daar naar toe kon.rvgrally schreef:begrijp ik nu goed dat een info pakket 15 euro kost en dat we dan ook nog 5 euro voor de lutteleberg moeten betalen? Zo ja geen probleem hoor.
Zit natuurlijk wat in, waarom worden info's niet downloadbaar, moet gewoon kunnen in deze tijd!WRC fan schreef:Maarten, ik ben het vaak met je eens. Maar als de organisatie geen informatiepakketjes via de post verstuurd, dan moeten ze niet zeuren als wij elkaar op dit forum een paar tips geven zodat er nog een beetje een planning kan worden gemaakt. Zonder dit forum wist ik niet of ik zaterdagmorgen nou naar Den Ham, Luttenberg, Rijssen of Hellendoorn moet rijden. Het tijdschema plaatsen ze trouwens zelf op de site.
JeroenBootsman schreef:Vrijdag en zaterdag wil ik via internetradio HoiFM (voorheen reggestreek radio) op de hoogte blijven terwijl ik noodgedwongen thuis zit.
...ik krijg 'm niet werkende en heb sterk het gevoel dat dit bij HoiFM zit en niet bij mij.
Kan iemand controleren of ze wel een signaal krijgen via deze of hun website?
Jeroen Bootsman
WRC fan schreef:Sjeik1981 schreef:WRC fan schreef:Tja, er zit niets anders op denk ik. Dat is inderdaad de enige manier om een infopakketje te krijgen. Is wel 10 minuten langer rijden volgens Google Maps en ik wil de drukte in Nijverdal en Hellendoorn eigenlijk ook omzeilen. Maargoed, dat zit er dus helaas niet in.
Als je dan over de A1 rijdt, pak je hem op bij de Mc Donals Holten, ligt an jouw kant van de snelweg....
Ik ga er niet vanuit dat ze bij de Mac Donalds om 09:45 nog een pakketje hebben. 3 jaar geleden was ik ruim op tijd en toen waren ze al op en twee jaar geleden had ik de laatste terwijl ik ook ruim op tijd was. Ik rij gewoon via Raalte. Ik hoop dat de C1000 daar nog wel wat heeft rond die tijd. En anders rijdt ik gewoon naar Hellendoorn of Nijverdal.
WRC fan schreef:Maarten, ik ben het vaak met je eens. Maar als de organisatie geen informatiepakketjes via de post verstuurd, dan moeten ze niet zeuren als wij elkaar op dit forum een paar tips geven zodat er nog een beetje een planning kan worden gemaakt. Zonder dit forum wist ik niet of ik zaterdagmorgen nou naar Den Ham, Luttenberg, Rijssen of Hellendoorn moet rijden. Het tijdschema plaatsen ze trouwens zelf op de site.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten