Hellendoornrally 2012

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor herman rst » wo sep 19, 2012 16:46

hehe morgen als de infopakketjes beschikbaar zijn zal er duidelijkheid zijn over de proeven :D
Afbeelding
herman rst

Berichtdoor Sjeik1981 » wo sep 19, 2012 16:56

WRC fan schreef:Tja, er zit niets anders op denk ik. Dat is inderdaad de enige manier om een infopakketje te krijgen. Is wel 10 minuten langer rijden volgens Google Maps en ik wil de drukte in Nijverdal en Hellendoorn eigenlijk ook omzeilen. Maargoed, dat zit er dus helaas niet in.

Het is sowieso verstandig om er bij Holten al af te gaan. Tenminste, dat is wel een stukje sneller.

Als je dan over de A1 rijdt, pak je hem op bij de Mc Donals Holten, ligt an jouw kant van de snelweg....
Sjeik1981

Berichtdoor WRC fan » wo sep 19, 2012 17:14

rallybart schreef:http://www.youtube.com/watch?v=CB5Z1VQeJO8
Weten jullie waar de punten op 0:35 met swaanen en 0:45 met kuipers zijn,
en 0:33 met de 350z in dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=CB5Z1VQeJO8 .
het is het eerste jaar dat ik naar hellendoorn kom. Weten jullie anders ook nog leuke punten om te staan.

Je hebt twee keer dezelfde link toegevoegd ;) Dat eerste punt is KP Ypelo, vlak onder Wierden. De coördinaten daarvan zijn: +52° 20' 20.77", +6° 35' 40.34". Het tweede punt is de KP bij Hellendoorn. De coördinaten daarvan zijn: +52° 24' 43.86", +6° 27' 25.48". Het derde punt wat je vraagt weet ik niet omdat de link niet klopt.

Ik weet niet of deze punten er allebei inzitten. Volgens mij heb ik iemand op dit forum horen zeggen dat kp Ypelo in tegenovergestelde richting verreden wordt, ten opzichte van de voorgaande 2 jaren. Het punt bij KP Hellendoorn is sowieso mooi, maakt niet uit welke kant ze daar op rijden.
WRC fan

Berichtdoor WRC fan » wo sep 19, 2012 17:19

Sjeik1981 schreef:
WRC fan schreef:Tja, er zit niets anders op denk ik. Dat is inderdaad de enige manier om een infopakketje te krijgen. Is wel 10 minuten langer rijden volgens Google Maps en ik wil de drukte in Nijverdal en Hellendoorn eigenlijk ook omzeilen. Maargoed, dat zit er dus helaas niet in.

Het is sowieso verstandig om er bij Holten al af te gaan. Tenminste, dat is wel een stukje sneller.

Als je dan over de A1 rijdt, pak je hem op bij de Mc Donals Holten, ligt an jouw kant van de snelweg....

Ik ga er niet vanuit dat ze bij de Mac Donalds om 09:45 nog een pakketje hebben. 3 jaar geleden was ik ruim op tijd en toen waren ze al op en twee jaar geleden had ik de laatste terwijl ik ook ruim op tijd was. Ik rij gewoon via Raalte. Ik hoop dat de C1000 daar nog wel wat heeft rond die tijd. En anders rijdt ik gewoon naar Hellendoorn of Nijverdal.
WRC fan

Berichtdoor heldern » wo sep 19, 2012 17:20

rvgrally schreef:begrijp ik nu goed dat een info pakket 15 euro kost en dat we dan ook nog 5 euro voor de lutteleberg moeten betalen? Zo ja geen probleem hoor.
hoe kom je hier bij dat als je een pakket koopt ook nog eens 5 euro moet betalen bij luttenbergring.andere jaren zat er een bandje in waar je ook daar naar toe kon.
heldern

Berichtdoor A en P Rally Jan » wo sep 19, 2012 17:24

heldern schreef:
rvgrally schreef:begrijp ik nu goed dat een info pakket 15 euro kost en dat we dan ook nog 5 euro voor de lutteleberg moeten betalen? Zo ja geen probleem hoor.
hoe kom je hier bij dat als je een pakket koopt ook nog eens 5 euro moet betalen bij luttenbergring.andere jaren zat er een bandje in waar je ook daar naar toe kon.
Dat bandje is voor het service terrein, luttenberg is 5 euro , wel gratis parkeren :wink:
A en P Rally Jan

Berichtdoor heldern » wo sep 19, 2012 17:30

A en P Rally Jan schreef:
heldern schreef:
Dat bandje is voor het service terrein, luttenberg is 5 euro , wel gratis parkeren :wink:
ok.
maar zoals het er naar uit ziet zaterdag morgen beginnen met luttenberg dan proef hellendoorn. en dan 3 proeven rond rijssen enter denk ik dan.word een mooi drama voor het publeik dan om zich te moeten verplaatsen in nijverdal zitten veel grote wegen dicht ( zie uit leg paar pagina s terug).
heldern

Berichtdoor Holkers » wo sep 19, 2012 18:25

[Edit:Holkers]Klein beetje zitten wissen, niet persoonlijk bedoeld.

Zullen we tijdschema's, proevenkaarten en wanneer welke proef begint even voor ons houden. Jah, iedereen koopt een informatiepakket maar het zijn de legio mensen die meelezen die misschien niet allemaal een pakket halen en nu gratis informatie hebben. De organisatie is gebaat bij de verkoop, dus laat die informatie ook wat waard zijn

Dank u allen!

[/edit]
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor WRC fan » wo sep 19, 2012 18:29

Maarten, ik ben het vaak met je eens. Maar als de organisatie geen informatiepakketjes via de post verstuurd, dan moeten ze niet zeuren als wij elkaar op dit forum een paar tips geven zodat er nog een beetje een planning kan worden gemaakt. Zonder dit forum wist ik niet of ik zaterdagmorgen nou naar Den Ham, Luttenberg, Rijssen of Hellendoorn moet rijden. Het tijdschema plaatsen ze trouwens zelf op de site.
WRC fan

Berichtdoor Starkoo » wo sep 19, 2012 18:44

WRC fan schreef:Maarten, ik ben het vaak met je eens. Maar als de organisatie geen informatiepakketjes via de post verstuurd, dan moeten ze niet zeuren als wij elkaar op dit forum een paar tips geven zodat er nog een beetje een planning kan worden gemaakt. Zonder dit forum wist ik niet of ik zaterdagmorgen nou naar Den Ham, Luttenberg, Rijssen of Hellendoorn moet rijden. Het tijdschema plaatsen ze trouwens zelf op de site.
Zit natuurlijk wat in, waarom worden info's niet downloadbaar, moet gewoon kunnen in deze tijd!
Starkoo

Berichtdoor Sjeik1981 » wo sep 19, 2012 18:49

Van beide kanten is er wel wat te zetten. 1 je zet ze tegen betaling online...... je hebt geld als inkomsten, maar vervolgens gaan ze zeer waarschijnlijk wel rond en vervolgens stokt de inkomsten. Daarbij staat er wel wat reclame in het boekje en daar hebben de heren sponsoren baat bij dat er wel e.e.a. wordt verkocht.

Maar ik blijf het altijd beetje hypocriet hier vinden, de meeste mensen hier op het forum kennen de Hellendoorn proeven vaak door en door en beetje gissen is nooit iets mis mee.
Laatst bijgewerkt door Sjeik1981 op wo sep 19, 2012 18:50, in totaal 1 keer bewerkt.
Sjeik1981

Berichtdoor Gerholt » wo sep 19, 2012 18:50

JeroenBootsman schreef:Vrijdag en zaterdag wil ik via internetradio HoiFM (voorheen reggestreek radio) op de hoogte blijven terwijl ik noodgedwongen thuis zit.

...ik krijg 'm niet werkende en heb sterk het gevoel dat dit bij HoiFM zit en niet bij mij.
Kan iemand controleren of ze wel een signaal krijgen via deze of hun website?

Jeroen Bootsman

Live stream werk weer. dit weekend 26 uur live rally info op HOifm!
Gerholt

Berichtdoor Sjeik1981 » wo sep 19, 2012 18:56

WRC fan schreef:
Sjeik1981 schreef:

Ik ga er niet vanuit dat ze bij de Mac Donalds om 09:45 nog een pakketje hebben. 3 jaar geleden was ik ruim op tijd en toen waren ze al op en twee jaar geleden had ik de laatste terwijl ik ook ruim op tijd was. Ik rij gewoon via Raalte. Ik hoop dat de C1000 daar nog wel wat heeft rond die tijd. En anders rijdt ik gewoon naar Hellendoorn of Nijverdal.

In Luttenberg zit geloof ik ook nog een verkoper, probeer zelf er eentje te scoren daaro
Sjeik1981

Berichtdoor henk11 » wo sep 19, 2012 19:04

www.rallyradio.nl

Het hele weekend lang, alle weetjes,hoogtepunten,finisch,actuele standen, intervieuws,reportages,achtergronden rijders en nog veel meer!!
Op 107.7 fm, in de hele omgeving van de Hellendoorn rally te ontvangen!!
Rally Radio, Delta Fm.
henk11

Berichtdoor rvgrally » wo sep 19, 2012 19:50

WRC fan schreef:Maarten, ik ben het vaak met je eens. Maar als de organisatie geen informatiepakketjes via de post verstuurd, dan moeten ze niet zeuren als wij elkaar op dit forum een paar tips geven zodat er nog een beetje een planning kan worden gemaakt. Zonder dit forum wist ik niet of ik zaterdagmorgen nou naar Den Ham, Luttenberg, Rijssen of Hellendoorn moet rijden. Het tijdschema plaatsen ze trouwens zelf op de site.

Plus 1.
rvgrally

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden