OVD Groep Shortrally Ede

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor henkdevries » di apr 05, 2011 10:44

Waarom krijgen de boys van de HTS startnummer 40 toebedeeld als zij ook deelnemen aan het sprint kampioenschap? Zo slecht deden de jongens het nou ook weer niet in Emmeloord.
henkdevries

Berichtdoor Jacco Hartog » di apr 05, 2011 10:47

Buiten de 'voorrang' (zoals je zegt) in het kampioenschap,
staan er wel veel meer rijders onterecht op div. plaatsen.

Maar dat zal de pret niet gaan drukken om een goede finish plaats te eindigen.
iedereen een leuke dag gewenst.
Eigen Bedrijf: StreetXclusivE.com
Opbouw RallyAuto: Hartog Rallysport
Jacco Hartog

Berichtdoor Martijn_Braat » di apr 05, 2011 11:33

ik vond de startlijsten de laatste tijd meestal behoorlijk evenwichtig. Deze inderdaad niet. Niet de juiste bronnen geraadpleegd wellicht?
Martijn_Braat

Berichtdoor MartijnB » di apr 05, 2011 11:34

ik hoop voor Wil dat ie een zak gasmunten meeneemt :lol: :lol:
MartijnB

Berichtdoor antoine » di apr 05, 2011 14:53

Na het bekijken van de publieksinformatie heb ik een vraagje. Moet iedereen nu een info pakketje kopen omdat daar een bandje inzit waarmee je de proeven en service park mee mag bezoeken. Lijkt me veel papier misbruik. Als ik het dus goed begrijp is de toegang tot de proeven niet gratis?!
Afbeelding
antoine

Berichtdoor Sjeik1981 » di apr 05, 2011 14:54

Die conclusie had ik ook getrokken, goede vriend van mij gaat wss ook mee. Had hem ook gezegd dat de entree, want zo zie ik het, 5euro is. Dus denk idd dat iedereen 5 euro moet lappen.
Sjeik1981

Berichtdoor Dennis Abrahams » di apr 05, 2011 14:56

In bulletin 03-2011 op de KNAF-site staat letterlijk het volgende:
NIEUW
3.4 Kampioenschapdeelnemers krijgen bij wedstrijden, die voor hun kampioenschap meetellen, een gunstige startpositie toegewezen. Hiervan kan echter door de organisator om veiligheidsredenen worden afgeweken.

Niets ten nadele van Michel van Houtum (integendeel zelfs) maar, puur kijkend naar zijn tijden in de Tank S sprint, is de beslissing om hem wat lager op de startlijst te zetten wellicht te verdedigen. Waarschijnlijk dezelfde reden waarom bijv. Jan Gerssen ook wat verder naar achteren is geplaatst. Nogmaals, dat bedoel ik absoluut niet lullig, maar ik kan me goed voorstellen dat de organisatie daar rekening mee gehouden heeft.

Wat Hans jr. betreft heb ik ook geen idee waarom hij startnummer 12 heeft gekregen en Piet en Arjen 3 en 4. Zou een sponsor-kwestie kunnen zijn of iets dergelijks, weet ik ook niet Hein. Of misschien dat Hans zelf wel om deze startplek heeft gevraagd (i.v.m. Abbring ofzo), zou ook nog kunnen. Feit is alleen dat bij deze wedstrijd (reglementair gezien) de nadruk moet liggen bij de sprinters en het sprint-kampioenschap en daar heeft de organisatie, naar mijn mening, prima naar gehandeld, waarvoor lof (moet je maar 'durven' als organisatie).

Overigens zijn, zoals Erik al eerder opmerkte, dit slechts de startnummers en is het niet persé de uiteindelijke startvolgorde. Zelf zou ik er in ieder geval geen enkele moeite mee hebben als Hans zaterdag tóch voor ons zou starten (maar dan óók voor Piepers :wink: ). Maar, kijkend naar de reglementen, moet je nou eenmaal ergens de grens trekken, en in dit geval lag die grens blijkbaar bij Hans .....
Laatst bijgewerkt door Dennis Abrahams op di apr 05, 2011 14:58, in totaal 1 keer bewerkt.
Dennis Abrahams

Berichtdoor erikjan » di apr 05, 2011 14:56

ik denk dat 5 euro niet veel gevraagd is voor een dagje rallysport, ik gun het deze organisatie wel !

oops, hopelijk gaat hiermee niet weer een hele beerput open aan discussie over toegang...
erikjan

Berichtdoor JoostS » di apr 05, 2011 14:58

Het gaat ook niet over die € 5,-, maar de vraag is of iedereen infopakketje moet kopen omdat daar de bandjes in zitten, of kun je ook los de bandjes kopen. (ivm pakketjes-verspilling)
Bekijk alle video's op mijn Youtube kanaal: http://youtube.com/Rallymedia
JoostS

Berichtdoor ijsbeer » di apr 05, 2011 15:11

Ik kan ook nergens terug lezen hoeveel bandjes in het pakket van de deelnemers zitten. Of moeten we voor de monteurs ook een info pakket aanschaffen ;)
ijsbeer

Berichtdoor antoine » di apr 05, 2011 15:12

Nee nee, het gaat mij niet over die € 5 entree. Ik denk dat de organisatie meer geld kwijt is om na de rally al het weggeworpen programma boekjes bij elkaar te gaan ruimen die de bezoekers achterlaten.
Afbeelding
antoine

Berichtdoor John Raven » di apr 05, 2011 15:28

Dennis Abrahams schreef:In bulletin 03-2011 op de KNAF-site staat letterlijk het volgende:
NIEUW
3.4 Kampioenschapdeelnemers krijgen bij wedstrijden, die voor hun kampioenschap meetellen, een gunstige startpositie toegewezen. Hiervan kan echter door de organisator om veiligheidsredenen worden afgeweken.

Niets ten nadele van Michel van Houtum (integendeel zelfs) maar, puur kijkend naar zijn tijden in de Tank S sprint, is de beslissing om hem wat lager op de startlijst te zetten wellicht te verdedigen. Waarschijnlijk dezelfde reden waarom bijv. Jan Gerssen ook wat verder naar achteren is geplaatst. Nogmaals, dat bedoel ik absoluut niet lullig, maar ik kan me goed voorstellen dat de organisatie daar rekening mee gehouden heeft.

Wat Hans jr. betreft heb ik ook geen idee waarom hij startnummer 12 heeft gekregen en Piet en Arjen 3 en 4. Zou een sponsor-kwestie kunnen zijn of iets dergelijks, weet ik ook niet Hein. Of misschien dat Hans zelf wel om deze startplek heeft gevraagd (i.v.m. Abbring ofzo), zou ook nog kunnen. Feit is alleen dat bij deze wedstrijd (reglementair gezien) de nadruk moet liggen bij de sprinters en het sprint-kampioenschap en daar heeft de organisatie, naar mijn mening, prima naar gehandeld, waarvoor lof (moet je maar 'durven' als organisatie).

Overigens zijn, zoals Erik al eerder opmerkte, dit slechts de startnummers en is het niet persé de uiteindelijke startvolgorde. Zelf zou ik er in ieder geval geen enkele moeite mee hebben als Hans zaterdag tóch voor ons zou starten (maar dan óók voor Piepers :wink: ). Maar, kijkend naar de reglementen, moet je nou eenmaal ergens de grens trekken, en in dit geval lag die grens blijkbaar bij Hans .....

Dennis, die startplek is NIET door Hans gevraagd en ik denk ook niet dat hij er blij mee is... maar zoals je zelf zegt: een deelnemerslijst is nog geen startlijst en mensen die het niet eens zijn met hun startplek weten - als het goed is - de weg om daar wat aan te doen. Het is dan aan de Sportcommissarissen om hierover een uitspraak te doen.
John Raven

Berichtdoor mafiabaas101 » di apr 05, 2011 16:54

Laat ik het pakketje/bandje verhaal hier even anders formuleren

De entree voor de kazerneterreinen is €5 (voor 1 bandje)
bij dit bandje krijg je:
een overzichtskaart-proevenkaart-tijdschema op full color A3
en een startlijst

een bandje mag je ook los kopen maar ook dan kost hij 5 euro.

Teams krijgen 5 bandjes per inschrijving
mafiabaas101

Berichtdoor ferry bakker » di apr 05, 2011 17:04

zitten daar ook snoepjes of een lolly bij :wink:ja bij die 5 die de teams krijgen bedoel ik he daar gaat het mij om,,,
ferry bakker

Berichtdoor mafiabaas101 » di apr 05, 2011 17:32

Misschien wel een spiegel! ;)
mafiabaas101

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden