Euro Rally Challenge 2008

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Sevius » vr apr 04, 2008 15:02

Ok :lol:

Zou wel super gaaf zijn zeg!
Met vriendelijke groet,

Martin Nortier - NRT Rallyteam - www.nrtrally.nl

Afbeelding
Sevius

Berichtdoor pedduhwick » vr apr 04, 2008 17:34

dames en heren hij gaat in de N14 rijden (als we the rallysite moeten geloven:
Voor de inzet in de Euro Rally Challenge zal de Pool de beschikking krijgen over een nieuwe Subaru Impreza N14. Mocht hij serieus zijn dan mag verwacht worden dat Kuzaj ook in Hellendoorn aan de start zal verschijnen en daarmee mag die wedstrijd al meteen zijn eerste topper bij schrijven. )
pedduhwick

Berichtdoor Manfred_D » vr apr 04, 2008 18:09

pedduhwick schreef:dames en heren hij gaat in de N14 rijden (als we the rallysite moeten geloven:
Voor de inzet in de Euro Rally Challenge zal de Pool de beschikking krijgen over een nieuwe Subaru Impreza N14. Mocht hij serieus zijn dan mag verwacht worden dat Kuzaj ook in Hellendoorn aan de start zal verschijnen en daarmee mag die wedstrijd al meteen zijn eerste topper bij schrijven. )

Ik neem toch aan als ze erbij zetten Skoda Fabia WRC dat hij niet start in een subaru N14, want dan hadden ze dat er wel bij gezet denk ik toch?
Manfred_D

Berichtdoor antoine » vr apr 04, 2008 18:29

- To zupełnie nowy samochód i diametralnie różny od poprzedniego modelu - powiedział Leszek Kuzaj. - Musimy w ciągu trzech dni znaleźć optymalne nastawy, bo na razie auto trochę za bardzo skacze. Mam tu jednak do pomocy znakomitych fachowców i wierzę, że z wszystkim zdążymy. Dla porównania pojadę też poprzednią rajdówką, którą tu testują Szymon Ruta i Daniel Chwist. Mam jeszcze dla miłośników sportu rajdowego ciekawą informację. Wystartuję w jednej z najbliższych rund mistrzostw Niemiec samochodem WRC. Wszystko wskazuje na to, że będzie to Fabia...

Mijn pools is niet zo goed, maar het lijkt me dat hij in een Fabia gaat rijden.
antoine

Berichtdoor RallyCenter » vr apr 04, 2008 18:34

We zullen zien heb net ook even gekeken bij ... rallysite , nog niet helemaal goed voor elkaar daaro met de website krijg alles door elkaar :lol: , mischien dat de redactie niet goed gelezen heeft want bij de site van de ERC staat duidelijk Fabia WRC duzz ga daar maar vanuit!
Bestel hem nu het Jaar Overzicht 2009 , meer info op Rallycenter.nl!!!!
RallyCenter

Berichtdoor pucky » vr apr 04, 2008 18:42

May be the old Poulsen one?
pucky

Berichtdoor spookie » vr apr 04, 2008 18:48

pucky schreef:May be the old Poulsen one?

Of die van kopecky :?
Canon 400D>Canon EF 28-80 USM 1:3.5-5.6>canon EFs 18-55 1:3.5-5.6>Tamron LD Di 2 AF 55-200 1:4-5.6 MAKRO>Sigma 70-300 1:4-5.6 APO macro super>Canon speedlite 430EX
spookie

Berichtdoor Dirk Boehlé » vr apr 04, 2008 19:10

Ik denk ook dat hij in een fabia gaat rijden..
Dirk Boehlé

Berichtdoor gschutten » vr apr 04, 2008 19:42

Hij gaat in ieder geval wel hard

http://www.youtube.com/watch?v=2Q9zs8_Jjr0&

8)
Going forward and backward like hell!!!
Last rally: Lausitz Rallye - www.gsautosport.nl - Next rally: Euregio Rally
gschutten

Berichtdoor dennis.kampman » vr apr 04, 2008 19:46

dennis.kampman

Berichtdoor ChrisZW » vr apr 04, 2008 19:50

antoine schreef:
- To zupełnie nowy samochód i diametralnie różny od poprzedniego modelu - powiedział Leszek Kuzaj. - Musimy w ciągu trzech dni znaleźć optymalne nastawy, bo na razie auto trochę za bardzo skacze. Mam tu jednak do pomocy znakomitych fachowców i wierzę, że z wszystkim zdążymy. Dla porównania pojadę też poprzednią rajdówką, którą tu testują Szymon Ruta i Daniel Chwist. Mam jeszcze dla miłośników sportu rajdowego ciekawą informację. Wystartuję w jednej z najbliższych rund mistrzostw Niemiec samochodem WRC. Wszystko wskazuje na to, że będzie to Fabia...

Mijn pools is niet zo goed, maar het lijkt me dat hij in een Fabia gaat rijden.

Volgens poltran.com:

Translation:

It beguile new car - completely and from former model diametrically different leshek has said - Kuzaj. We must find optimal within three days - nastawy, because as yet, car jumps too very a bit. However, it beguile for excellent equipment of (assistance of) professionals here and I believe, that we will make it in time (will manage to do on time) with all. I will go for comparison former too rajdówką, they test which (who) here rue Szymon and daniel beguile Chwist. It beguile curious information for fans of rally sports else. I will start in one of closest round of artistry german (germany) car WRC. Everything it indicates it, that there will be Fabia.

Dus tis misschien een fabia, staat niks definitiefs in iig. Behalve die snelle video hierboven zie ik ook veel crashes staan. Hoop dat ie em op de weg houdt en niet het (Nederlandse) publiek in gevaar gaat brengen.
ChrisZW

Berichtdoor whity » vr apr 04, 2008 19:54

MartijnS schreef:Weer een nieuwe deelnemer!!

Kuzaj met Fabia WRC :shock: :shock: :shock:

Meervoudig Pools kampioen!! wordt het alleen maar spannender van.
whity

Berichtdoor mmrizio » vr apr 04, 2008 19:55

Ik denk dat hij wat korting heeft gekregen op de Fabia, maar voor onderdelen de volle mep gaat betalen :-)

Maurice
mmrizio

Berichtdoor whity » vr apr 04, 2008 19:58

mmrizio schreef:Ik denk dat hij wat korting heeft gekregen op de Fabia, maar voor onderdelen de volle mep gaat betalen :-)

Maurice

Ja en? wat moet ik hier mee??
whity

Berichtdoor erikjan » vr apr 04, 2008 20:35

Stond er in Markelo een Fabia te koop dan ?!
erikjan

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden